Ik ben 110% tegen van de Looiquote:Op woensdag 8 april 2015 19:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat geforceerd voor de kleinste club zijn
quote:Op woensdag 8 april 2015 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben 110% tegen van de Looi
Gaan ze ook langs start?quote:Op woensdag 8 april 2015 19:58 schreef klaasweetalles het volgende:
EXCELSIOR GAAT NAAR DE COOLSINGEL!!!!
Het is Groningen - Excelsior, als niemand geforceerd voor een club mocht zijn was dit topic dood.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat geforceerd voor de kleinste club zijn
Vanwaar die hoofdletters?quote:Op woensdag 8 april 2015 20:00 schreef klaasweetalles het volgende:
EXCELSIor speelt heel het seizoen gewoon goed voetbal
TEGEN Feyenoord en ajaxz waren ze gewoon de betere
Heb jij iets met het woord 'gewoon'?quote:Op woensdag 8 april 2015 20:00 schreef klaasweetalles het volgende:
EXCELSIor speelt heel het seizoen gewoon goed voetbal
TEGEN Feyenoord en ajaxz waren ze gewoon de betere
Ik verwacht gewoon veel van ze vanavond. ze kunnen gewoon goed voetballen, hebben ze dit seizoen diverse keren tegen de grotere clubs laten zien
Pijnlijk.twitter:ForzaPECZwolle twitterde op woensdag 08-04-2015 om 20:00:55TD Nijkamp blijft ook volgend seizoen bij PEC Zwolle: "FC Twente is nu geen stap vooruit. Ik zie nog genoeg uitdagingen bij PEC." reageer retweet
Klaas mag het weten.quote:
ik ga jou gewoon straks voor je bek slaanquote:Op woensdag 8 april 2015 20:01 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Heb jij iets met het woord 'gewoon'?
quote:Op woensdag 8 april 2015 20:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik ga jou gewoon straks voor je bek slaan
ik haat psv supporters...waar en hoe laat?
quote:Op woensdag 8 april 2015 20:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik gok dat het in dit geval een chromosomenkwestie is.quote:
9 uur bij je moeder thuisquote:Op woensdag 8 april 2015 20:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat weet jij vast.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het is wel de waarheid.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Pijnlijk.twitter:ForzaPECZwolle twitterde op woensdag 08-04-2015 om 20:00:55TD Nijkamp blijft ook volgend seizoen bij PEC Zwolle: "FC Twente is nu geen stap vooruit. Ik zie nog genoeg uitdagingen bij PEC." reageer retweet
Kom dan vechten op pleintje.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jou moeder is zeker in de schuur bezig met de koeienquote:
Hoezo pijnlijk? Lijkt me gezien de groei van PEC en de onvermijdelijke afname van groei bij Twente een realistische uitspraak, niets meer of minder.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
En ze worden niet gemolkenquote:Op woensdag 8 april 2015 20:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jou moeder is zeker in de schuur bezig met de koeien
Ik bedoel het diepe wegzakken van Twente.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoezo pijnlijk? Lijkt me gezien de groei van PEC en de onvermijdelijke afname van groei bij Twente een realistische uitspraak, niets meer of minder.
jouw*quote:Op woensdag 8 april 2015 20:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jou moeder is zeker in de schuur bezig met de koeien
Volgend seizoen gaat helemaal drama worden daar.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik bedoel het diepe wegzakken van Twente.
Twente hoort gewoon net achter de top drie thuis, en daar staat PEC nu. Dus ja.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik bedoel het diepe wegzakken van Twente.
en nu oprotten of je slaapt vanacht met een gloeilamp in je reetquote:Op woensdag 8 april 2015 20:04 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
jouw*
Je kan het wel Klaasje, doe even je best.
wat een frustratie toch weer, de derde plaats dit seizoen zit toch wel diep zo te merken.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
en nu oprotten of je slaapt vanacht met een gloeilamp in je reet
PEC gaat Twente achterna met hun wanbeleidquote:Op woensdag 8 april 2015 20:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Twente hoort gewoon net achter de top drie thuis, en daar staat PEC nu. Dus ja.
Garantstellingsgenot.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PEC gaat Twente achterna met hun wanbeleid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |