abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151757987
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 13:18 schreef DBC-Wildcouger het volgende:
Jeejte...
Klinkt alsof sommige van jullie het een uitdaging vinden om leuk gesprekken aan te gaan met mooie vrouwen...
Bij jou gaat het altijd vanzelf? Ik loop nog liever om dan dat ik hoi ofzo moet zeggen :') Ik weet ook wel dat het aan mezelf ligt te weinig buiten komen niet aan jezelf werken ofwel de vicieuze cirkel/ comfortzone moet je zelf aanwerken.

En je moet wel wat te praten hebben, dat heb ik niet echt eigenlijk.
Ben wel een stille Hoe is het, mooi weer hè biertje? :') :')
pi_151760469
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 21:34 schreef The_Odd_One het volgende:

[..]

Aan de andere kant, van niet leuk uitziende dames weet je sowieso dat een relatie met ze wat ongemakkelijk wordt... :{
Nou dat weet ik niet, ik selecteer meer op persoonlijke verzorging (dus leuk kapsel, kleren) en uitstraling. Dan sta je vaak al beter in het leven dan de meiden die er ook niet verkeerd uitzien, maar het helaas verknallen met futloos haar, rare kleding of een ongeïnteresseerde houding.
  vrijdag 17 april 2015 @ 00:22:57 #103
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_151762161
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 22:25 schreef Geerd het volgende:

[..]

Bij jou gaat het altijd vanzelf? Ik loop nog liever om dan dat ik hoi ofzo moet zeggen :') Ik weet ook wel dat het aan mezelf ligt te weinig buiten komen niet aan jezelf werken ofwel de vicieuze cirkel/ comfortzone moet je zelf aanwerken.

En je moet wel wat te praten hebben, dat heb ik niet echt eigenlijk.
Ben wel een stille Hoe is het, mooi weer hè biertje? :') :')
Meestal is het ook gewoon zo dat ik totaal niks te bespreken heb met vreemden en smalltalken is gewoon kut.
Oh.
pi_151762900
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Meestal is het ook gewoon zo dat ik totaal niks te bespreken heb met vreemden en smalltalken is gewoon kut.
Vandaag ook weer leuke meid deed onderzoek etc dus ging een stukje mee.
Daar kon ik wel weer slap mee ouwehoeren maja dan ben je aan het werk.

Dat is anders ofzo, prive no way.
  vrijdag 17 april 2015 @ 01:08:02 #105
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_151762938
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 01:04 schreef Geerd het volgende:

[..]

Vandaag ook weer leuke meid deed onderzoek etc dus ging een stukje mee.
Daar kon ik wel weer slap mee ouwehoeren maja dan ben je aan het werk.

Dat is anders ofzo, prive no way.
Dan heb je dus echt een gezamenlijk onderwerp waar je beide vanaf weet. Dan gaat het veel makkelijker.

Maar gewoon met onbekenden over het weer praten gaat mij niet lukken.
Oh.
pi_151762977
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 01:08 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dan heb je dus echt een gezamenlijk onderwerp waar je beide vanaf weet. Dan gaat het veel makkelijker.

Maar gewoon met onbekenden over het weer praten gaat mij niet lukken.
Van die gasten meten in de trein enzo zoiets, dus niet een directe collega.
  vrijdag 17 april 2015 @ 01:12:40 #107
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_151762998
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 01:10 schreef Geerd het volgende:

[..]

Van die gasten meten in de trein enzo zoiets, dus niet een directe collega.
Ooh dan geef ik ook maar ongemakkelijk antwoord
Oh.
pi_151763006
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 01:12 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ooh dan geef ik ook maar ongemakkelijk antwoord
Echt vaag nu dus totaal geen last van.
pi_151763795
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 22:12 schreef K44S het volgende:

[..]

Vooroordelen......

Als ik in mijn Kwekerij's kloffie naar een mediamarkt ga. Is de kans groot dat de verkoper er beetje vanuit gaat dat ik voor een koffiezetapparaat kom vragen.

Maar wie weet kom ik wel voor een laptop van paar duizend euro.
Ik zie niet in wat precies het vooroordeel in deze zaak is.

Het is gewoon ongemakkelijk als je met iemand bent die je niet aantrekkelijk vindt. Dat lijkt me niet zo lastig.
  zondag 19 april 2015 @ 18:37:02 #110
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_151832893
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 23:23 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Onmogelijk? Hou toch op. Je ouders hebben het ook voor elkaar gekregen.

[..]

Lees Way of superior man eens, van David Deida. Niet eens pickup material. Gewoon man-vrouw psychologie en wat aantrekkingskracht veroorzaakt.
Dankje, goed boek tot dusver. Daar heb ik wat aan. Zeker een aanrader :)
The remedy is the experience.
  zondag 19 april 2015 @ 18:51:11 #111
416020 K44S
The bearded man
pi_151833395
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 06:35 schreef The_Odd_One het volgende:

[..]

Ik zie niet in wat precies het vooroordeel in deze zaak is.

Het is gewoon ongemakkelijk als je met iemand bent die je niet aantrekkelijk vindt. Dat lijkt me niet zo lastig.
wat dat betreft geef ik je dan wel weer gelijk
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_151838655
Rustig hier, lekker focussen op andere zaken :) Kwam gisteren wel een oud-collega tegen en die zei: nog steeds geen leuke meid naast je??? Tja... ongemakkelijk die momentjes altijd. Na een paar keer ben je ook wel door je smoezenboek heen waarom op dit moment niet... Kan wel zeggen dat ik aan het daten ben maar ja dat ligt nu ook op zijn gat. Helemaal de goedbedoelde tegenreactie van 'Oh, komt vast goed, ze weten niet wat ze laten lopen!!'' van de andere kant :')
pi_151840121
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 20:54 schreef Deezertje het volgende:
Rustig hier, lekker focussen op andere zaken :) Kwam gisteren wel een oud-collega tegen en die zei: nog steeds geen leuke meid naast je??? Tja... ongemakkelijk die momentjes altijd. Na een paar keer ben je ook wel door je smoezenboek heen waarom op dit moment niet... Kan wel zeggen dat ik aan het daten ben maar ja dat ligt nu ook op zijn gat. Helemaal de goedbedoelde tegenreactie van 'Oh, komt vast goed, ze weten niet wat ze laten lopen!!'' van de andere kant :')
Je kunt er ook gewoon niet op reageren. Of gewoon zeggen: je weet niet wat de toekomst niet brengt he met een knipoog

of

'ik hoorde dat jouw vriendin aan het rondkijken was'.

Zoiets.,
  maandag 20 april 2015 @ 07:28:49 #114
416020 K44S
The bearded man
pi_151849228
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 21:25 schreef The_Odd_One het volgende:

[..]

Je kunt er ook gewoon niet op reageren. Of gewoon zeggen: je weet niet wat de toekomst niet brengt he met een knipoog

of

'ik hoorde dat jouw vriendin aan het rondkijken was'.

Zoiets.,
De arme jongen heeft de obsessie tegen zich zelf werken.

Gefeliciteerd deezer... je hebt het voor mekaar.. mensen houden je voor de gek met je eigen zonden (zonden=obsessie)
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  maandag 20 april 2015 @ 09:17:44 #115
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_151850456
quote:
haha.

awkwarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrd
BEASTMODE
  maandag 20 april 2015 @ 09:21:34 #116
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_151850543
quote:
Die momentjes zijn zo ongemakkelijk als je ze zelf maakt... t'is maar net hoe jij erop reageert en er mee omgaat...
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_151864285
quote:
2s.gif Op maandag 20 april 2015 09:21 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Die momentjes zijn zo ongemakkelijk als je ze zelf maakt... t'is maar net hoe jij erop reageert en er mee omgaat...
Weet ik ook wel, maar hij was niet de eerste afgelopen week en ben hem ook al vaker tegengekomen laatste paar jaar.
pi_151865209
Hey, nieuw hier :W

Weet niet 100% zeker of dit hier thuishoort, maar ik heb zo'n gevoel dat het normale datingtopic snel zoiets van hebben dat ik het hier maar moest proberen.

Anyhoe, ik zou graag andermans visie horen. Normaal gesproken heb ik op bijv Tinder niet zoveel moeite om een leuk/grappig gesprek te hebben of een dame te 'versieren'.. Zolang ik ze "wel leuk" vind. Het probleem is echter dat zodra een dame me echt leuk lijkt (potentieel date-/relatiemateriaal) en er goed uitziet (in het kaliber mooie vrouw in plaats van lekker wijf), ik dichtklap en ik er niet meer uit krijg dan een normaal gesprek over koetjes en kalfjes en ik dus totaal niet interessant overkom. Wat misschien ook in mijn tegendeel werkt is dat ik weleens gehoord heb dat mijn foto's er "geil/sexy/mysterieus" uitzien en ik dus misschien onbewust al verwachtingen creëer die ik in zo'n geval dus niet waar kan maken 8)7

Nu heb ik dus weer een match gekregen op een andere datingsite waarbij zij mij eerst likete, we een hoog matchpercentage hebben (interesses en kijk op dingen) en ik een gesprek begon. In het begin toonde ze wel interesse en reageerde ze soms vrij snel, maar nu is het al even geleden dat ik wat gestuurd heb, maar geen reactie.

Denken jullie dat ik, zonder wanhopig over te komen, nog een berichtje erachteraan kan sturen (iets grappigs? iets eerlijks?) om toch het ijs te breken/interesse weer op te wekken? Ik begrijp immers wel dat iemand die vrij saai/safe praat gewoon niet snel interessant meer is als je ook tig andere mannen/openingszinnen per dag binnen krijgt.. Maar aangezien ze mij eerst geliked heeft en mij ook aantrekkelijk vond wil ik toch kijken of ik er nog wat van kan maken?
  maandag 20 april 2015 @ 20:32:23 #119
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_151870978
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2015 18:37 schreef Klonterpot het volgende:

[..]

Dankje, goed boek tot dusver. Daar heb ik wat aan. Zeker een aanrader :)
Mooi dat het bevalt. Wat heb je er uit gehaald?
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_151872526
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 17:54 schreef Bekermok het volgende:

Weet niet 100% zeker of dit hier thuishoort, maar ik heb zo'n gevoel dat het normale datingtopic snel zoiets van hebben dat ik het hier maar moest proberen.

Anyhoe, ik zou graag andermans visie horen. Normaal gesproken heb ik op bijv Tinder niet zoveel moeite om een leuk/grappig gesprek te hebben of een dame te 'versieren'.. Zolang ik ze "wel leuk" vind. Het probleem is echter dat zodra een dame me echt leuk lijkt (potentieel date-/relatiemateriaal) en er goed uitziet (in het kaliber mooie vrouw in plaats van lekker wijf), ik dichtklap en ik er niet meer uit krijg dan een normaal gesprek over koetjes en kalfjes en ik dus totaal niet interessant overkom. Wat misschien ook in mijn tegendeel werkt is dat ik weleens gehoord heb dat mijn foto's er "geil/sexy/mysterieus" uitzien en ik dus misschien onbewust al verwachtingen creëer die ik in zo'n geval dus niet waar kan maken 8)7

Nu heb ik dus weer een match gekregen op een andere datingsite waarbij zij mij eerst likete, we een hoog matchpercentage hebben (interesses en kijk op dingen) en ik een gesprek begon. In het begin toonde ze wel interesse en reageerde ze soms vrij snel, maar nu is het al even geleden dat ik wat gestuurd heb, maar geen reactie.
Ik ben zeker niet onervaren, maar sla ook nog steeds helemaal op slot als ik een vrouw echt ubermooi vind. Dan komt opeens mijn verlegen kant naar boven, die de rest van de dag er echt niet is. Haha. Maar dan wel in real life. Over Tinder twijfel ik eerder of het wel een echte foto is of tijdelijk gunstige belichting.

Ik ga je toch adviseren om dit te laten liggen. Je hebt interesse terug getoond, als ze niet wil dan gebeurt er ook niks. Trap niet in de aanhouder wint, wat moet je hier mee? Dan heb je haar en moet je dankbaar zijn dat je haar hebt ofzo? Hou je trots man, don't be bitchslapped. Het begint hier.
  maandag 20 april 2015 @ 21:09:54 #121
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_151872642
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 17:54 schreef Bekermok het volgende:

Denken jullie dat ik, zonder wanhopig over te komen, nog een berichtje erachteraan kan sturen (iets grappigs? iets eerlijks?) om toch het ijs te breken/interesse weer op te wekken? Ik begrijp immers wel dat iemand die vrij saai/safe praat gewoon niet snel interessant meer is als je ook tig andere mannen/openingszinnen per dag binnen krijgt.. Maar aangezien ze mij eerst geliked heeft en mij ook aantrekkelijk vond wil ik toch kijken of ik er nog wat van kan maken?
Reden is dat je bij die minder aantrekkelijke vrouwen jezelf goed genoeg voelt (entitlement). Als ze echter lekker is voel je niet alsof je op hetzelfde niveau zit als zij. Resultaat: Je gaat jezelf filteren en proberen 'cool' te doen. Als er één ding is wat aantrekkingskracht killt is dat het wel. Oplossing: Behandel elke chick hetzelfde. Of ze nou lekker is of niet.

Sidenote trouwens. Op datingsites zijn de odds altijd tegen je. Voor jou 10 (al dan niet 100) andere dudes. Je kunt best proberen om er nog wat van te maken, maar ik geef je een kleine kans. Drop in ieder geval de verwachtingen.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_151872729
Ik heb zelf vorig jaar het punt ingesteld dat ik alleen nog in beweging kom als ik echt jawdrop-in-complete-awe heb. Het is rustig. 8-)

[ Bericht 0% gewijzigd door The_Odd_One op 20-04-2015 21:12:11 (De panda is machtig) ]
pi_151874201
Ik heb het ook op een laag pitje staan nu ivm studie. Breng veel tijd door in stilte-werkplekken met veel leuke en intelligente meiden, maar ja daar mag je niet praten :') Op zich wel leuk, want je gaat dus automatisch wat vaker elkaars kant op kijken en oogcontact, maar ja iedereen zit daar om te studeren e.d. dus moet ook geen wonderen verwachten. Dus kies de locaties wel lekker uit haha, maar voor mijn studievoortgang is het wel goed. Paar keer subtiel laten merken dat ik ff wat ging eten op het plein maar niemand volgde me.. Nee ik ben denk ik van de zomer nog steeds vrijgezel, en waarschijnlijk daarna ook nog wel ;(
pi_151874292
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 21:40 schreef Deezertje het volgende:
Ik heb het ook op een laag pitje staan nu ivm studie. Breng veel tijd door in stilte-werkplekken met veel leuke en intelligente meiden, maar ja daar mag je niet praten :') Op zich wel leuk, want je gaat dus automatisch wat vaker elkaars kant op kijken en oogcontact, maar ja iedereen zit daar om te studeren e.d. dus moet ook geen wonderen verwachten. Dus kies de locaties wel lekker uit haha, maar voor mijn studievoortgang is het wel goed. Paar keer subtiel laten merken dat ik ff wat ging eten op het plein maar niemand volgde me.. Nee ik ben denk ik van de zomer nog steeds vrijgezel, en waarschijnlijk daarna ook nog wel ;(
Je hebt ook echt de jagersinstincten van een dronken pinguin he. Ooit gehoord van een pen en papier?
pi_151874552
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 21:42 schreef The_Odd_One het volgende:

[..]

Je hebt ook echt de jagersinstincten van een dronken pinguin he. Ooit gehoord van een pen en papier?
Daar dacht ik ook al aan, maar wat moet je schrijven aan iemand waarvan je niet weet of ze überhaupt single is? Hoi? Wat studeer je? Lukt het? Straks lunchen? Bovendien ziet iedereen dat je een briefje bij haar dropt, dus lekker ongegeneerd is het niet :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')