lastig hoor dat teruglezenquote:
Vorige topic staat er eentje.quote:
ja half omg teh cutenessquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
slimme poes.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:14 schreef mootie het volgende:
Het ganzennest is gekraakt door een poes. Die ligt er de hele dag lekker te dommelen in de zon.
genie wmbtquote:
stommer kat eet zo een vogeltje, dat mag nietquote:
De vos wil ook een hapjequote:Op woensdag 8 april 2015 14:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
stommer kat eet zo een vogeltje, dat mag niet
Icecube was eerder in Bodycount toch?quote:
quote:
Het klinkt bijna hetzelfdequote:
klopt en nwa was tien jaar daarvoorquote:Op woensdag 8 april 2015 14:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het klinkt bijna hetzelfde
Bodycount was begin jaren 90 dacht ik..
Wow. Dat is een partij butt-ugly.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:14 schreef PeZu het volgende:
hee zwabber, je bent je trui vergeten
[ afbeelding ]
zit je nu mijn trui te kraken?quote:
Jaquote:
het is niet mijn trui, die zin was een grap er zit nml een woordgrapje inquote:Op woensdag 8 april 2015 15:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja.
Sorry. Maar hij zal vast lekker zitten, en dat is óók belangrijk.
Heel goed verstopt, blijkbaar.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:34 schreef PeZu het volgende:
het is niet mijn trui, die zin was een grap er zit nml een woordgrapje in
Je ziet hem niet?quote:
In 'zit je nu mijn trui te kraken?'quote:
Ik ga hem niet uitleggen. Je moet je hersenen er over krakenquote:Op woensdag 8 april 2015 15:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
In 'zit je nu mijn trui te kraken?'
Nee.
Omdat af mist in afkraken?quote:Op woensdag 8 april 2015 15:38 schreef Voxs het volgende:
Ik ga hem niet uitleggen. Je moet je hoofd er over kraken
dat was expres als kraken geschreven, kijk de trui en denk krakenquote:Op woensdag 8 april 2015 15:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat af mist in afkraken?
Ik ging er vanuit dat dat een gevalletje PeZuiaanse typtyfus was.
Oh well, ik ga een boodschap doen.
Oh, als in dat fabeldier dat ik net heb gegoogled. Sorry, ik zat niet op die golflengte.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:41 schreef PeZu het volgende:
dat was expres als kraken geschreven, kijk de trui en denk kraken
ja dat hebje wel eensquote:Op woensdag 8 april 2015 15:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, als in dat fabeldier dat ik net heb gegoogled. Sorry, ik zat niet op die golflengte.
Een teek??quote:Op woensdag 8 april 2015 16:01 schreef isax het volgende:
ik zit te zappen en zie ik nou dat laurA een dikke teek in der nek heeft laten tattooeren?
yikes
Makkelijk te verwarren met een teekquote:
drie. enkel, rug, voet.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
Makkelijk te verwarren met een teek. Lelijk.
Heb jij een tatoeage?
Heb je een grote op je rug?quote:
geen idee kan hem niet zien he?quote:Op woensdag 8 april 2015 16:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Heb je een grote op je rug?
Nee ik heb geen tatoeage.
Best groot! Het is enorm hip idd. Dat wordt een tijdje wachten danquote:Op woensdag 8 april 2015 16:14 schreef isax het volgende:
[..]
geen idee kan hem niet zien he?![]()
nee grapje die is denk ik 20 cmx10cm ofzo
ik ben van plan daar ooit veel bij te voegen enzo maar we zullen zien.
ik wacht denk ik even totdat het minder hip is zodat prijzen dalen
Heb je die tattoo al lang dan?quote:Op woensdag 8 april 2015 16:14 schreef isax het volgende:
[..]
geen idee kan hem niet zien he?![]()
nee grapje die is denk ik 20 cmx10cm ofzo
ik ben van plan daar ooit veel bij te voegen enzo maar we zullen zien.
ik wacht denk ik even totdat het minder hip is zodat prijzen dalen
ja en daardoor vragen ze nu best hoge prijzen. in eindhoven zit een shop en daar is het idioot.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Best groot! Het is enorm hip idd. Dat wordt een tijdje wachten dan
uhhhh nou dat je het zegt is mijn oudste alweer 10 jaar oud.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heb je die tattoo al lang dan?
*Ik heb er zelf ooit een laten zetten, met het idee om er later dan ook weer meer aan toe te voegen.Dat is er nooit meer van gekomen... ik heb die tattoo al ruim 20 jaar*
Daar hoopte mijn moeder vroeger ook op ....quote:Op woensdag 8 april 2015 16:27 schreef isax het volgende:
[..]
uhhhh nou dat je het zegt is mijn oudste alweer 10 jaar oud.
ik was 15. mijn ouders overtuiging is dat ik er van leer als ik spijt heb ofzo
Dat laatste is zeker niet fraai en zou mij ook doen besluiten niet meer naar een winkel te gaan. Ik heb eigenlijk geen idee wat de prijzen zijn. * gaat op onderzoek uit.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:25 schreef isax het volgende:
[..]
ja en daardoor vragen ze nu best hoge prijzen. in eindhoven zit een shop en daar is het idioot.
vertik er ook om heen te gaan nog want ik was er keertje met iemand en toen stonden ze een klant achter haar rug uit te lachen.
Ik ben me kapot geschrokken toen een vriend van mijn zoon zijn tattoo liet zien en vertelde dat dat ding 150 euro kostte .... voor een simpel plaatje van 7x7 cmquote:Op woensdag 8 april 2015 16:29 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat laatste is zeker niet fraai en zou mij ook doen besluiten niet meer naar een winkel te gaan. Ik heb eigenlijk geen idee wat de prijzen zijn. * gaat op onderzoek uit.
ik heb er een ergens in een maffe zaak laten zetten in detroit ergens.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar hoopte mijn moeder vroeger ook op ....![]()
tegenwoordig vind ze alles wat ik op en in mijn lijf heb mooi ..
dat had ik nooit verwacht eigenlijk
quote:Op woensdag 8 april 2015 16:34 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb er een ergens in een maffe zaak laten zetten in detroit ergens.
die is beetje verpruts. zal daar vast ook ooit iets anders over laten zetten. niet omdat ik spijt heb maar omdat sommige mensen denken dat het een gevangenis tattoo is ofzo.
Oei ,das minder ja .... blijft toch ook een soort van risico denk ikquote:Op woensdag 8 april 2015 16:34 schreef isax het volgende:
[..]
die is beetje verpruts. zal daar vast ook ooit iets anders over laten zetten. niet omdat ik spijt heb maar omdat sommige mensen denken dat het een gevangenis tattoo is ofzo.
Ik zie dat het tegenwoordig normale prijzen zijn? Best veel, maar als de zetter een uurtje bezig is..quote:Op woensdag 8 april 2015 16:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben me kapot geschrokken toen een vriend van mijn zoon zijn tattoo liet zien en vertelde dat dat ding 150 euro kostte .... voor een simpel plaatje van 7x7 cm
Das ook weer zo ...Ik heb er eigenlijk helemaal geen verstand vanquote:Op woensdag 8 april 2015 16:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zie dat het tegenwoordig normale prijzen zijn? Best veel, maar als de zetter een uurtje bezig is..
Pic!quote:Op woensdag 8 april 2015 16:34 schreef isax het volgende:
Het is eigenlijk wel lekker verdienenquote:Op woensdag 8 april 2015 16:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Das ook weer zo ...Ik heb er eigenlijk helemaal geen verstand van
Ik was ook best wat kwijt, maar die man was er dan ook idd lang mee bezig
ligt er natuurlijk ook wel weer aan wat je laat zetten
nee hoorquote:Op woensdag 8 april 2015 16:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oei ,das minder ja .... blijft toch ook een soort van risico denk ik
Ik heb ook geen spijt ,maar ik zou nu wel hele andere tattoos hebben genomen
ja dan ga je allemaal naar voeten kijken bij de sushiquote:
Haha.... Volgens mij kan jij goed tekenen ....quote:Op woensdag 8 april 2015 16:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het is eigenlijk wel lekker verdienenhmm overweeg een nieuwe carrière
moet je dot work gaan doen. beetje mandala's kloten met stipjes. word de nieuwe hype.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het is eigenlijk wel lekker verdienenhmm overweeg een nieuwe carrière
Mwa, ik kan niet zo heel goed tekenen. Creatief een beetje. Ik geloof dat ik maar wat anders ga verzinnen anders zou ik een soort Laura wordenquote:Op woensdag 8 april 2015 16:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Haha.... Volgens mij kan jij goed tekenen ....
Of je lijkt mij iig een heel creatief/kunstzinnig persoon
Dat heb ik ook.... mijn eerste is gezet door Henk Schiffmacher,quote:Op woensdag 8 april 2015 16:41 schreef isax het volgende:
[..]
nee hoorik vind het hilarisch eigenlijk.
super impulsief. grote groep van mijn vriendinnetjes hebben ze zelfde tattoo.
maar was echt een gangster zaakje.
dat is ook waarom ik mijn tattoos niet haat. meestal goede herinneringen enzo
Is dat met henna? Het klinkt bijna zoals die folklorestipjes op meubelsquote:Op woensdag 8 april 2015 16:45 schreef isax het volgende:
[..]
moet je dot work gaan doen. beetje mandala's kloten met stipjes. word de nieuwe hype.
Wel meer als een beetje is mijn indruk eigenlijkquote:Op woensdag 8 april 2015 16:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
Mwa, ik kan niet zo heel goed tekenen. Creatief een beetje. Ik geloof dat ik maar wat anders ga verzinnen anders zou ik een soort Laura worden
nee met een echte naaldquote:Op woensdag 8 april 2015 16:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Is dat met henna? Het klinkt bijna zoals die folklorestipjes op meubels
Een beetjequote:Op woensdag 8 april 2015 16:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wel meer als een beetje is mijn indruk eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Voxs op 08-04-2015 16:58:02 ]...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Pointillisme in tatoeagesquote:Op woensdag 8 april 2015 16:51 schreef isax het volgende:
[..]
nee met een echte naald
[ afbeelding ]
deze vind ik niet zo heul tof maar kan je wel goed zien dat ze met stipjes doen.
vaak zie je het amper.
ik vind het als het goed is gedaan echt vet.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Een beetje
Dat dotwork is best aardig trouwens
[ afbeelding ]
Wow... die is best heftig!!quote:Op woensdag 8 april 2015 16:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Een beetje
Dat dotwork is best aardig trouwens
[ afbeelding ]
Deze is ook mooiquote:Op woensdag 8 april 2015 16:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wow... die is best heftig!!![]()
Wel knap gedaan trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Daar word ik misselijk van, door die bolletjes.quote:
hoe komt dat?quote:Op woensdag 8 april 2015 16:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar word ik misselijk van, door die bolletjes.
Is niet erg, ik kan scrollen. Maar naar dat soort plaatjes moet ik niet te lang kijken.quote:
Het heet blijkbaar trypophobia. Maar als ik daarop Google, krijg ik echt ziekmakende plaatjes.quote:
oh ja maar wat ik dan op google krijg vind ik ook wel heel nasty.quote:Op woensdag 8 april 2015 17:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het heet blijkbaar trypophobia. Maar als ik daarop Google, krijg ik echt ziekmakende plaatjes.
die kikkerquote:Op woensdag 8 april 2015 17:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het heet blijkbaar trypophobia. Maar als ik daarop Google, krijg ik echt ziekmakende plaatjes.
Sommigen kunnen er beter tegen dan anderen. Bij mij draait mijn maag al snel om. Die kikker van PeZu heb ik niet eens gezien.quote:Op woensdag 8 april 2015 17:09 schreef isax het volgende:
oh ja maar wat ik dan op google krijg vind ik ook wel heel nasty.
is dat niet algemeen?
als kind heeft iemand mij wijsgemaakt dat die tiet echt was dus sinds dienquote:Op woensdag 8 april 2015 17:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sommigen kunnen er beter tegen dan anderen. Bij mij draait mijn maag al snel om. Die kikker van PeZu heb ik niet eens gezien.
Welke tiet?quote:Op woensdag 8 april 2015 17:12 schreef isax het volgende:
als kind heeft iemand mij wijsgemaakt dat die tiet echt was dus sinds dien
ik zal braaf zijn en het niet laten zien. ook omdat ik het niet aan kan zelfquote:
Nicequote:Op woensdag 8 april 2015 17:29 schreef liesje1979 het volgende:
Thuiskomen was nog nooit zo spannend.Het zijn er 3 gebleven en Poezz wilde wel even wat eten dus kon ik mooi even in de doos gluren. Zodra ze begonnen te piepen sprong Poezz er gelijk weer bij. Ze ligt nu bij haar jongen te spinnen.Trots op haar.
[ afbeelding ]
Fietsliefhebbert!quote:Op woensdag 8 april 2015 17:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb net een mooie moutainbike gehad van een vriend![]()
Wat lief !quote:Op woensdag 8 april 2015 17:29 schreef liesje1979 het volgende:
Thuiskomen was nog nooit zo spannend.Het zijn er 3 gebleven en Poezz wilde wel even wat eten dus kon ik mooi even in de doos gluren. Zodra ze begonnen te piepen sprong Poezz er gelijk weer bij. Ze ligt nu bij haar jongen te spinnen.Trots op haar.
[ afbeelding ]
Wat liefquote:Op woensdag 8 april 2015 17:29 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]
Komt goed, eerst mogen ze nog een tijdje hier zijn.quote:Op woensdag 8 april 2015 17:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wat liefIk hoop dat je een goed thuis voor ze gaat vinden.
En je andere fiets dan? Hoe zal die zich nu voelen???quote:
Daar doe ik de boodshappen wel meequote:Op woensdag 8 april 2015 17:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Komt goed, eerst mogen ze nog een tijdje hier zijn.
[..]
En je andere fiets dan? Hoe zal die zich nu voelen???
Dat is naar ja. Als kind trok ik dat echt niet.quote:Op woensdag 8 april 2015 17:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
wat een mooie tijd lies!quote:Op woensdag 8 april 2015 17:29 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]
heel mooi. Morgen baby shower kom je ookquote:Op woensdag 8 april 2015 17:46 schreef isax het volgende:
[..]
wat een mooie tijd lies!
geniet je er een beetje van buiten al die spanning?
Ben sinds ik weer thuis ben rustig. En moe.quote:Op woensdag 8 april 2015 17:46 schreef isax het volgende:
[..]
wat een mooie tijd lies!
geniet je er een beetje van buiten al die spanning?
Wat trek jij aan?quote:Op woensdag 8 april 2015 17:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
heel mooi. Morgen baby shower kom je ook
gooi der een cam op dan kunnen wij het ook beetje in de gaten houden.quote:Op woensdag 8 april 2015 17:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben sinds ik weer thuis ben rustig. En moe.
Was bang voor wat ik aan zou treffen maar gaat prima volgens mij, Ga steeds even kijken Weer zitten en besluit dan om even te gaan kijken.
Mijn trui van hierbovenquote:
Doe ik wel een keer. Maar nu nog even niet.quote:Op woensdag 8 april 2015 17:52 schreef isax het volgende:
[..]
gooi der een cam op dan kunnen wij het ook beetje in de gaten houden.
nee grapje, waar onze jongste vandaan kwam had dat wel was super vet om te kunnen zien.
die kans was sowieso klein geweest gok ik zoquote:Op woensdag 8 april 2015 17:54 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
In dat geval weet ik zeker dat we niet hetzelfde dragen. Dat was chanant geweest.
Ga ze wel namen geven maar dat komt nog wel. Weet nu gewoon even nog niets. Was een vrij prikkelvol dagje zo.quote:Op woensdag 8 april 2015 17:57 schreef Copycat het volgende:
Leuk hoor, Lies!
Ga je ze ook namen geven, of hecht je dan te erg?
Als jouw kast volhangt met octopuskleding, dan ja.quote:Op woensdag 8 april 2015 17:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
die kans was sowieso klein geweest gok ik zo
nee ik heb ook doodskoppen, fidel castro, jezus en marlon brandoquote:Op woensdag 8 april 2015 18:01 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Als jouw kast volhangt met octopuskleding, dan ja.
Ik heb alleen kleine krokodilletjes, polospelers en lettertjes.quote:Op woensdag 8 april 2015 18:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee ik heb ook doodskoppen, fidel castro, jezus en marlon brando
Kakkerquote:Op woensdag 8 april 2015 18:03 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ik heb alleen kleine krokodilletjes, polospelers en lettertjes.
dat wist ik alquote:Op woensdag 8 april 2015 18:03 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ik heb alleen kleine krokodilletjes, polospelers en lettertjes.
Oh jee. Ik moet nieuwe kleding gaan kopen denk ik.quote:Op woensdag 8 april 2015 18:01 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Als jouw kast volhangt met octopuskleding, dan ja.
ja doe dat want dat was hetquote:Op woensdag 8 april 2015 18:07 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
[..]
Dat neem ik maar als een compliment.
Mijn parfum is Lacoste pour femme. Ik ben een kakkerettequote:Op woensdag 8 april 2015 18:07 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
[..]
Dat neem ik maar als een compliment.
Nee joh, niets mis mee. Maar ik heb het niet. Das alles.quote:Op woensdag 8 april 2015 18:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh jee. Ik moet nieuwe kleding gaan kopen denk ik.
Alto zwart, dat had ik niet achter je gezocht. Jurkjes wel. Fris en frivool.quote:Op woensdag 8 april 2015 18:09 schreef Voxs het volgende:
[..]
Mijn parfum is Lacoste pour femme. Ik ben een kakkerette![]()
Geheel in alto zwart momenteel
quote:Op woensdag 8 april 2015 17:29 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]
Zwarte t-shirts, spijkerbroeken, sokken en onderbroeken. Soms met een plaatje er op van spelletjes oid.quote:Op woensdag 8 april 2015 18:10 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Nee joh, niets mis mee. Maar ik heb het niet. Das alles.
Ben wel benieuwd naar je kledingkast nu.
Ik ga ook zo aan de koffie, maar eerst nog even afwassenquote:Op woensdag 8 april 2015 18:17 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Koffie pruttelt. Zit er bijna klaar voor.
Niet die verschrikkelijke fluwelen jurken he?quote:Op woensdag 8 april 2015 18:13 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Alto zwart, dat had ik niet achter je gezocht. Jurkjes wel. Fris en frivool.
Kijk je ook mee naar MC?quote:Op woensdag 8 april 2015 18:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ga ook zo aan de koffie, maar eerst nog even afwassen
jij hebt onderbroeken?quote:Op woensdag 8 april 2015 18:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zwarte t-shirts, spijkerbroeken, sokken en onderbroeken. Soms met een plaatje er op van spelletjes oid.
Geen tentakel gerelateerde dingen gek genoeg.
Ooo, ik zag al een hele kledinglijn met van die armen overal. Was al aan het oefenen om enthousiast te reageren op de foto's.quote:Op woensdag 8 april 2015 18:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zwarte t-shirts, spijkerbroeken, sokken en onderbroeken. Soms met een plaatje er op van spelletjes oid.
Geen tentakel gerelateerde dingen gek genoeg.
Niet hier maar wel elders op Fok!.quote:Op woensdag 8 april 2015 18:21 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ooo, ik zag al een hele kledinglijn met van die armen overal. Was al aan het oefenen om enthousiast te reageren op de foto's.![]()
Veel zwart wist ik. Net als Scrut. Die we ook al dagen niet gezien hebben.
wajo onderbroekenquote:
Misschien is het beeld wat ik van je heb wel te "bubbly". Maar als ik met je praat, zit je in mijn hoofd zo achter je laptop....quote:Op woensdag 8 april 2015 18:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
Niet die verschrikkelijke fluwelen jurken he?Gewoon geheel in zwart. Die andere jurkjes heb ik ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wie?!?quote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 18:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
Heb jij mijn poezel adoratietopic gesloten
quote:Op woensdag 8 april 2015 18:25 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Misschien is het beeld wat ik van je heb wel te "bubbly". Maar als ik met je praat, zit je in mijn hoofd zo achter je laptop....Ongeveer.. echter niet zo schreeuwerigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pullup is niet gebannedquote:
Dan doe ik vaak de afwasquote:Op woensdag 8 april 2015 18:32 schreef DKUp het volgende:
[..]
Editie NL, ik heb het altijd op staan.
Ik vind het eigenlijk bagger
Kingstown leidt nu 40+quote:Op woensdag 8 april 2015 18:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
Liep copycat weet te kutten..Zij moet eens les krijgen van onze Kingstown
Dan klopt hetquote:Op woensdag 8 april 2015 18:33 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer de romantiek, de luchtigheid van de stof en frivole van het model.
Wie?quote:Op woensdag 8 april 2015 18:32 schreef Jopie78 het volgende:
[..]We gaan forellen klaar maken en ja maar.. Cisco dan?
Is er echt sprake van dat 40+ opgedoekt wordt of is men dramatisch aan het doen?quote:
Geen ideequote:Op woensdag 8 april 2015 18:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
Is er echt sprake van dat 40+ opgedoekt wordt of is men dramatisch aan het doen?
Dat is allemaal goed en prima, maar het is een hel om het vloeitje er goed omheen te krijgen.quote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 18:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is allemaal goed en prima, maar het is een hel om het vloeitje er goed omheen te krijgen.
Dkup is het invalmodje daarquote:Op woensdag 8 april 2015 18:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Las het gister een beetje, leuke rel, en het kan nu lekker losgaan zonder mod
gewoon machinaal. Fok vloeiquote:Op woensdag 8 april 2015 18:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is allemaal goed en prima, maar het is een hel om het vloeitje er goed omheen te krijgen.
ai, en jij nu geheel uitgeteld?quote:Op woensdag 8 april 2015 18:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mijn 2 nichtjes en 1 neefje...Met name mijn jongste nichtje en neefje...Draaaaaamaaaa's
grapje zekerquote:
Soury vol in de aanval. Zetten ze zo'n joch erop. Is ook slim.quote:
psst het is openbaarquote:
Je mag daar gewoon posten, als je wilt.quote:
ik ben er nog niet over uit of ik hier wat op weet te zeggenquote:Op woensdag 8 april 2015 18:39 schreef isax het volgende:
ik ben er nog niet helemaal uit of ik izombie blijf kijken.
Ik moest toch best lachenquote:Op woensdag 8 april 2015 18:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Soury vol in de aanval. Zetten ze zo'n joch erop. Is ook slim.
Het is een aardige vorm van vermaak.quote:
Alleen als jij daar ook post!quote:Op woensdag 8 april 2015 18:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je mag daar gewoon posten, als je wilt.
wut?quote:Op woensdag 8 april 2015 18:39 schreef isax het volgende:
ik ben er nog niet helemaal uit of ik izombie blijf kijken.
En volgende keer zijn het gewoon weer schatjesquote:Op woensdag 8 april 2015 18:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja...maar ik hoef deze week niet meer op te passen...
quote:
Wow. Dat klinkt als een serie die ze aankondigen als een 1-april grap.quote:Op woensdag 8 april 2015 18:49 schreef isax het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zij is zombie en eet hersenen en dan helpt ze misdaden op te lossen want ze krijgt flashbacks van die hersenen.
het is zo kitschy als de i in de titel en totale suikerspin tiener bubblegum crap maar met zombi chickquote:
Ongetwijfeldquote:Op woensdag 8 april 2015 18:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
En volgende keer zijn het gewoon weer schatjes
CW he?quote:Op woensdag 8 april 2015 18:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wow. Dat klinkt als een serie die ze aankondigen als een 1-april grap.
Klinkt als een feestjequote:Op woensdag 8 april 2015 18:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ongetwijfeld![]()
Zaterdag een neef over uit Australië dus lekker met zn alle pannenkoeken eten.
Is-ie weer terug?quote:Op woensdag 8 april 2015 18:52 schreef isax het volgende:
zou fylax al gesolliciteerd hebben voor 40+ mod?
Ik ga hem bekijken.quote:Op woensdag 8 april 2015 18:52 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Zag dat er volgend jaar een film komt. Best geinige trailer.
De eerste homoseksuele superheldquote:Op woensdag 8 april 2015 18:52 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Zag dat er volgend jaar een film komt. Best geinige trailer.
Ik kan geen pannenkoeken bakkenquote:Op woensdag 8 april 2015 18:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
Klinkt als een feestjeGa je zelf bakken?
Nope. Heb het van meet af aan een absurde, tuttige afscheiding gevonden. PUB/JNG kan ik begrijpen, maar 40+ heeft niks eigens dat niet elders past. En dan wordt PUB/JNG de nek omgedraaidquote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 18:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik kan geen pannenkoeken bakken![]()
nee we gaan naar een pannenkoeken huis
nee dat wil joezi graag. Want hij twijfelt nog erg.quote:
Die wordt helemaal opgevreten.quote:Op woensdag 8 april 2015 18:52 schreef isax het volgende:
zou fylax al gesolliciteerd hebben voor 40+ mod?
jongerenforumquote:Op woensdag 8 april 2015 18:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nope. Heb het van meet af aan een absurde, tuttige afscheiding gevonden. PUB/JNG kan ik begrijpen, maar 40+ heeft niks eigens dat niet elders past. En dan wordt PUB/JNG de nek omgedraaid.
En wat is BNW dan? Zie dat je daar wel post. Verder vooral een RLS-poster?quote:Op woensdag 8 april 2015 18:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nope. Heb het van meet af aan een absurde, tuttige afscheiding gevonden. PUB/JNG kan ik begrijpen, maar 40+ heeft niks eigens dat niet elders past. En dan wordt PUB/JNG de nek omgedraaid.
12/03/13 Tonight on Twitter, Deadpool writer Gerry Duggan confirmed that Deadpool is queer, describing him as being omnisexual which is often used interchangeably with pansexual (a more inclusive form of bisexuality) so the following should now be read in the context of how this aspect of Deadpool’s character was presented before an official statement was madequote:Op woensdag 8 april 2015 18:53 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Is-ie homo?
Wie is dit dan? Zijn vriendin toch?
[ afbeelding ]
O bi, das iedereen tegenwoordig. Hipster.quote:Op woensdag 8 april 2015 18:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
12/03/13 Tonight on Twitter, Deadpool writer Gerry Duggan confirmed that Deadpool is queer, describing him as being omnisexual which is often used interchangeably with pansexual (a more inclusive form of bisexuality) so the following should now be read in the context of how this aspect of Deadpool’s character was presented before an official statement was made
http://fuckyesdeadpool.tu(...)/deadpools-sexuality
heh wat..quote:
Ik post overal en nergens, in RLS post ik eigenlijk nooit meer. Post sowieso steeds minder, maar dat is FOK!breed aan de gang.quote:Op woensdag 8 april 2015 18:55 schreef Jopie78 het volgende:
En wat is BNW dan? Zie dat je daar wel post. Verder vooral een RLS-poster?
Pushen werkt niet.quote:Op woensdag 8 april 2015 18:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee dat wil joezi graag. Want hij twijfelt nog erg.
quote:Op woensdag 8 april 2015 18:58 schreef Ygritte het volgende:
Ooohhhh ooohhhhhhh ooohhhhhhhh!!!!!
Mini poezels bij Lies!!!!!!!!!!!![]()
Hieper de hiep hoeraaaaa
Hum, en dat na zoveel jaar. Wat is er verandertd?quote:Op woensdag 8 april 2015 18:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik post overal en nergens, in RLS post ik eigenlijk nooit meer. Post sowieso steeds minder, maar dat is FOK!breed aan de gang.
BNW is Brave New World, vol alugekkies die echt alles direct als hoax betittelen. Bizar en lekker leesvoer.
ik heb zo'n hekel aan die dingen he?quote:Op woensdag 8 april 2015 18:57 schreef Laysa het volgende:
Ik heb een selfie stick en die is nu aan het opladen...hopelijk krijg ik hem aan de gang
Er zijn serieus mensen die met zo'n ding lopen?quote:Op woensdag 8 april 2015 19:01 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb zo'n hekel aan die dingen he?
ze zitten altijd in de weg en voel me zo ongemakkelijk als ze met zo'n ding voor me lopen.
Dan zal ik hem niet gebruiken als we samen rondlopenquote:Op woensdag 8 april 2015 19:01 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb zo'n hekel aan die dingen he?
ze zitten altijd in de weg en voel me zo ongemakkelijk als ze met zo'n ding voor me lopen.
40+ gaat slecht en ik zie een JNG/PUB niet opeens slagen.quote:Op woensdag 8 april 2015 18:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
heh wat..
We hebben het over wat anders denk ik
Laatst in het 'echt' gezien. Ik moest toen lachen.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
Er zijn serieus mensen die met zo'n ding lopen?
Ik stop hem in mijn tas...om hem dan te voorschijn te halen op een gepast moment, te gbruiken en weer op te bergen...quote:Op woensdag 8 april 2015 19:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
ja we hebben het niet over hetzelfdequote:Op woensdag 8 april 2015 19:02 schreef DKUp het volgende:
[..]
40+ gaat ook niet best en ik zie een JNG/PUB niet opeens slagen.
Dat was dan ook een groot dramaquote:Op woensdag 8 april 2015 19:02 schreef DKUp het volgende:
[..]
40+ gaat slecht en ik zie een JNG/PUB niet opeens slagen.
Dat moeten ze gewoon gaan doen en dan zorgen dat 'ze' alleen daar mogen posten.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:02 schreef DKUp het volgende:
[..]
40+ gaat ook niet best en ik zie een JNG/PUB niet opeens slagen.
Nouquote:Op woensdag 8 april 2015 19:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Laatst in het 'echt' gezien. Ik moest toen lachen.
Haha inderdaad. Discreetquote:Op woensdag 8 april 2015 19:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik stop hem in mijn tas...om hem dan te voorschijn te halen op een gepast moment, te gbruiken en weer op te bergen...
Dat klinkt best wel ...grappig
Is het inklapbaar/opvouwbaar?quote:Op woensdag 8 april 2015 19:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik stop hem in mijn tas...om hem dan te voorschijn te halen op een gepast moment, te gbruiken en weer op te bergen...
Dat klinkt best wel ...grappig
een beetje maarquote:Op woensdag 8 april 2015 19:00 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Hum, en dat na zoveel jaar. Wat is er verandertd?
Klinkt wel geinig. Beetje complottheorieën.. Zal eens kijken.
ja overal in amsterdam. ze zijn nu verboden in de grote musea.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik maak nooit selfies dus dat scheeltquote:Op woensdag 8 april 2015 19:04 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Zit je nu gewoon te googlen om te kijken of het toch wat is?
Weet ik niet, het is overall minder geworden. Vroeger had je veel meer topics die echt ergens over gingen, nu verzanden veel topics al snel in slowchat of gebral en gescheld. Op elkaar of op de moslim. Of er worden nog amper topics geopend. Dat is in SHO heel pijnlijk duidelijk. Denk ook wel dat dat een normale gang van zaken is, na vijftien jaar, de opkomst van social media, is het misschien ook wel logisch dat het hoogtepunt voorbij is.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:00 schreef Jopie78 het volgende:
Hum, en dat na zoveel jaar. Wat is er verandert?
Klinkt wel geinig. Beetje complottheorieën.. Zal eens kijken.
dan is het goedquote:Op woensdag 8 april 2015 19:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan zal ik hem niet gebruiken als we samen rondlopen
Maar als 40+ niet meer loopt, hier is het rustig en JNG/PUB zal niet slagen. Dan is er toch iets veranderd?quote:
Zonde.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik maak nooit selfies dus dat scheelt
je mag wel op de wallen filmen en fotos maken maar niet van de hoerenquote:Op woensdag 8 april 2015 19:04 schreef isax het volgende:
[..]
ja overal in amsterdam. ze zijn nu verboden in de grote musea.
maar als ik naar de super loop dan lopen ze er ook meeen in de super
en midden over de wallen waar je niet eens mag filmen/fotograferen.
een beetje complottheorieën maar...quote:Op woensdag 8 april 2015 19:05 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Maar als 40+ niet meer loopt, hier is het rustig en JNG/PUB zal niet slagen. Dan is er toch iets veranderd?
maar dan doen ze wel met die sticks.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
je mag wel op de wallen filmen en fotos maken maar niet van de hoeren
Dus wees gerust![]()
![]()
Ah, de golf van discussieforum is wat over, door de opkomst van twitter etc. Zit wel wat in. Men is toch wat meer van het (anoniem) "spuwen" geworden en wat minder van de inhoudelijke en respectvolle discussies.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet ik niet, het is overall minder geworden. Vroeger had je veel meer topics die echt ergens over gingen, nu verzanden veel topics al snel in slowchat of gebral en gescheld. Op elkaar of op de moslim. Of er worden nog amper topics geopend. Dat is in SHO heel pijnlijk duidelijk. Denk ook wel dat dat een normale gang van zaken is, na vijftien jaar, de opkomst van social media, is het misschien ook wel logisch dat het hoogtepunt voorbij is.
Bedoelde meer in het algemeen. Niet op de laatste dagen. En jij bedoelde duidelijk iets anders.quote:
Maar als ik jouw PoHi bekijk, ben je alleen maar in deze SC actief? Sla je vleugels uit, nu het nog kan.quote:
Denk je dat Fok snel over zal zijn?quote:Op woensdag 8 april 2015 19:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar als ik jouw PoHi bekijk, ben je alleen maar in deze SC actief? Sla je vleugels uit, nu het nog kan.
ja ok ze zijn boeven. Bel de snel de polies want dat is goedquote:
ja duidelijkquote:Op woensdag 8 april 2015 19:09 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Bedoelde meer in het algemeen. Niet op de laatste dagen. En jij bedoelde duidelijk iets anders.
Ik moet eerst mensen leren kennen voor ik me "prettig" voel. Als ik weer een hele sc moet "observeren"... En ben in principe niet zo van de discussie. Vind dit oeverloze gezwam eigenlijk heel prettig.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar als ik jouw PoHi bekijk, ben je alleen maar in deze SC actief? Sla je vleugels uit, nu het nog kan.
Niet zo snel, maar ik denk wel dat het eindig is. Het is zoveel rustiger, de FP blijft kwakkelen, veel verloop in de crew.quote:
Heb je ons geobserveerd van te vorenquote:Op woensdag 8 april 2015 19:12 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ik moet eerst mensen leren kennen voor ik me "prettig" voel. Als ik weer een hele sc moet "observeren". En ben in principe niet zo van de discussie. Vind dit oeverloze gezwam eigenlijk heel prettig.![]()
Lurken doe ik al wel vaker ergens anders.
jij was een bitch.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heb je ons geobserveerd van te voren![]()
Hoe deden we het?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |