ik ga jou gewoon straks voor je bek slaanquote:Op woensdag 8 april 2015 20:01 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Heb jij iets met het woord 'gewoon'?
quote:Op woensdag 8 april 2015 20:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik ga jou gewoon straks voor je bek slaan
ik haat psv supporters...waar en hoe laat?
quote:Op woensdag 8 april 2015 20:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik gok dat het in dit geval een chromosomenkwestie is.quote:
9 uur bij je moeder thuisquote:Op woensdag 8 april 2015 20:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat weet jij vast.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het is wel de waarheid.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Pijnlijk.twitter:ForzaPECZwolle twitterde op woensdag 08-04-2015 om 20:00:55TD Nijkamp blijft ook volgend seizoen bij PEC Zwolle: "FC Twente is nu geen stap vooruit. Ik zie nog genoeg uitdagingen bij PEC." reageer retweet
Kom dan vechten op pleintje.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jou moeder is zeker in de schuur bezig met de koeienquote:
Hoezo pijnlijk? Lijkt me gezien de groei van PEC en de onvermijdelijke afname van groei bij Twente een realistische uitspraak, niets meer of minder.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Pijnlijk.twitter:ForzaPECZwolle twitterde op woensdag 08-04-2015 om 20:00:55TD Nijkamp blijft ook volgend seizoen bij PEC Zwolle: "FC Twente is nu geen stap vooruit. Ik zie nog genoeg uitdagingen bij PEC." reageer retweet
En ze worden niet gemolkenquote:Op woensdag 8 april 2015 20:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jou moeder is zeker in de schuur bezig met de koeien
Ik bedoel het diepe wegzakken van Twente.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoezo pijnlijk? Lijkt me gezien de groei van PEC en de onvermijdelijke afname van groei bij Twente een realistische uitspraak, niets meer of minder.
jouw*quote:Op woensdag 8 april 2015 20:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jou moeder is zeker in de schuur bezig met de koeien
Volgend seizoen gaat helemaal drama worden daar.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik bedoel het diepe wegzakken van Twente.
Twente hoort gewoon net achter de top drie thuis, en daar staat PEC nu. Dus ja.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik bedoel het diepe wegzakken van Twente.
en nu oprotten of je slaapt vanacht met een gloeilamp in je reetquote:Op woensdag 8 april 2015 20:04 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
jouw*
Je kan het wel Klaasje, doe even je best.
wat een frustratie toch weer, de derde plaats dit seizoen zit toch wel diep zo te merken.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
en nu oprotten of je slaapt vanacht met een gloeilamp in je reet
PEC gaat Twente achterna met hun wanbeleidquote:Op woensdag 8 april 2015 20:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Twente hoort gewoon net achter de top drie thuis, en daar staat PEC nu. Dus ja.
Garantstellingsgenot.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PEC gaat Twente achterna met hun wanbeleid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |