“There isn’t a problem in the world that can’t be solved with the proper application of explosives.” - sgt. Diggerquote:Op woensdag 8 april 2015 17:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben pro explosieven zoals deze werden gehanteerd in de film SS Doomtrooper.
Succes supporter bahquote:Op woensdag 8 april 2015 17:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oké, ik ga ervandoor. Ik bedank degenen die het beste met FC Groningen voor hebben.
Ik ga van de wedstrijd genieten
Excelsior in Europaquote:
Langer dan Guitaristquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 april 2015 17:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Langer dan GuitaristWie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kuip is te groot, dus denk dat het Kyocera Stadion een mooie optie is.quote:Op woensdag 8 april 2015 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zou machtig mooi zijn, ook al kunnen ze dan niet voetballen op Woudestein.
Kasteelquote:Op woensdag 8 april 2015 17:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kuip is te groot, dus denk dat het Kyocera Stadion een mooie optie is.
of Galgenwaard.quote:Op woensdag 8 april 2015 17:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kuip is te groot, dus denk dat het Kyocera Stadion een mooie optie is.
Dat is zo ver weg.quote:
Wij hebben dan ook ruime ervaring met Europees Voetbal.quote:Op woensdag 8 april 2015 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon Kyocera voor zolang er nog Kunstgras ligt
quote:Op woensdag 8 april 2015 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon Kyocera voor zolang er nog Kunstgras ligt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |