quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:47 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Meisje van 16
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!
quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:47 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Meisje van 16
jij mag datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
Hey tof!quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:47 schreef Symphonic het volgende:
Je htb wat extra luisteraars...
Hij staat hier op de speaker
Morgen ook trouwnes
quote:
Meisje van 16
Ik ook hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al kijkt men dan een beetje vreemd
Dit account is niet meer in gebruik.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:47 schreef Symphonic het volgende:
Je htb wat extra luisteraars...
Hij staat hier op de speaker
Morgen ook trouwnes
ik zou een bijl in mijn nek krijgenquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik ook hoor
Al kijkt men dan een beetje vreemd
toen deze een hot was had ikeen Monica in de klasquote:
Scheelt 5 jaar naar beneden met mijn 2 jongsten. En daar mogen geen oude kerels aankomen, Want indd dan pak ik de bijl.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zou een bijl in mijn nek krijgen
Mijn oudste is 16
quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
toen deze een hot was had ikeen Monica in de klas
en ouders gescheiden...
dat was wel bizar
Ik kijk ook echt niet meer onder de 40quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Scheelt 5 jaar naar beneden met mijn 2 jongsten. En daar mogen geen oude kerels aankomen, Want indd dan pak ik de bijl.
Nog een klein minuutjequote:Op dinsdag 7 april 2015 22:49 schreef ToT het volgende:
Okee deze mute ik serieus even; de emotie van dit nummer hakt er altijd veel te hard in bij mij!
Whehe, nou mijn meissie die ik 1 Mei ga zien is wel een stukje onder de 40!quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik kijk ook echt niet meer onder de 40
Ik werk op een school en ze hadden allemaal mijn zoon/dochter kunnen zijn
Soms kan het echt niet meer, ergens wel jammer, maar je moet realistisch blijven.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik kijk ook echt niet meer onder de 40
Ik werk op een school en ze hadden allemaal mijn zoon/dochter kunnen zijn
De vraag daar is dan ook; is het wel een meisje?quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe, nou mijn meissie die ik 1 Mei ga zien is wel een stukje onder de 40!
Ik werkte bij de Free Record Shop toen dit album uit kwamquote:
ik vind het niet jammer..quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Soms kan het echt niet meer, ergens wel jammer, maar je moet realistisch blijven.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
De vraag daar is dan ook; is het wel een meisje?
grapje he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |