quote:
slaap lekkerquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
Spezz bedankt voor de tunes en tot morgen
scary monsters and super creepsquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:23 schreef Amoeba het volgende:
Puick album, Lodger.
Maar:
1. Ziggy Stardust
2. Heroes
Variatie heet dat… Kan wel elke keer dezelfde inkoppers draaien… gaat het gauw vervelen he?quote:
Ja ik vind dat het enige kutnummer van Transformer.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Variatie heet dat… Kan wel elke keer dezelfde inkoppers draaien… gaat het gauw vervelen he?
Ik wacht wel af wat er wel en niet komt. De feestdagen zijn voorbij, dus ik hoef me niet druk te maken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Variatie heet dat… Kan wel elke keer dezelfde inkoppers draaien… gaat het gauw vervelen he?
Klopt, Sweet Jane, van R&R Animal is een hele mooie versie.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:27 schreef Amoeba het volgende:
Vandaag ook even snoeihard Intro / Sweet Jane van Rock n Roll Animal zitten luisteren. Wat een goddelijke shit is dat zeg.
Gewoon album versiequote:Op dinsdag 7 april 2015 22:29 schreef Amoeba het volgende:
Welke live versie is dat? (Time is on my Side - Stones )
En met jou vele anderenquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Tot mijn schaamte moet ik bekennen dat ik deze versie eerder kende dan het origineel
Que?quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:45 schreef ToT het volgende:
En in het volgende nummer van het album, draait het om de letter B?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |