Cyberpesten dan zou ik je constant vernederen en agressief bejegenen. Doe ik nooit.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik post totaal geen bagger en ben totaal niet irritant verder.
Maar mensen hier doen graag aan cyberpesten ofzo. Waaronder jij
Misschien omdat ik vaak best wel vrolijk ben danquote:
James Bont ?quote:Op woensdag 8 april 2015 19:52 schreef hottentot het volgende:
[..]
En meestal moet je het hier best wel bont maken wil je een ban krijgen, is mij nog nooit gelukt terwijl het al meerdere keren terecht zou zijn geweest.
Dus als jij meningen ziet waar je het niet mee eens bent vind je het meteen bagger?quote:
Zelfs de IJsselmeervogels kijken op jullie neer.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:55 schreef Sked het volgende:
[..]
En dan mij smakeloos noemen omdat ik voor Vitesse ben.
Wat een giller.
Noord-Korea of iets zeggen of een mod of (D)Banny en je hebt al ban.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:55 schreef hottentot het volgende:
[..]
Misschien omdat ik vaak best wel vrolijk ben dan
Wat doe je toch de hele tijd boos manquote:Op woensdag 8 april 2015 19:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus als jij meningen ziet waar je het niet mee eens bent vind je het meteen bagger?
Geeft wel aan wat voor droevige autist jij bent
Ja jij kan geen andere meningen waarderen inderdaadquote:Op woensdag 8 april 2015 19:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Wat doe je toch de hele tijd boos man
Je post alleen voor 99% dingen die ik niet kan waarderen dus dat vind ik bagger. Dat is mijn mening en ook van een aantal anderen hier. Dan ligt dat meer aan jou dan aan ons.
Jawel.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zag weer dat iemand het over Groningen had?
Diegene bedoelde toch niet de club die 34x per seizoen op zondag thuis speelt, toch?
Harriequote:
Volgens mij ben jij echt stekeblind.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja jij kan geen andere meningen waarderen inderdaad
Daar zeg ik wat van
Oppassen daarmee, anders krijg je een ban.quote:
Als ik zeg wat ik nu denk krijg ik een ban en gaan 4 users met hooivorken achter ene meneer D. aan.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:59 schreef hottentot het volgende:
[..]
Jawel.
We komen er goed vanaf qua tijden, meestal Zondag en zo hoort het ook
Dat overkomt mij ook wel eensquote:Op woensdag 8 april 2015 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als ik zeg wat ik nu denk krijg ik een ban
Vergeet de fakkels niet.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als ik zeg wat ik nu denk krijg ik een ban en gaan 4 users met hooivorken achter ene meneer D. aan.
Jij kan niet gezellig zijn want je bent een asociaal stuk vretenquote:Op woensdag 8 april 2015 20:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt stekeblind.
Verder ga ik lekker gezellig doen met mensen die geen troep posten in de hoop dat er weer z.s.m. een streep door je naam komt voor je achterlijke posts hier.
Als we achter Drizzt aanmoeten is vuurwerk misschien wel toepasselijkquote:Op woensdag 8 april 2015 20:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Owja inclusief de fakkels.
Drizzt is zo #viesdik dat we niet eens achter hem aan moeten man.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Als we achter Drizzt aanmoeten is vuurwerk misschien wel toepasselijk
quote:Op woensdag 8 april 2015 20:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Of met lampenquote:Op woensdag 8 april 2015 20:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En die ene die hier nooit komt? Pianist ofzo... achterna zitten met een gitaar?
Zo, wat een humor.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Je moet me vooruit rollen.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Drizzt is zo #viesdik dat we niet eens achter hem aan moeten man.
Wat voor lampen had jij in gedachte dan?quote:Op woensdag 8 april 2015 20:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat wordt nog een duur geintje dan. Betaal jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |