En dan te bedenken dat dJvT dit nog het liefst met een Beats op hun kop luisterenquote:
Neuh, maar voor de zekerheid om te voorkomen dat hij smerig wordt of beschadigd raakt, en gezien dat mijn oren aardig piepen en brommen, ga ik hem sowieso serieus echt niet meer gebruiken.quote:
Ik vind het net ff teveel geluidquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat dJvT dit nog het liefst met een Beats op hun kop luisteren
Ik voel mij niet aangesprokenquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:48 schreef ToT het volgende:
Lekker oppervlakkig meezingertje voor de ladies!
Voor die mannen die met een toupetje in een carbio rijdenquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:48 schreef ToT het volgende:
Lekker oppervlakkig meezingertje voor de ladies!
Laat ToT nu geen toupetje en geen cabrio hebbenquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Voor die mannen die met een toupetje in een carbio rijden
quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Laat ToT nu geen toupetje en geen cabrio hebben
Wel een cabrio gehad vroeger!quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Laat ToT nu geen toupetje en geen cabrio hebben
Nee, dat hoortquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik word juist wazig van de pillen, zou ik de verkeerde hebben?
Whehehehehehequote:Op dinsdag 7 april 2015 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, lachen omdat iemand dakloos is is not done he
Hier ook.. maar dat komt omdat het ene nummer beter is dan het anderequote:
Kunnen de betere nummers dan niet harder klinken?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hier ook.. maar dat komt omdat het ene nummer beter is dan het andere
Misschien nu vast gewoon blokken?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:58 schreef Symphonic het volgende:
Ow geleiev zondag 19 april na 15:00 de agenda even leeg te laten
Iets met Top 100 van de jaren 60 integraal
quote:
Haal jij ze op de fiets?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:59 schreef D. het volgende:
[..]
Je mag ook niet drinken tijdens het rijden
Ding weegt ook bijna niets, dus vooruit wil ie wel met een beetje motorquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee niet de Brabus, maar wel eentje met een vrij pittige motor.
Normaal heft mijn c/l het verschil opquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:57 schreef D. het volgende:
[..]
Kunnen de betere nummers dan niet harder klinken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |