Wie wil je dan op de bank zetten volgend jaar? Het lijkt me niet reëel om Lampion zijn optie te lichten en voor een jaar terug te halen en vervolgens alsnog uit te zwaaien, Mulder gaat weg, Graafland wordt volgens mij niet verlengd, dus heb je achter Vermeer alleen Miazek?quote:Op woensdag 8 april 2015 00:35 schreef Shrewd het volgende:
Hahn maar gewoon verhuren tot Vermeer verkocht is, heeft er niks aan om bij ons op de bank te zitten een heel jaar.
Keepte vandaag weer prima.
Maar nac leeft van Feyenoorders. Oke, ze haten om één of ander reden allemaal Feyenoord, maar elke (jeugd)speler die het bij ons niet redt kan direct door naar nac of twente.quote:
Wat?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Was een goede kandidaat geweest. Benieuwd waarom Adrie Koster uiteindelijk is afgevallen als kandidaat.
Volgens het verhaal heeft Gio zelf een streep door Adrie Koster gezet, omdat ie op zoek was naar een ander type TS versterking. Zou enerzijds wel sterk zijn, dat ie een eigen route kiest, aan de andere kant zou het wel weer heel amateuristisch zijn dat Feyenoord gaat praten met mensen die ongewenst zijnquote:Op woensdag 8 april 2015 08:47 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wat?
Die man heeft jong Oranje eigenhandig uit het jeugd EK gefietst.
Kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat je met een Adrie Koster praat, maar goed.quote:Op woensdag 8 april 2015 08:51 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Volgens het verhaal heeft Gio zelf een streep door Adrie Koster gezet, omdat ie op zoek was naar een ander type TS versterking. Zou enerzijds wel sterk zijn, dat ie een eigen route kiest, aan de andere kant zou het wel weer heel amateuristisch zijn dat Feyenoord gaat praten met mensen die ongewenst zijn
Volgens mij, en mijn oppevlakkige Google-search is ie geen eigendom van Doyen. Ik vraag me alleen wel af wat zo een speler nu moet kosten bij Twente. Ze kunnen moeilijk de hoofdprijs vragen maar de vraagprijs zal toch ergens in de meerdere miljoenen liggen denk ikquote:Op woensdag 8 april 2015 08:42 schreef Sunri5e het volgende:
Zou mooi zijn als we Tapia kunnen binnen halen. Ik vraag mezelf alleen af of hij niet voor een deel eigendom is van zo'n investeringsmaatschappij.
Heb ik liever Kazim. Eng kutventjequote:Op woensdag 8 april 2015 08:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien is die Castaignos wat voor jullie
Nee dank je.quote:Op woensdag 8 april 2015 08:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Guldelj naar ajax, propper naar psv.. Halen wij die Tapia voor een prikkie op.quote:Op woensdag 8 april 2015 08:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Inb4 Mulder, Boulahrouz en Te Vrede naar Twente. Dat zou ik toejuichen trouwens.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:38 schreef Cara het volgende:
Wat zal die Ziyech balen zeg, mooi man.
Mooi hopen dat dit de laatste keer in de historie is geweest dat iemand Twente boven Feyenoord verkiest. Die gasten hebben te lang boven hun stand geleefd. Dat geclown met ex-Feyenoorders zal nu ook wel langzaam op gaan houden.
quote:Feyenoord neemt na het lopende seizoen mogelijk afscheid van Anass Achahbar. De spits, die onlangs van zeer belangrijke waarde was voor Feyenoord in het duel met PSV (2-1 winst), beschikt over een aflopend contract bij de Rotterdammers.
Achahbar, die bestempeld kan worden als kind van de club, heeft de clubs inmiddels voor het uitkiezen. "Anass is transfervrij, dat weten clubs. Een aantal heeft al laten weten zeer geïnteresseerd te zijn en, nog belangrijker, ze hebben plannen met Anass", zo sprak de broer en tevens zaakwaarnemer van Achahbar zich uit in gesprek met Voetbal International.
Bij een aantal clubs kan Achahbar zelfs de garantie krijgen dat hij eerste spits wordt. Het is echter nog de vraag of de spits ook daadwerkelijk vertrekt vanuit Rotterdam. "Anass wil heel graag bij Feyenoord blijven, maar wil ook duidelijkheid over wat de club van plan is", aldus Karim Achahbar.
Hangt er van af, maar er zijn altijd wel (ervaren) keepers te vinden die een jaartje tweede keeper wil spelen in De Kuip. Jaarcontractje tegen een salaris van Lamprou of Graafland (Mulder zal wel een te hoog salaris hebben voor een reserve keeper) en dan Miazek als derde keeper.quote:Op woensdag 8 april 2015 07:33 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Wie wil je dan op de bank zetten volgend jaar? Het lijkt me niet reëel om Lampion zijn optie te lichten en voor een jaar terug te halen en vervolgens alsnog uit te zwaaien, Mulder gaat weg, Graafland wordt volgens mij niet verlengd, dus heb je achter Vermeer alleen Miazek?
Jammer voor Hahn zijn ontwikkeling, maar het lijkt mij logisch dat ie komend seizoen gewoon tweede doelman achter Vermeer is
Achahbar moet eerder verlengd worden dan het contracteren van Kazim/Guidetti imo. Zou echt schandalig zijn als ze hem nu niet verlengen, al weet je natuurlijk zijn eisen niet. Hij zal wel het salaris van zijn leeftijdgenootjes willen (of meer).quote:
Volgens mij is dat stuk met garantie om 1e spits te worden nieuw.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:19 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Achahbar moet eerder verlengd worden dan het contracteren van Kazim/Guidetti imo. Zou echt schandalig zijn als ze hem nu niet verlengen, al weet je natuurlijk zijn eisen niet. Hij zal wel het salaris van zijn leeftijdgenootjes willen (of meer).
Is dit trouwens niet dezelfde quote van zijn broer als die van een tijdje terug?
Dat stukje wordt dan weer niet van iemand gequote. En nogal wiedes dat hij bij sommige clubs garantie krijgt op eerste spits, clubs onder Feyenoord zullen dat wel kunnen bieden ja.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:21 schreef H.FR het volgende:
[..]
Volgens mij is dat stuk met garantie om 1e spits te worden nieuw.
Ik word een klein beetje moet van Karim Achahbar.quote:
Beetje relativering is wel op zijn plaats. Hij doet het nu een paar wedstijden aardig maar heeft verder nog bijna niets laten zien.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:19 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Achahbar moet eerder verlengd worden dan het contracteren van Kazim/Guidetti imo. Zou echt schandalig zijn als ze hem nu niet verlengen, al weet je natuurlijk zijn eisen niet. Hij zal wel het salaris van zijn leeftijdgenootjes willen (of meer).
Zoals ik al zeg, welk ''Achahbarretje'' zegt dan dat hij een basisplaats eist? Ik zie geen quotes. Na Guidetti en Pelle (geen idee of hij dat überhaupt wel gedaan heeft) de eerste Feyenoorder die weer eens 3 keer achter elkaar weet te scoren, dat is best nice.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Beetje relativering is wel op zijn plaats. Hij doet het nu een paar wedstijden aardig maar heeft verder nog bijna niets laten zien.
Ik snap best dat die broer van 'm het ijzer wil smeden als het heet is, maar Feyenoord cq Gio zal hem geen enkele garantie op een basisplaats geven. En de Achahbarretjes moeten ook vooral niet gaan overdrijven qua salaris-eisen.
En waar zeg ik dan dat hij een basisplaats eist.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:30 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Zoals ik al zeg, welk ''Achahbarretje'' zegt dan dat hij een basisplaats eist? Ik zie geen quotes.
En vragen kan altijd.
Die broer noemt het dus niet, ik zie geen quotes.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:34 schreef Gert het volgende:
[..]
En waar zeg ik dan dat hij een basisplaats eist.
Maar het wordt duidelijk wel een onderhandelingspunt, die broer noemt het niet voor niets.
En vragen staat vrij natuurlijk, net als bieden. Beiden zeggen ook iets over verwachtingen die er leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |