Hoesenquote:Op woensdag 8 april 2015 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Padt; Hateboer, Kappelhof, Lindgren, Burnet; Mahi, Tibbling, Kieftenbeld, Rusnak, Chery; Hoesen
v
Coutinho; Bovenberg, Fischer, Mattheij, Kuipers; Kruys, Auassar, Stans; Botaka, Van Weert, Gouriye
Even snel opgezocht, kan het stadion wel dromen maar exacte getallen wist ik niet.quote:Op woensdag 8 april 2015 18:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Da's wel cool.
Hoe kom je aan die cijfers ?
quote:Gastenvak
“Een ander succes is het record aantal bezoekers aan ons gastenvak in Euroborg in het seizoen 2012/2013. Mede door ons beleid aan uitsupporters gratis een toegangskaart te verstrekken als de bezoekende club voor aanvang van de competitie afziet van de helft van de totale capaciteit van 1.100 plaatsen, is FC Groningen na Feyenoord de best bezochte uitwedstrijd in de Eredivisie. Afgelopen jaar kwamen in de reguliere competitie gemiddeld 427 bezoekers in het uitvak. Dat is net iets minder dan de 439 bij Feyenoord.”
“In het rapport staat het volgende vermeld: ‘FC Groningen verdient lof voor de gratis kaarten die het aanbiedt aan alle bezoekende supporters, mits de bezoekende club genoegen neemt met een half uitvak. De meeste clubs nemen dit geschenk dankbaar aan omdat de 525 plaatsen voor bijna alle clubs genoeg zijn. Sommige clubs stellen hier ook gratis toegang van FC Groningen-supporters tegenover.’ We zijn trots op dit resultaat, te meer ook omdat dit beleid ons de mogelijkheid geeft meer kaarten in de losse verkoop te hebben voor onze eigen supporters.”
Er kan geschaald worden met de afmetingen, Vak zal er dus vol tot redelijk vol uitzienquote:Op woensdag 8 april 2015 18:57 schreef Downwards het volgende:
[..]
Zag in een overzicht destijds 1000 staan en las toen dat Heerenveen 'ruim duizend' mensen meenam en dat het daarmee volledig was uitverkocht. Maar goed, het is i.i.g. iets in die orde van grootte en vanavond dus niet uitverkocht.
"Wij geven de kaarten gratis weg en bijna net zo veel mensen willen dat als er mensen willen betalen om in de Kuip te zitten".quote:Op woensdag 8 april 2015 18:59 schreef hottentot het volgende:
[..]
Even snel opgezocht, kan het stadion wel dromen maar exacte getallen wist ik niet.
http://www.fcgroningen.nl(...)roborg-goed-bezocht/
[..]
Ja, dat zal. Excelsior had er dus nog een paar honderd meer mee kunnen nemen.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:00 schreef hottentot het volgende:
[..]
Er kan geschaald worden met de afmetingen, Vak zal er dus vol tot redelijk vol uitzien
Ik weet niet of Groningen de volle 1100 ter beschikking heeft gesteld, of het zelf op 700 heeft gehouden, maar 700 is voor Excelsior al een enorm aantal. Na de eerste 8 speelrondes scoorden ze een gemiddelde bezetting van 7,63% van de bezochte uitvakken, dat is echt in en in triest.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:02 schreef Downwards het volgende:
[..]
Ja, dat zal. Excelsior had er dus nog een paar honderd meer mee kunnen nemen.
Ik geloof je direct ja.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:08 schreef klaasweetalles het volgende:
EXCELSIOR MAAKT GEHAKT VAN GRONINGEN
EXCELSIOR GAAT NAAR DE COOLSINGEL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
EN DAN zullen er gewoon een half miljoen rotterdammers er staan...
Een half miljoen... Oftewel ze halen de bejaardentehuizen leeg.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:08 schreef klaasweetalles het volgende:
EXCELSIOR MAAKT GEHAKT VAN GRONINGEN
EXCELSIOR GAAT NAAR DE COOLSINGEL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
EN DAN zullen er gewoon een half miljoen rotterdammers er staan...
Ik denk niet dat Groningen een limiet van 700 heeft gesteld; afgelopen vrijdag stond er op de site van Excelsior dat er zo'n 680 kaarten waren verkocht - 380 met de Excelsior Familie Tourquote:Op woensdag 8 april 2015 19:05 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik weet niet of Groningen de volle 1100 ter beschikking heeft gesteld, of het zelf op 700 heeft gehouden, maar 700 is voor Excelsior al een enorm aantal. Na de eerste 8 speelrondes scoorden ze een gemiddelde bezetting van 7,63% van de bezochte uitvakken, dat is echt in en in triest.
[ afbeelding ]
ik denk juist als excelsior de finale haalt de kuip vol zal zitten.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:11 schreef FL_Freak het volgende:
Finale Pec - Groningen zou interessanter zijn. Ook qua aantal fans denk ik?
Absoluut, dan is de kuip uitverkocht met fans van beide clubs, als Excelsior speelt zullen de tribunes volzitten met Feyenoorders.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:11 schreef FL_Freak het volgende:
Finale Pec - Groningen zou interessanter zijn. Ook qua aantal fans denk ik?
Het begint al dat je met een paar honderd man het bier per krat besteld bij een leuk café, muziekje erbij beetje babbelen en joelen.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:20 schreef Downwards het volgende:
Het lijkt mij leuk om dronken te hossen bij een bekerduel of Wat is daar leuk aan.
Digitale TV? Zo ja dan FOX open.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:33 schreef NaturalScience het volgende:
De stream werkt hier niet! Iets met het internet denk ik.....
Ik heb thuis wel digitale televisie, maar momenteel heb ik enkel een laptop tot mn beshikking.quote:
Is je interverbinding zelf wel goed?quote:Op woensdag 8 april 2015 19:36 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik heb thuis wel digitale televisie, maar momenteel heb ik enkel een laptop tot mn beshikking.
Ik denk dat dat het probleem is, te langzaam hier..... waardeloos weer.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:43 schreef hottentot het volgende:
[..]
Is je interverbinding zelf wel goed?
Aah, mooi fuck. Daar heb ik ook geen oplossing voor.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:43 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het probleem is, te langzaam hier..... waardeloos weer.
vast welquote:Op woensdag 8 april 2015 19:47 schreef MrBanaan1 het volgende:
Is er eigenlijk überhaubt iemand voor Excelsior hier?
Alle 750 Fans die ze hebben zitten in het uitvak.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:47 schreef MrBanaan1 het volgende:
Nee, dan krijg je een ban van Johannes.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:47 schreef MrBanaan1 het volgende:
De oplossing: Ziggo app gedownload en ingelogd. Kijken via 4Gquote:Op woensdag 8 april 2015 19:46 schreef hottentot het volgende:
[..]
Aah, mooi fuck. Daar heb ik ook geen oplossing voor.
quote:Op woensdag 8 april 2015 19:50 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
De oplossing: Ziggo app gedownload en ingelogd. Kijken via 4G
Ja ik.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:47 schreef MrBanaan1 het volgende:
Omdat ik denk dat PEC iets meer kans maakt tegen Excelsior dan Groningen om de beker te winnen.quote:
Ik denk dat er meer mensen zijn voor Excelsior zijn dan voor de FC hier.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:47 schreef MrBanaan1 het volgende:
Haha, je verwart ze met SC Cambuur.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:55 schreef KingRoland het volgende:
IN HET NOORDEN IS ER MAAR 1 CLUB
FC GRONINGEN
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |