Ik heb thuis wel digitale televisie, maar momenteel heb ik enkel een laptop tot mn beshikking.quote:
Is je interverbinding zelf wel goed?quote:Op woensdag 8 april 2015 19:36 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik heb thuis wel digitale televisie, maar momenteel heb ik enkel een laptop tot mn beshikking.
Ik denk dat dat het probleem is, te langzaam hier..... waardeloos weer.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:43 schreef hottentot het volgende:
[..]
Is je interverbinding zelf wel goed?
Aah, mooi fuck. Daar heb ik ook geen oplossing voor.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:43 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het probleem is, te langzaam hier..... waardeloos weer.
vast welquote:Op woensdag 8 april 2015 19:47 schreef MrBanaan1 het volgende:
Is er eigenlijk überhaubt iemand voor Excelsior hier?
Alle 750 Fans die ze hebben zitten in het uitvak.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:47 schreef MrBanaan1 het volgende:
Nee, dan krijg je een ban van Johannes.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:47 schreef MrBanaan1 het volgende:
De oplossing: Ziggo app gedownload en ingelogd. Kijken via 4Gquote:Op woensdag 8 april 2015 19:46 schreef hottentot het volgende:
[..]
Aah, mooi fuck. Daar heb ik ook geen oplossing voor.
quote:Op woensdag 8 april 2015 19:50 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
De oplossing: Ziggo app gedownload en ingelogd. Kijken via 4G
Ja ik.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:47 schreef MrBanaan1 het volgende:
Omdat ik denk dat PEC iets meer kans maakt tegen Excelsior dan Groningen om de beker te winnen.quote:
Ik denk dat er meer mensen zijn voor Excelsior zijn dan voor de FC hier.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:47 schreef MrBanaan1 het volgende:
Haha, je verwart ze met SC Cambuur.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:55 schreef KingRoland het volgende:
IN HET NOORDEN IS ER MAAR 1 CLUB
FC GRONINGEN
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |