quote:
Mysterieus.. #WIDMNiquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:54 schreef Voxs het volgende:
[..]![]()
Dat!
Zou het dan toch Ridder Ni zijn? Stalen ros en dies meer? Of denk ik dan te makkelijk.
BDS met sjaal en muts etc.quote:
Nee, hij weet gewoon. Iedereen zou moeten weten. Maar voor het spel ..quote:
Meester, meester, ik weet het..quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee, hij weet gewoon. Iedereen zou moeten weten. Maar voor het spel ..
Nu ben je beslist een beetje gemeenquote:
En als een boomerang komt-ie weer terug. Weer.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nu ben je beslist een beetje gemeenEn enkel omdat ik wat van die 42 maakte
quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:14 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
En als een boomerang komt-ie weer terug. Weer.
Nee. Als er een tijd niet gepost is zakt het naar beneden. Toch?quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee. Als er een tijd niet gepost is zakt het naar beneden. Toch?
edit: schopje gegeven
We staan voor een raadsel. Iets met Ridder Ni, Ping Ni of Ni Ping. Scroll naar boven en dan zie je een plaatje van Ni!quote:
Vreselijk mensquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
Goedkoop kijkcijfers scoren en Nicolette Kluijver
We zijn het eens. Het doet gewoon pijn om er naar te kijken, zo 'cheesy'.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
Goedkoop kijkcijfers scoren en Nicolette Kluijver
1 aflevering gekeken, ik was er geen fan vanquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:37 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
We zijn het eens. Het doet gewoon pijn om er naar te kijken, zo 'cheesy'.
En toch blijf ik weer kijken.. Weet ook niet waarom..
Ik vind het primaquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
Wat een talentloos mens
Ik heb liever Yolanthe
Hou wel van een beetje plaatsvervangende schaamte-tv. Het kan mij niet tokkie genoeg.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
1 aflevering gekeken, ik was er geen fan van
Ik heb eigenlijk vrij weinig tegen Yolanthe in tegenstelling tot de meeste mensenquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:39 schreef DKUp het volgende:
[..]
Expeditie Poolcirkel vond ik ook wel te doen met haar
Tokkie programma's is niks niks neequote:Op dinsdag 7 april 2015 20:39 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Hou wel van een beetje plaatsvervangende schaamte-tv. Het kan mij niet tokkie genoeg.
Er is ook zo'n nieuw programma. De zeven zeeën. Heb je dat al gezien?quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
Wat een talentloos mens
Ik heb liever Yolanthe
Nee, met Floortje toch?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
Er is ook zo'n nieuw programma. De zeven zeeën. Heb je dat al gezien?
zie het als een electronische aansteker. Klik maar geen ontstekingquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:27 schreef Jopie78 het volgende:
De klik is er wel, maar de chemie ontbreekt.
He, wat?
Kijk je mee naar Toni en Tony?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
zie het als een electronische aansteker. Klik maar geen ontsteking
nee en noquote:
Kalvin is het nu helemaal en Awietsjiequote:Op dinsdag 7 april 2015 21:52 schreef isax het volgende:
[..]
enige djs die ik ken is steve en sonny moore
spotify is tof.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:56 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik luister meestal een paar Spotify playlists en dan voeg ik wat nieuwe muziek toe
Ik had je post gemist. Ik ken het ook niet hoor, maar dacht dat jij dat ook wel leuk zou vinden omdat je Expeditie Poolcirkel noemde.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nee, met Floortje toch?
Ik kijk niet alle kutprogramma's
Ik was van plan om te kijken, maar het schijnt redelijk bagger te zijnquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik had je post gemist. Ik ken het ook niet hoor, maar dacht dat jij dat ook wel leuk zou vinden omdat je Expeditie Poolcirkel noemde.
En ja ik dacht echt dat je alle pulp keek die er maar bestaat
quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:05 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik was van plan om te kijken, maar het schijnt redelijk bagger te zijn
en zoon is gewoon zo standaard dat het mijn ogen pijn doetquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:11 schreef mootie het volgende:
Pa heeft een varkenshoofd, dat vond ik 25 jaar geleden al.
Ja, al vind ik momenteel alles doooodeng! Kees is wel gruwelijk hard aan het groeien, klein bikkeltje.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:12 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dan hebben we nog steeds de code niet gebroken.![]()
Alles rustig In het leven van Keesje?
ja toch? en niet eens bedenken dat je een hele bbq kan bestellen. en dan maken ze die bbq nog schoon ook!quote:
224 euro, voor een half karretje.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:15 schreef isax het volgende:
[..]
ja toch? en niet eens bedenken dat je een hele bbq kan bestellen. en dan maken ze die bbq nog schoon ook!
quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, al vind ik momenteel alles doooodeng! Kees is wel gruwelijk hard aan het groeien, klein bikkeltje.
En en en de buurvrouw liet me enorm schrikken. Appje: Er is er weer een dode...
Ik flipte half en gaf mijn mobiel aanIk wilde het niet lezen.
Was er een vogeltje tegen het raam gevlogen.
Ni!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:18 schreef isax het volgende:
deze show in 3 zinnen: moeders is het zwarte schaap.
papa is een pedo
en zoon heeft een iq van een kinderei.
en toch kijk je.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:18 schreef isax het volgende:
deze show in 3 zinnen: moeders is het zwarte schaap.
papa is een pedo
en zoon heeft een iq van een kinderei.
C-life and shrimp..quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:34 schreef Jopie78 het volgende:
Hij vangt Amerikaanse rivierkreeften met een fuik.
Internationaal?quote:
zal daar morgen na kijken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Internationaal?
All this Mayhem over de Pappas-broers.
yepquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:54 schreef Copycat het volgende:
En natuurlijk Exit through the gift shop. Maar stiekem denk ik dat je die al lang hebt gezien.
Dank voor de tip. Banksy, maakt mooi werk.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:54 schreef Copycat het volgende:
En natuurlijk Exit through the gift shop. Maar stiekem denk ik dat je die al lang hebt gezien.
Het is eigenlijk een mockumentary. Heb 'm al tig keer gezien, maar blijft geweldig.quote:
Ook genoteerd!quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een mockumentary. Heb 'm al tig keer gezien, maar blijft geweldig.
Oe! Ik zag dat This is Spinal Tap ook ergens op Netflix staat. De moeder der mockumentaries.
mockumentaries hebben vaak iets speciaals.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een mockumentary. Heb 'm al tig keer gezien, maar blijft geweldig.
Oe! Ik zag dat This is Spinal Tap ook ergens op Netflix staat. De moeder der mockumentaries.
Ik heb alle 4 uur gekeken,quote:
Zoals in een deuk liggen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik heb het ook geprobeerd, viel tegen, ik hield het 3 minuten vol
Ik wacht wel en neem er nog éénquote:
Ja eindelijk die coke dealer wegquote:
Ja duhhh,, hij leverde die shit.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:40 schreef isax het volgende:
[..]
Is nog afwachten want wie de leverancier weten ze nog niet.
Hij gaf de toeristen tenminste nog drugs voor hun geld.quote:
Wat je in je neus pompt weet je nooit,quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij gaf de toeristen tenminste nog drugs voor hun geld.
Precies.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij gaf de toeristen tenminste nog drugs voor hun geld.
Precies de dood in jagen. Nicequote:
Ik heb regelmatig sexdates met de cosdames, maar dan wel 1 op 1, erop en eraf, niet met een groep tegelijk.quote:Op woensdag 8 april 2015 01:11 schreef meneerdeurloo het volgende:
Komen jullie als forum mensen weleens met ze allen samen? Een gezellige middag bijvoorbeeld?
Ik durf dat niet hoorquote:Op woensdag 8 april 2015 01:11 schreef meneerdeurloo het volgende:
Komen jullie als forum mensen weleens met ze allen samen? Een gezellige middag bijvoorbeeld?
quote:Op woensdag 8 april 2015 01:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik heb regelmatig sexdates met de cosdames, maar dan wel 1 op 1, erop en eraf, niet met een groep tegelijk.
quote:Op woensdag 8 april 2015 01:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik heb regelmatig sexdates met de cosdames, maar dan wel 1 op 1, erop en eraf, niet met een groep tegelijk.
dank u, maar eerst wat etenquote:Op woensdag 8 april 2015 08:21 schreef Jopie78 het volgende:
Goedemorgen posters en lurkers..
[ afbeelding ]
koffie op nuchtere maag, enquote:Op woensdag 8 april 2015 08:53 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Heb het niet vaak, maar heb even geen tekst.
dat willen katten best graag, denk je eens in dat jij 10x zo klein was en 5/6 baby moest werpen en er staan een paar reuzen in je kut te kijkenquote:Op woensdag 8 april 2015 08:57 schreef liesje1979 het volgende:
Dus Poezz ging opeens in een reservedoos waar ze nooit in wilde die op de slaapkamer klaar stond. Werd er een beetje wakker van dus vanuit bed een beetje in de gaten gehouden, maar afgezien van wat geslik hoorde en zag ik geen gekke dingen.
Kijk ik net is ze gewoon stiekem in alle stilte aan het bevallen. Wil haar ook niet teveel storen maar zag 2 frummeltjes waarvan er 1 in ieder geval piept.
Begin met koffie, krijg echt mijn ontbijt nog niet weg om 6 uur 's ochtends. Wel grappig om te lezen.quote:Op woensdag 8 april 2015 08:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
koffie op nuchtere maag, en
http://caffeine.diply.com(...)ng-to-science/110153
quote:Op woensdag 8 april 2015 08:57 schreef liesje1979 het volgende:
Dus Poezz ging opeens in een reservedoos waar ze nooit in wilde die op de slaapkamer klaar stond. Werd er een beetje wakker van dus vanuit bed een beetje in de gaten gehouden, maar afgezien van wat geslik hoorde en zag ik geen gekke dingen.
Kijk ik net is ze gewoon stiekem in alle stilte aan het bevallen. Wil haar ook niet teveel storen maar zag 2 frummeltjes waarvan er 1 in ieder geval piept.
Hum, piept er maar eentje. Snap dat je het spannend vindt. Ben benieuwd hoeveel kinders je erbij krijgt.quote:Op woensdag 8 april 2015 08:57 schreef liesje1979 het volgende:
Ja maar ik had van alles gelezen over hartverscheurend mauwen enzo.quote:Op woensdag 8 april 2015 08:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat willen katten best graag, denk je eens in dat jij 10x zo klein was en 5/6 baby moest werpen en er staan een paar reuzen in je kut te kijken
Ja!! Had al keizersnee scerarios in mijn hoofd.quote:
ja dat is goed, en af en toe voorzichtig kijken of alles goed gaat, succes ermee, ook met jouw zenuwenquote:Op woensdag 8 april 2015 09:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar ik had van alles gelezen over hartverscheurend mauwen enzo.Poezz is stoer. Ga even een kruik maken en kijken of ik die er voorzichtig bij kan leggen.
[..]
Ja!! Had al keizersnee scerarios in mijn hoofd.
lol, nee meestal gaat het vanzelf. Kruik is denk ik goed..mits niet te warm. En dan gelijk even kijken of die andere goed kan ademen voor de zekerheid...Ow en niet paniekenquote:Op woensdag 8 april 2015 09:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar ik had van alles gelezen over hartverscheurend mauwen enzo.Poezz is stoer. Ga even een kruik maken en kijken of ik die er voorzichtig bij kan leggen.
[..]
Ja!! Had al keizersnee scerarios in mijn hoofd.
Ochjeetje.. wat naar. Toch is het vaker zo dat ze het niet allemaal overleven.quote:
klopt vooral als het er veel zijn, komen in verdrukking in de baarmeoder, daarom werpen ze er meerderequote:Op woensdag 8 april 2015 09:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ochjeetje.. wat naar. Toch is het vaker zo dat ze het niet allemaal overleven.
Als je zeker weet dat het dood is dan beter niet terugleggen lijkt me.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:31 schreef liesje1979 het volgende:
Lijkt ook iets te klein. Heb alles geprobeerd maar wat moet ik er nu mee, terug in de doos? Poezz likte net wel even eraan maar heeft er verder weinig aandacht voor.
ja voorlopig even terug leggen mopquote:Op woensdag 8 april 2015 09:31 schreef liesje1979 het volgende:
Lijkt ook iets te klein. Heb alles geprobeerd maar wat moet ik er nu mee, terug in de doos? Poezz likte net wel even eraan maar heeft er verder weinig aandacht voor.
Poezz had deze wel schoongemaakt.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:31 schreef Voxs het volgende:
Wat ik nog weet van toen ik kind was en erbij : Mijn moeder hielp de kat door zodra een kitten er uit kwam het vlies los te trekken van kopje/neusje. De kat had er veel! Ik geloof tien waarvan er acht het hebben overleefd.
quote:Op woensdag 8 april 2015 09:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
Als je zeker weet dat het dood is dan beter niet terugleggen lijkt me.
quote:Op woensdag 8 april 2015 09:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja voorlopig even terug leggen mop
mijn da heeft mij toen verteld terug leggen. pas weg halen als de bevalling bgeheel klaar is. moeder poes tot rust laten komen ivm stress dat ze andersz kon gaan zoekenquote:
sorryquote:
Heb afgelopen weken zoveel gelezen dat ik het even niet meer weet.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
sorryDie link die PeZu gaf geeft echt goede info hoe zo'n bevalling verloopt.
Geweldigquote:Op woensdag 8 april 2015 09:46 schreef liesje1979 het volgende:
En die frummelstaartjes zijn aan het drinken.
Lol! Poezz is kalmer dan ik ben.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
mijn da heeft mij toen verteld terug leggen. pas weg halen als de bevalling bgeheel klaar is. moeder poes tot rust laten komen ivm stress dat ze andersz kon gaan zoeken
dat is goedquote:
Die tekst ook: artificial...quote:Op woensdag 8 april 2015 10:04 schreef PeZu het volgende:
[ afbeelding ]![]()
het lijkt me niet echt lekker though....
Het idee is leuk, maar zou het nooit drinken.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:04 schreef PeZu het volgende:
[ afbeelding ]![]()
het lijkt me niet echt lekker though....
Leuk hoor, gefeli Lies!quote:
Hoe lang kan zoiets doorgaan dan?quote:
Een hele dag. Om de 1 of 2 uur.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:21 schreef Gert het volgende:
Mogge
[..]
Hoe lang kan zoiets doorgaan dan?
Ik dacht dat ze er min of meer achter elkaar uitkwamen maar dat is dus niet zo.
Spannend!
heb jij wat namen danquote:
samurai pizza catsquote:Op woensdag 8 april 2015 10:25 schreef Jopie78 het volgende:
Speedy Cerviche, Polly Esther, General Catton, Bat Cat, Meowzma O' Tool en Spritz T. Cat
Katten met katana's?quote:
je vergat guido ansjovisquote:
Allememaggies! Dan zal het per kitten wel een stuk minder zwaar zijn dan een mensenbevalling, althans dat mag ik hopen voor poezemoes.quote:
quote:
Kan vrij snel gaan maar kan ook bijna een uur tussen zitten. Lijkt nu geen persweeën te hebben maar die heeft ze steeds maar heel kort. Wat een baas die Poezz.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:21 schreef Gert het volgende:
Mogge
[..]
Hoe lang kan zoiets doorgaan dan?
Ik dacht dat ze er min of meer achter elkaar uitkwamen maar dat is dus niet zo.
Spannend!
Ringoquote:Op woensdag 8 april 2015 10:25 schreef Jopie78 het volgende:
Speedy Cerviche, Polly Esther, General Catton, Bat Cat, Meowzma O' Tool en Spritz T. Cat
Ik had er nog nooit over gehoordquote:
Wat een gemêleerd gezelschap.. Zijn dat Gert's helden?quote:Op woensdag 8 april 2015 10:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Ringo
George
Agnetha
Anni-Frid
Mary-Louise
Jimi
Kraantje pappie
Zo, da's bij elkaar wel genoeg.
Voor die met de rode streep..quote:Op woensdag 8 april 2015 10:30 schreef liesje1979 het volgende:
Weet nog geen namen. 1 heeft een rood streepje op zijn koppie en voor de rest zijn ze vooral zwart met een beetje wit.
Nee, gewoon een mooie vijver om uit te vissen.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:31 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Wat een gemêleerd gezelschap.. Zijn dat Gert's helden?
Mijn vorige kat heette zoquote:Op woensdag 8 april 2015 10:32 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Voor die met de rode streep..
[ afbeelding ]
rode streep, hmm misschien sliertje....quote:Op woensdag 8 april 2015 10:32 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gert, hoe oud ben je dan? Ik had je rond de 40 geschat.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, gewoon een mooie vijver om uit te vissen.
(Anni-Frid wel)
En je huidige?quote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 10:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
rode streep, hmm misschien sliertje....
Lol!quote:Op woensdag 8 april 2015 10:32 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Timo. Hij heette eerst Tommy. Dat vond ik een stomme naam. Dus de klanken omgedraaid. Timo is ook niet erg origineel maar het past hem.quote:
Ik ben ook fan van W.A. Mozart. Daar hoef ik geen 275 voor te zijn toch?quote:Op woensdag 8 april 2015 10:35 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Gert, hoe oud ben je dan? Ik had je rond de 40 geschat.![]()
[ afbeelding ]
Das geen antwoord op de vraag, leuk afgewend.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben ook fan van W.A. Mozart. Daar hoef ik geen 275 voor te zijn toch?
Je zou er nog mootie van kunnen maken. Zelfde klanken.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
Timo. Hij heette eerst Tommy. Dat vond ik een stomme naam. Dus de klanken omgedraaid. Timo is ook niet erg origineel maar het past hem.
we zijn genept gister, een mooie prelude maar vandaag is het mineurquote:Op woensdag 8 april 2015 10:48 schreef Copycat het volgende:
Ik dacht dat het richting lente ging, maar het was maar wat fris op de fiets. Ik miste mijn handschoenen.
Nah, het was niet zo serieus.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:49 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Das geen antwoord op de vraag, leuk afgewend.![]()
Maar om daar op door te gaan, nee, in het geval van Mozart niet. Bij A-F had ik dan eerder verwacht dat je fan zou zijn van abba, en niet zo zeer van de dame in kwestie.
Lebensborn.. Ver van mijn bedshow.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah, het was niet zo serieus.
Ben eigenlijk vooral fan van Lebensborn.
Je schatting klopte redelijk hoor. Heb jij (muziek)helden dan?
Nooit gehad ook? Altijd al nuchter geweest wat dat betreft? Ik had vroeger beslist wel helden.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:06 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Lebensborn.. Ver van mijn bedshow.
Nee, ben niet het type dat mensen snel helden vind. Heb ook niet een bepaalde artiest die ik altijd goed vind. Ben (O, waarom zeg ik dit...) een typische Skyradioluisteraar, en mijn playlist zit vooral vol met alles van de jaren '50 tot '80.
Boeiendquote:Op woensdag 8 april 2015 11:10 schreef Jopie78 het volgende:
Door naar de volgende ronde bij 4 verschillende banen.![]()
Ja ja, zie zelf ook wel dat het wel wat overdreven is.![]()
Nou, zit er eens over na te denken. Ben denk altijd al wel zo nuchter geweest. Of mijn gedachten waren bezig met andere, op dat moment relevantere, zaken. Geen idee eigenlijk. Ben niet zo emotioneel...quote:Op woensdag 8 april 2015 11:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Nooit gehad ook? Altijd al nuchter geweest wat dat betreft? Ik had vroeger beslist wel helden.
Zo dan.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:10 schreef Jopie78 het volgende:
Door naar de volgende ronde bij 4 verschillende banen.![]()
Ja ja, zie zelf ook wel dat het wel wat overdreven is.![]()
Dus.... de oogst is 3 levende kittens?quote:
Nah, da's best overzichtelijk.quote:
Nee ga ze niet houden, 4 is wat teveel in huis.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah, da's best overzichtelijk.
Weet je al of je ze wil gaan houden?
(sorry, heb een stuk of wat sc's gemist afgelopen week)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |