quote:
Het klinkt bijna hetzelfdequote:
klopt en nwa was tien jaar daarvoorquote:Op woensdag 8 april 2015 14:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het klinkt bijna hetzelfde
Bodycount was begin jaren 90 dacht ik..
Wow. Dat is een partij butt-ugly.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:14 schreef PeZu het volgende:
hee zwabber, je bent je trui vergeten
[ afbeelding ]
zit je nu mijn trui te kraken?quote:
Jaquote:
het is niet mijn trui, die zin was een grap er zit nml een woordgrapje inquote:Op woensdag 8 april 2015 15:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja.
Sorry. Maar hij zal vast lekker zitten, en dat is óók belangrijk.
Heel goed verstopt, blijkbaar.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:34 schreef PeZu het volgende:
het is niet mijn trui, die zin was een grap er zit nml een woordgrapje in
Je ziet hem niet?quote:
In 'zit je nu mijn trui te kraken?'quote:
Ik ga hem niet uitleggen. Je moet je hersenen er over krakenquote:Op woensdag 8 april 2015 15:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
In 'zit je nu mijn trui te kraken?'
Nee.
Omdat af mist in afkraken?quote:Op woensdag 8 april 2015 15:38 schreef Voxs het volgende:
Ik ga hem niet uitleggen. Je moet je hoofd er over kraken
dat was expres als kraken geschreven, kijk de trui en denk krakenquote:Op woensdag 8 april 2015 15:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat af mist in afkraken?
Ik ging er vanuit dat dat een gevalletje PeZuiaanse typtyfus was.
Oh well, ik ga een boodschap doen.
Oh, als in dat fabeldier dat ik net heb gegoogled. Sorry, ik zat niet op die golflengte.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:41 schreef PeZu het volgende:
dat was expres als kraken geschreven, kijk de trui en denk kraken
ja dat hebje wel eensquote:Op woensdag 8 april 2015 15:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, als in dat fabeldier dat ik net heb gegoogled. Sorry, ik zat niet op die golflengte.
Een teek??quote:Op woensdag 8 april 2015 16:01 schreef isax het volgende:
ik zit te zappen en zie ik nou dat laurA een dikke teek in der nek heeft laten tattooeren?
yikes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |