Goede lokale burgertent > Burger King > Mc Donalds > KFCquote:Op woensdag 8 april 2015 16:11 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
KFC is ook niet te nassen btw. Burger King?
Niet met getunede waggie en swag-petje door de drive samen met je sma met blonde pruik, panterlegging en roze laarsjes?quote:Op woensdag 8 april 2015 16:08 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die pimpautobestuurders iets kopen bij de mac. Over de dames doe ik geen uitspraken.
Ben wel benieuwd wat jij dan draagt.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:12 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Niet met getunede waggie en swag-petje door de drive samen met je sma met blonde pruik, panterlegging en roze laarsjes?
Nah, sla al die fastfoodketens liever over. Er is echt wel beter voer op deze planeet te verkrijgen.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:11 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
KFC is ook niet te nassen btw. Burger King?
wij zijn de autoriteit op dat gebiedquote:Op woensdag 8 april 2015 16:11 schreef Eleiko het volgende:
(vrijwel) iedereen denkt dat hij/zij normaal doet.
waar haal jij de beste burger in roffa messybbquote:Op woensdag 8 april 2015 16:13 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nah, sla al die fastfoodketens liever over. Er is echt wel beter voer op deze planeet te verkrijgen.
gewoon een 13 in een dozijn lijf, niets schokkends aanquote:Op woensdag 8 april 2015 16:15 schreef Fripsel het volgende:
Staat Yats echt in kpd? Ik durf niet te kijken..
Niet. Als ik al een burger eet, dan maak ik 'm zelf.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
waar haal jij de beste burger in roffa messybb
geef me je recept nuquote:Op woensdag 8 april 2015 16:17 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Niet. Als ik al een burger eet, dan maak ik 'm zelf.
Probeer het uitquote:Op woensdag 8 april 2015 16:18 schreef Weissman het volgende:
ik vraag me af of dat een beetje pussy oplevert zo'n foto in KPD
haaiquote:Op woensdag 8 april 2015 16:20 schreef JackieBrown het volgende:
[ afbeelding ]
beetje lesbisch geworden
hey awesoMSDKRnolicuknow92
Hangt ervan af hoe je er uit ziet. Meestal wel ws.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:18 schreef Weissman het volgende:
ik vraag me af of dat een beetje pussy oplevert zo'n foto in KPD
Soort Johnny de Mol zonder tatoo's.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:16 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
gewoon een 13 in een dozijn lijf, niets schokkends aan
Fixed.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:13 schreef VMSDKR het volgende:
MsMessy wil je een keer metop mij rijden? [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja....quote:Op woensdag 8 april 2015 16:27 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Soort Johnny de Mol zonder tatoo's.
En niet naakt.
Jeugdsentiment ws.quote:
Wil je er over praten?quote:Op woensdag 8 april 2015 16:44 schreef Deuce92 het volgende:
Maar wij hadden gewoon een B-merk, natuurlijk.
Heb best wel een moeilijke jeugd gehad...
Damn recht in de gevoelensquote:Op woensdag 8 april 2015 16:48 schreef Deuce92 het volgende:
We hadden ook River cola, van de Aldi...
jezus dati s wel heel armoedigquote:Op woensdag 8 april 2015 16:50 schreef Fripsel het volgende:
Wij hadden één fles cola light in het weekend, voor 5 man. Hoor ik er nu ook bij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |