Tja, dan maar een kroeg opzoeken, zijn er meer dan genoeg in de stad die dit op hebben staan.quote:

Dansen man, dansen!quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hee, daar is Barthezz weer.
Nog steeds niet die keeper.

Het is de schuld van zijn huisbaas.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Je lijkt Karina wel, nog zo'n skere mod.

Maar jij en ik zijn meer van de 90'squote:Op dinsdag 7 april 2015 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heerlijke early 00's classic

Nu doe je net of Excelsior de finale uberhaupt bereiktquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:57 schreef Momo... het volgende:
En dan win je en verlies je van Excelsoir in de finale.

quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
In Groningen hebben we helaas niet het open kanaal van FOX. Ik wacht morgen wel tot ik de uitslag per telegram ontvang.

Bal is rond, gras is groen...quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nu doe je net of Excelsior de finale uberhaupt bereikt

Dat gaat ook gebeuren, Hoesen mist zijn pingel namelijkquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nu doe je net of Excelsior de finale uberhaupt bereikt

Ik heb er alle vertrouwen in de dat de FC die wedstrijd morgen winnend afsluitquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat gaat ook gebeuren, Hoesen mist zijn pingel namelijk

Opgroeien in de zeroesquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Maar jij en ik zijn meer van de 90's

Goede L_L. Twente kan nu echter wel meer bier en koffie verkopen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:58 schreef Lange_Lans het volgende:
Een pot tussen de financieel zwakke broeders. En nu moeten de stadionlampen ook nog langer aanblijven. De belastingbetaler is wederom de dupe.

En dat door BEKERGENOTquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Excelsior gaat de beker winnen
Excelsior v Sevilla

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |