Nog niet, maar wil 'm eigenlijk dit weekend kopenquote:Op donderdag 16 juli 2015 12:10 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Heeft iemand het Wellnessdagpakket al?
Ik heb ze gisteren allemaal gekocht: LuxeFeest- en PerfectePatio accessoires en Wellnessdag. Nog niet echt gespeeld, wel even gekeken wat er allemaal in zit.quote:Op donderdag 16 juli 2015 12:10 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Heeft iemand het Wellnessdagpakket al?
Dat is ook waarom ik niets meer buiten download. Heb een keer gedaan en mijn spel zat toen steeds vast. EA waarschuwde ook dat buiten downloaden het spel kapot kan maken. Ik heb dus alles verwijderd en gebruik nu alleen nog van hen zelf. Nadeel: er is niet veel keus aan accessoires e.d.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:47 schreef Elvi het volgende:
Er komt weer een lading screenshots aan
Om te beginnen: een voorbeeld dat laat zien dat het ook 'mis' kan gaan met gedownloade items. Ik had wat ogen gedownload voor mn alien sims, maar blijkbaar heeft de creator ze niet op slot gezet voor random towniesMet dit effect:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die Townies kan ik dus niet meer gebruiken voor een Legacy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het echt super tof dat je de kleuren van lampen nu in kan stellen
Your beauty never ever scared me.
Ik heb er vooral bij sims2 en sims3 last van gehad dat de boel traag werd en vastliep. Sims4 kan het bij eigenlijk prima aanquote:Op zondag 26 juli 2015 16:41 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Dat is ook waarom ik niets meer buiten download. Heb een keer gedaan en mijn spel zat toen steeds vast. EA waarschuwde ook dat buiten downloaden het spel kapot kan maken. Ik heb dus alles verwijderd en gebruik nu alleen nog van hen zelf. Nadeel: er is niet veel keus aan accessoires e.d.
quote:Op zondag 26 juli 2015 21:42 schreef Amarantha het volgende:
Oh ik heb een vleesetende koeienplant gevonden tijdens het vissen
Uhm geen idee eigenlijkquote:Op zondag 26 juli 2015 23:25 schreef Elvi het volgende:
[..]You lucky basterd! Dat is mij nog niet gelukt
Hoe hoog moet de vis-skill daarvoor zijn?
quote:Op zondag 26 juli 2015 15:47 schreef Elvi het volgende:
Die Townies kan ik dus niet meer gebruiken voor een Legacy
Je hebt in de Sims-wereld ook challenges. Ik post niet mee op de websites en ik hou dus ook geen punten bij, maar het is wel een leuke uitdaging. Je hebt dus ook de Legacy-challenge. En dan moet je je zelfgemaakte Sim dus laten trouwen met een Townie (een niet-speelbaar, random gegenereerd karakter).quote:
aha oke..quote:Op maandag 27 juli 2015 00:11 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je hebt in de Sims-wereld ook challenges. Ik post niet mee op de websites en ik hou dus ook geen punten bij, maar het is wel een leuke uitdaging. Je hebt dus ook de Legacy-challenge. En dan moet je je zelfgemaakte Sim dus laten trouwen met een Townie (een niet-speelbaar, random gegenereerd karakter).
Precies dit ja. Ik wil 'm wel hebben maar dan geef ik echt veel te veel geld uit aan zo'n spelletjequote:Op zondag 26 juli 2015 16:15 schreef Amarantha het volgende:
Welness pakket ook maar gekocht, zo even spelen! Naar het werk moet ik nog steeds kopenMaar iets in mij houd mij tegen want speel het niet heel vaak en kan vaak die 40 euro wel beter gebruiken.
Allereerst: niet jaloers op me zijn want ik kan ook echt niet bouwenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:44 schreef Moira. het volgende:
Hoe gaan jullie met deze Simblock om?Wat is jullie gamestijl?
Ik kan ook écht niet bouwen. Vind ik wel heel jammer, veel mensen hebben echt zoveel talent.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Precies dit ja. Ik wil 'm wel hebben maar dan geef ik echt veel te veel geld uit aan zo'n spelletje
Wellnessdag wel gekocht, kon 't niet latenVind 't wel een leuke gamepack!
Ik word alleen zo moe van mezelf tijdens het spelen. Ik wil alles zelf inrichten want dat is leuk (en vermoei mezelf dan al dat 't me uren duurt), maar ik kan niet goed bouwen en landscapen zodat het er van de buitenkant ook mooi uitziet. Dan kijk ik uren naar van die speedbuild filmpjes en ben ik jaloers op die mensen (en op jou Elvi) dat ze zo leuk gedetailleerd kunnen bouwen en inrichten. En bij mij zijn het dan gewoon blokhuizen in dezelfde kleurVaak los ik het op door gebouwen uit de gallery te halen en de buitenkant zo te laten maar de inrichting naar m'n eigen stijl, maar dan is 't ook niet compleet m'n eigen design
Als ik zelf m'n best erop doe ben ik zo uren bezig. Dus dan ben ik na uren eindelijk klaar met het bouwen en de buitenkant van het huis. En dan heb ik er al geen zin meer in en wil ik met m'n Sims spelen, of gewoon helemaal stoppenDan speel ik een paar weken niet meer, en dan ben ik weer uren bezig met de inrichting. En dan speel ik er uiteindelijk mee en ben ik er nóg niet tevreden mee
Of komt er een nieuwe stuff/gamepack waarvan ik alle items wil uitproberen
Zoveel onafgemaakte huizen en huishoudens
Hoe gaan jullie met deze Simblock om?Wat is jullie gamestijl?
Trouwens ook super irritant dat ik met laptopmode en lage resolutie en zonder CustomContent moet spelen omdat hij anders nóg frequenter uitvalt tijdens het spelen. Ik hoop echt dat ik binnenkort magischerwijs ineens geld heb voor een goede computer waar ik highres op kan spelen en al die CC kan downloadenDie details die ik op jullie screens zie
Bij mij ziet het er tijdens het spelen super wazig en blokkerig uit
Geheime locaties?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:47 schreef Amarantha het volgende:
Hebben jullie alle drie geheime locaties al bezocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |