Valt mij idd ook alles meequote:Op zondag 24 mei 2015 16:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Op mijn laptop, zonder ssd, laad de Sims best wel snel.
Heb er toch een nodig. Lekker binnen 5 seconden ingame zijnquote:
en dat kan nog goedkoper:quote:Op zondag 31 mei 2015 15:52 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ik dacht ik koop sims 4 via origin, maar jezus70 euro tegenover 35 bij ]bol.com ]
denk dat ik gewoon key koop bij mmogaquote:Op zondag 31 mei 2015 16:03 schreef mschol het volgende:
[..]
en dat kan nog goedkoper:
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/de+sims+4_PC.html
Gedaan. Wat even sceptisch toen ik mijn bestelling telefonisch moest bevestigen, maar uiteindelijk allemaal goed gekomen!quote:Op zondag 31 mei 2015 16:17 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
denk dat ik gewoon key koop bij mmoga
Huh? Telefonisch bevestigen? Koop daar ook wel eens wat, maar dat heb ik nog nooit meegemaaktquote:Op maandag 1 juni 2015 12:43 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Gedaan. Wat even sceptisch toen ik mijn bestelling telefonisch moest bevestigen, maar uiteindelijk allemaal goed gekomen!
Moest verification geven, dat ik geen bot was. Terwijl ik gewoon al had betaald.quote:Op maandag 1 juni 2015 12:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Huh? Telefonisch bevestigen? Koop daar ook wel eens wat, maar dat heb ik nog nooit meegemaakt
Ziet er leuk uitquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:45 schreef Amarantha het volgende:
Hele huis:
[ afbeelding ]
Beneden verdieping:
[ afbeelding ]
Boven verdieping:
[ afbeelding ]
Kelder:
[ afbeelding ]
Tuin:
[ afbeelding ]
3 was juist leukquote:
Komt nieuwe deel wereld bij deze maand! *gratis update*quote:Op maandag 8 juni 2015 14:45 schreef Ellatjuh het volgende:
dus dan kan ik eindelijk zelf mn wereld in gaan richten..
nu zijn er zo weinig kavels
Echt tof jaquote:Op maandag 8 juni 2015 14:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Komt nieuwe deel wereld bij deze maand! *gratis update*
Jaaaaaaa het is zo verquote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:24 schreef Moira. het volgende:
Ik kan niet wachten tot volgende week mijn tentamens voorbij zijn en ik EINDELIJK vakantie heb en hele dagen zonder schuldgevoel kan simsen
En?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jaaaaaaa het is zo ver
Vanavond even uit eten met de schoonouders maar tot die tijd....
Nee, nog nietquote:
Ik vind die packs zo duur joh. 20 euro voor wat je krijgt, I don't know. Ik kijk wel even of ik deze ga aanschaffen, hij lijkt me wel erg leuk maar zo vaak speel ik ook niet meer... hooguit 2 keer per maand.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:37 schreef Elvi het volgende:
14 juli komt er een nieuwe Gamepack uit: Wellnessdag. Hier lees je er wat meer over. Deze Gamepack spreekt me wat meer aan dan de andere 2, dus ik overweeg om deze te kopen![]()
Ik geloof dat ie voor de US op 9 juli uitkomt dus hopelijk zijn er al wat gameplay beelden te zien voor 14 juli
Deze is 10 euro dacht ik...quote:Op donderdag 9 juli 2015 12:31 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik vind die packs zo duur joh. 20 euro voor wat je krijgt, I don't know. Ik kijk wel even of ik deze ga aanschaffen, hij lijkt me wel erg leuk maar zo vaak speel ik ook niet meer... hooguit 2 keer per maand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |