teringquote:Op donderdag 9 april 2015 10:23 schreef seto het volgende:
die van will smith is de beste zomerplaatje vriendjes
Rock jij ook de perfecte getting jiggy with it move vriendquote:Op donderdag 9 april 2015 10:23 schreef seto het volgende:
die van will smith is de beste zomerplaatje vriendjes
quote:Op donderdag 9 april 2015 10:26 schreef Ethanolic het volgende:
haten op will smith zou homo worden voor hem
ik ook lol, schrikbarend. Had mezelf wijsgemaakt dat ik pas met meer dan 3 mancrushes homo zou zijn, maar heb dat al opgeschroefd naar 5 8 10 20 25quote:
quote:
wow dit valt me wel tegen van je zegquote:
quote:zo saai he. kk als politiek24 een user was heette die fripsel. kk op met die saai shit dan
shiiitttt
quote:Op donderdag 9 april 2015 10:34 schreef Ethanolic het volgende:
Een anonieme user stuurde mij zojuist dit in dm:
[..]
lolquote:Op donderdag 9 april 2015 10:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hey awesomequote:Op donderdag 9 april 2015 10:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 april 2015 10:33 schreef Weissman het volgende:
Quote deze als je wel eens fantaseert om een man te pijpen.
No homo uiteraard.
Dit is zo waar. Ik geil ook best op Chris Hemsworth weet je, of Brad Pitt. Gewoon mancredits.quote:Op donderdag 9 april 2015 10:33 schreef Awesome_ het volgende:
Een echte man geeft gewoon mancredits where credit is due snapje
niet die homofobe shit
hey awesomequote:Op donderdag 9 april 2015 10:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
help mijn man is op internet gayquote:Op donderdag 9 april 2015 10:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ik ook lol, schrikbarend. Had mezelf wijsgemaakt dat ik pas met meer dan 3 mancrushes homo zou zijn, maar heb dat al opgeschroefd naar 5 8 10 20 25
Nee man, sorry.quote:Op donderdag 9 april 2015 10:47 schreef Awesome_ het volgende:
etha heb jij ook zo'n homofobe maat die die shit niet kan handlen en dat je dan ineens mid-conversation je hand op zijn bovenbeen legt
voor de awkward lolz
joh tis maar internet maak je niet dickquote:Op donderdag 9 april 2015 10:51 schreef Ethanolic het volgende:
Eigenlijk ben ik juist die homofobe maat, maar ik kan zulke geintjes wel handlen. Tenzij van een legit homo natuurlijk, die krijgen een kkklap tussen hun ogen
Ik kan echter niet tegen kankerhomo's die gaan verkondigen dat ze reverse cowboy standje hebben gedaan (op een internetforum bijv.).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |