abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 april 2015 @ 12:47:30 #26
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_151480226
quote:
11s.gif Op woensdag 8 april 2015 10:48 schreef Wombcat het volgende:
Ik kijk eens op dat cluesforum, maar daar geloven ze dus ook dat de bommen op Hiroshima en Nagasaki een hoax waren :o

Was ik mijn voorbeeld van de Ttitanic nog voorzichtig.
Ze geloven ook dat alle ruimtevaart nep is, omdat ze denken dat een raket een atmosfeer nodig heeft om zich tegen af te zetten.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 8 april 2015 @ 12:48:49 #27
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_151480260
quote:
Er is voldoende bewijs voor het bestaan van atoombommen, het is niet iets wat dermate discutabel is dat je er per se geweest moet zijn om het aan te kunnen nemen.
Dan is dit wel een interesante theorie van Bruce Cathy een nieuw zeelandse piloot

quote:
Bruce Leonard Cathie (1930 – 2 June 2013) was a New Zealand airline pilot who wrote seven books related to flying saucers and a “World energy grid”.

His central thesis was that the laws of mathematics describe a grid-like pattern on the earth that powers flying saucers and controls the dates and places where nuclear bombs can function.[citation needed] He claimed to have successfully predicted[citation needed] the detonation time of an early French nuclear test using his harmonic “mathematics”, which is based around trigonometry and geophysical latitude/longitude coordinates.

Cathie claimed that he first saw a flying saucer over the Manukau Harbour, Auckland in 1952 and in discussions with other airline pilots discovered this was not uncommon.[1]

His first book Harmonic 33, was published in New Zealand in 1968[2] and reprinted in the United Kingdom by Sphere Books in 1980.[3]

New Zealand millennial author Barry Smith claimed to have received his information on restrictions on nuclear weapons from Cathie.

An interview with him was played in the fourth episode of the fourth series of the US television program In Search of….

His second revised relativity equation called “Harmonic Equation 2″; (2c+sqrt(1/(2c))*(2c)² or (4*sqrt(2)]/[(1/c)*5/2) scientifically, seems to somewhat converge with Buckminster Fuller’s Synergetics formula 2nf²+2 but there is certainly a divergence in the formulas and more work is needed on it.

Cathie died in Takapuna in 2013.[4]

Books
•Harmonic 33 (1968)
•Harmonic 695 – The UFO and Anti-Gravity (1971)
•Harmonic 288 – The Pulse of the Universe (1977)
•Harmonic 371244 – The Bridge to Infinity
•The Energy Grid
•The Harmonic Conquest of Space
de lezing (ook over Tesla voor de geintereseerde)

Bruce Cathie

And His Worldwide EM Power Grid

http://www.bibliotecapley(...)cconquestspace_b.htm
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_151480280
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 12:47 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ze geloven ook dat alle ruimtevaart nep is, omdat ze denken dat een raket een atmosfeer nodig heeft om zich tegen af te zetten.
Geloven ze wel in GPS?
  woensdag 8 april 2015 @ 12:50:53 #29
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_151480305
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 11:09 schreef theguyver het volgende:

[..]

enjoy ;)
Oh god wat zijn sommige mensen dom :')
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 8 april 2015 @ 12:54:34 #30
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_151480393
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 12:49 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Geloven ze wel in GPS?
IIRC denken ze dat je al de satellieten kan verklaren door hoog vliegende ballonnen...
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 8 april 2015 @ 13:01:19 #31
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151480609
Zullen we, hoe moeilijk het ook is voor vele, hier de smalende en laatdunkende opmerkingen even achterwege houden? Die hebben we al vaak genoeg in de rest van de topics. (over en weer)
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_151480927
quote:
14s.gif Op woensdag 8 april 2015 12:40 schreef jogy het volgende:

[..]

Je hoeft het inderdaad niet te overdrijven nee, daar geef ik je gelijk in. Maar een lowtech en relatief goedkope manier om te controleren of het ISS en satellieten wel of niet bestaan is gewoon door een telescoop te kopen, een goedkope onder de 50 euro is genoeg en dan te rijden naar een plek met relatief weinig vals licht op een heldere nacht en klaar ben je. Eventueel nog een (vaak al in bezit zijnde) smartphone met Satellite AR en je hebt confirmatie van het bestaan van ruimte apparatuur.
Als 't zo makkelijk en eenvoudig is om beelden te krijgen dan zou je verwacht veel meer en wat duidelijker amateur beelden.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_151481077
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:12 schreef Tingo het volgende:

[..]

Als 't zo makkelijk en eenvoudig is om beelden te krijgen dan zou je verwacht veel meer en wat duidelijker amateur beelden.
Wat let je om ze te maken als je ze zo graag wilt zien?
  woensdag 8 april 2015 @ 13:22:58 #34
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_151481226
quote:

[..]

Wat is jouw verklaring voor de lichtjes die je 's nachts in voorspelbare patronen over ziet vliegen? En nee, ik bedoel niet de vliegtuigen.
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 8 april 2015 @ 13:24:05 #35
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_151481260
quote:

[..]

Je kan ook gewoon zelf kijken ipv wachten op de zoveelste fotos van users die moeite voor je doen..

Je weet wel apje downloaden en gewoon zelf naar boven kijken.

Wel apje zie Moonhoax en Fakery in Space topics!

Er zijn al genoeg fotos gepost waarom nog meer vragen en ja ze waren glas helder!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_151481426
Dwalen we niet een beetje af?

Volgens mij is het een complot en wil iemand niet dat we het over de oorspronkelijke stelling hebben :(
  woensdag 8 april 2015 @ 13:32:19 #37
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151481513
quote:

[..]

Het voor je zelf zien is niet zo duur, het via opname apparatuur vanuit je telescoop digitaal op youtube of met een spiegelreflex camera op het internet zetten maakt het meteen een factor 10 a 20 duurder.

En daarbij komt nog dat niemand behalve jij zelf je kan overtuigen dus mocht je het willen checken moet je het toch echt helemaal zelf doen want van anderen accepteer je het niet.

Dus minder dan 50 euro en eventueel een ritje (Bus/trein/auto) naar een gebied met weinig vals licht en je kan het zelf zien.
Vrijheid
  Moderator woensdag 8 april 2015 @ 13:37:51 #38
249559 crew  Lavenderr
pi_151481685
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:29 schreef Wombcat het volgende:
Dwalen we niet een beetje af?

Volgens mij is het een complot en wil iemand niet dat we het over de oorspronkelijke stelling hebben :(
Ja we dwalen af. Ik geloof best dat als je alles op hoax! en fals flag! kan gooien je dat een gevoel van veiligheid geeft. Je hoeft je dan verder nergens in te verdiepen en gewoon alle berichtgeving terzijde schuiven en alleen obscure bizarre sites als want to know en cluesforum geloven.
pi_151481769
quote:
14s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:32 schreef jogy het volgende:

[..]

Het voor je zelf zien is niet zo duur, het via opname apparatuur vanuit je telescoop digitaal op youtube of met een spiegelreflex camera op het internet zetten maakt het meteen een factor 10 a 20 duurder.

En daarbij komt nog dat niemand behalve jij zelf je kan overtuigen dus mocht je het willen checken moet je het toch echt helemaal zelf doen want van anderen accepteer je het niet.

Dus minder dan 50 euro en eventueel een ritje (Bus/trein/auto) naar een gebied met weinig vals licht en je kan het zelf zien.
Zelfs de mod dwaalt af :(
Je hoeft niet per se een telescoop te kopen, volgens mij zitten er hier een paar die zelf een telescoop hebben, dus je kunt afspreken.
  woensdag 8 april 2015 @ 13:41:50 #40
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_151481790
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:37 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja we dwalen af. Ik geloof best dat als je alles op hoax! en fals flag! kan gooien je dat een gevoel van veiligheid geeft. Je hoeft je dan verder nergens in te verdiepen en gewoon alle berichtgeving terzijde schuiven en alleen obscure bizarre sites als want to know en cluesforum geloven.
Het fijne van dat afschuiven is natuurlijk ook dat je een dader aan kan wijzen voor al de narigheid in de wereld. Dat is een prettiger idee dan dat het in de aard van de mensheid zit, domme pech is etc.
Onikaan ni ov dovah
pi_151481792
quote:

[..]

Het maakt het lekker makkelijk idd. Als je iets te erg vind om te geloven, dan is het gewoon een hoax.
  woensdag 8 april 2015 @ 13:43:25 #42
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_151481822
quote:

[..]

Zelfs sport kunnen we niet meer vertrouwen :')
En dan heb ik het niet over die corrupte bende bij de FIFA
http://cluesforum.info/vi(...)6959cc2ec6bf877317ba
pi_151481908
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:43 schreef theguyver het volgende:

[..]

Zelfs sport kunnen we niet meer vertrouwen :')
En dan heb ik het niet over die corrupte bende bij de FIFA
http://cluesforum.info/vi(...)6959cc2ec6bf877317ba
Van sport geloof ik ook wel dat het allemaal een hoax is, maar dan op een andere manier: ze gebruiken allemaal doping of er is sprake van matchfixing. Maar dat is niet een groot complot of zo, de sporters willen winnen en spelen daarvoor vals. En matchfixing gebeurt omdat er goksyndicaten geld willen verdienen aan sport.

Hm. Nooit zo over nagedacht, maar eigenlijk ben ik dus een complotdenker als het om sport gaat :o
  woensdag 8 april 2015 @ 13:48:20 #44
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151481952
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:41 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Zelfs de mod dwaalt af :(
Je hoeft niet per se een telescoop te kopen, volgens mij zitten er hier een paar die zelf een telescoop hebben, dus je kunt afspreken.
In principe wel waar maar een eventuele heen en weer reis naar iemand met een telescoop kan al snel even duur zijn als een eigen telescoop die het ook kan. En even mijn wantrouw muts opzettend kan er dan genoeg geknoeid worden met de spullen zodat je valse beelden voorgeschoteld krijgt. Geen idee hoe maar het zou vast mogelijk moeten zijn.
Vrijheid
  woensdag 8 april 2015 @ 13:49:01 #45
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_151481970
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:41 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Het maakt het lekker makkelijk idd. Als je iets te erg vind om te geloven, dan is het gewoon een hoax.
Daar ben ik het absoluut niet mee eens, sorry. Ik denk juist dat het andersom zo werkt helaas. Dat het juist te erg is om voor te stellen dat we worden genept, het daarom makkelijker is om de algemene media te blijven geloven. Als je openstaat voor valse vlaggen en al die hoaxes ben je en blijf je bezig met de zoektocht naar de waarheid. Een aanhanger van de msm hoeft zich daar niet mee bezig te houden want die is tevreden met het verhaal wat in de kranten verschijnt en op tv.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 8 april 2015 @ 13:59:13 #46
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_151482224
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 12:33 schreef theguyver het volgende:

[..]

Hoeft niet perse naar een eiland dichtstbijzijnde locaties voor ons zijn.
Reggane en Ekker in Algerije en in de Oekraïne.
Maar de beste locoatie is in kazachstan daar zijn ongeveer 100 tests uitgevoerd
http://nl.wikipedia.org/wiki/Testlocatie_Semipalatinsk
Locatie van een 10Mt test.

https://www.google.nl/map(...)f:0x18d0e5fde77ff6e1
Onikaan ni ov dovah
pi_151482229
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:49 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Daar ben ik het absoluut niet mee eens, sorry. Ik denk juist dat het andersom zo werkt helaas. Dat het juist te erg is om voor te stellen dat we worden genept, het daarom makkelijker is om de algemene media te blijven geloven. Als je openstaat voor valse vlaggen en al die hoaxes ben je en blijf je bezig met de zoektocht naar de waarheid. Een aanhanger van de msm hoeft zich daar niet mee bezig te houden want die is tevreden met het verhaal wat in de kranten verschijnt en op tv.
Niettemin is het dan wel opvallend dat dan meteen altijd alles maar een hoax moeten zijn: elke grote ramp is een false flag of een hoax. Gebeuren er geen ongelukken of zo? Want je kunt er de klok op gelijk zetten, dat als er een vliegtuig neerstort, het (vrijwel) altijd weer dezelfden zijn die er een hoax of false flag van maken.
Waarom is elke grote ramp een false flag of hoax, maar al die auto-ongelukken die er dagelijks gebeuren niet? Waarom zijn die wel echt?

Als er politie, brandweer of een ambulance bij jou door de straat komt met sirene, gaan die dan echt ergens met spoed naartoe, of is dat een hoax?

Ook opvallend is het negeren van zoiets als toeval. Een voorbeeld uit het MH-370 topic: als er een servetje wordt gevonden dat van het toestel afkomstig zou zijn, dan is het meteen weer té toevallig (alhoewel dit niet zo'n heel goed voorbeeld is, want het is idd nogal de vraag of het idd van dat toestel afkomstig is). Feit is gewoon dat als er ergens in de oceaan een vliegtuig pleurt, dat er vroeg of laat wrakstukken of iets anders van dat vliegtuig aan zal spoelen. Dat is nou eenmaal hoe dat soort dingen werken. Als je ergens in de oceaan een zooi rommel gooit, dan zal een deel ervan ergens aan land aanspoelen. Gemiddeld is dat ongeveer 2%. Het is dus niet de vraag of er iets aan zal spoelen, maar wat en wanneer. En of het herkend zal worden als iets van dat vliegtuig.
  woensdag 8 april 2015 @ 14:00:56 #48
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_151482272
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:49 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

niet dus he, zie voorbeeld 2 posts boven je..

quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:46 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Van sport geloof ik ook wel dat het allemaal een hoax is, maar dan op een andere manier: ze gebruiken allemaal doping of er is sprake van matchfixing. Maar dat is niet een groot complot of zo, de sporters willen winnen en spelen daarvoor vals. En matchfixing gebeurt omdat er goksyndicaten geld willen verdienen aan sport.

Hm. Nooit zo over nagedacht, maar eigenlijk ben ik dus een complotdenker als het om sport gaat :o
pi_151482476
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 14:00 schreef theguyver het volgende:

[..]

niet dus he, zie voorbeeld 2 posts boven je..

[..]

En de grap is dus, dat al die berichten over doping en matchfixing ook gewoon in de msm gekomen zijn. Overigens geldt daarbij wel dat als er een wielrenner gepakt wordt, het op de voorpagina staat. Is het een atleet, dan staat het op de voorpagina van de sportkatern. Is het een voetballer, dan staat het in een klein berichtje op de 5e pagina en wordt er uitgebreid bij verteld dat dat het geen effect had op zijn presteren.
(disclaimer:ik chargeer)

Overigens is er in de msm ook voldoende kritische berichtgeving over rampen en politiek te vinden.
  woensdag 8 april 2015 @ 14:10:58 #50
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_151482530
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 14:08 schreef Wombcat het volgende:

[..]

En de grap is dus, dat al die berichten over doping en matchfixing ook gewoon in de msm gekomen zijn. Overigens geldt daarbij wel dat als er een wielrenner gepakt wordt, het op de voorpagina staat. Is het een atleet, dan staat het op de voorpagina van de sportkatern. Is het een voetballer, dan staat het in een klein berichtje op de 5e pagina en wordt er uitgebreid bij verteld dat dat het geen effect had op zijn presteren.
(disclaimer:ik chargeer)

Overigens is er in de msm ook voldoende kritische berichtgeving over rampen en politiek te vinden.
Genoeg!
Teeven en Opstelten traden ook niet zomaar af om een half jaar een wereldrijs te gaan maken!
Er komt zoveel in het nieuws het gaat ook allemaal zo snel en veel, dat veel dingen op een achterklap belanden!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')