Ik wil ook een vriendquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:52 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik en m'n vriend hebben al een kaartje

Ja, hij is eng. En nee, dat hoor je pas als je mij gemeet hebt. Dus aanmelden.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ken die man niet, is hij eng?
[..]
Jeeej
Ik hoor nu bij de coole mensen van FOK!

Als Heatwave komt neem ik kleurpotloden mee.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:52 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Spelletjes ok.
De rest moet je maar met HW fixen dan.

KLEURPOTLODEN JAAAA. Krijg ik dan ook een kleurplaat?quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als Heatwave komt neem ik kleurpotloden mee.
Lekker incrowd grapje alles.

Zijn hier in de ''stad'' lekkere jongensquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan je wel koppelen eventueel.
 ?
 ?

Dat ligt er aan.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:56 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
KLEURPOTLODEN JAAAA. Krijg ik dan ook een kleurplaat?

Dus als ik kom word ik eerst beoordeeld of ik wel cool genoeg ben?quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:55 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja, hij is eng. En nee, dat hoor je pas als je mij gemeet hebt. Dus aanmelden.

HW is helemaal niet engquote:
 Een van de weinige Amsterdammers die ik geen tik voor zijn bek wil geven, dat zegt heel wat
 Een van de weinige Amsterdammers die ik geen tik voor zijn bek wil geven, dat zegt heel wat  .
.

Ik denk dat je "onze" stad bedoelt en daar zijn wel een paar intellectuele en gespierde Polen te vinden.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zijn hier in de ''stad'' lekkere jongens?

Rambo Hans hier.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een van de weinige Amsterdammers die ik geen tik voor zijn bek wil geven,

Hij komt een beetje agressief over op FOK! Als ik hem zie posten in VBL loop ik er met een grote boog om heen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
HW is helemaal niet engEen van de weinige Amsterdammers die ik geen tik voor zijn bek wil geven, dat zegt heel wat
.

Want Hannes.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus als ik kom word ik eerst beoordeeld of ik wel cool genoeg ben?
Harde wereld dit. Gelukkig ben ik supercool maar anders zou ik dit niet pikken.

Je zou mij ook geen tik geven.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
HW is helemaal niet engEen van de weinige Amsterdammers die ik geen tik voor zijn bek wil geven, dat zegt heel wat
.

Hmm dan moet ik misschien toch eens naar buiten gaanquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat je "onze" stad bedoelt en daar zijn wel een paar intellectuele en gespierde Polen te vinden.

Ik sla sowieso geen vrouwen en jij bent gewoon een Braboquote:
 .
.

Als je Gutter FM hard genoeg draait met voldoende bier in huis komen ze vanzelf je kant op, tenzij je in een te dure woonwijk woont maar dat zal wel niet.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hmm dan moet ik misschien toch eens naar buiten gaan

Dit kan ik bevestigen. Maar alleen omdat je zo übercool bent.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kingstown denk ikZo'n lieve opa figuur.

quote:Op woensdag 8 april 2015 00:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit kan ik bevestigen. Maar alleen omdat je zo übercool bent.
 Ik zou je knuffelen
 Ik zou je knuffelen  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |