Ze waren van zijn zus. Die was even weg (kuch) . Knettergek werd ik van die beesten. Ik bood zelf aan om er op te passen, Dat beviel me beter dan dat gejank en gepiep.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je buurman vond het toch maar te druk?
Ik kan me nog wel herinneren dat je ze een tijdje te logeren hebt gehad, maar de zus is toch weer terugquote:Op woensdag 8 april 2015 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze waren van zijn zus. Die was even weg (kuch) . Knettergek werd ik van die beesten. Ik bood zelf aan om er op te passen, Dat beviel me beter dan dat gejank en gepiep.
Ja maar die woont niet hier. Rust idd.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel herinneren dat je ze een tijdje te logeren hebt gehad, maar de zus is toch weer terug
Dan wel...quote:Op woensdag 8 april 2015 21:26 schreef chufi het volgende:
OK behalve met pakjes aannemen... Maar aannames mogen
En als ik pakjes krijg is er niemand. Erger nog dat gaan ze naar de fysio buurman. ZIt je daar een half uurquote:Op woensdag 8 april 2015 21:26 schreef chufi het volgende:
OK behalve met pakjes aannemen... Maar aannames mogen
Bij mij is het meestal gewoon een briefje in de bus en dan zeg ik dat ik het wel ophaal bij de Appiequote:Op woensdag 8 april 2015 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
En als ik pakjes krijg is er niemand. Erger nog dat gaan ze naar de fysio buurman. ZIt je daar een half uur
Geen leuke buum voor een periodieke massage?quote:Op woensdag 8 april 2015 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
En als ik pakjes krijg is er niemand. Erger nog dat gaan ze naar de fysio buurman. ZIt je daar een half uur
Nee die gast laat me wachten.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen leuke buum voor een periodieke massage?
Nee het is afgeplaktquote:Op woensdag 8 april 2015 21:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij heeft dan wel weer een wachtruimte met een view....
Uhh okquote:Op woensdag 8 april 2015 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah dat zag ik niet ,,, de deur stond open
onze school staat in een heel bijzondere buurt... flats met antenneschotels en dure koopwoningenquote:Op woensdag 8 april 2015 21:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat lijken wel Tokkies ... WOnen die daar ook?
Heb je hier ook .... niets bijzonder aanquote:Op woensdag 8 april 2015 22:00 schreef just me het volgende:
[..]
onze school staat in een heel bijzondere buurt... flats met antenneschotels en dure koopwoningen
Ga je verhuizen?quote:Op woensdag 8 april 2015 22:01 schreef chufi het volgende:
Over pakketjes gesproken.... Binnenkort maar eens een grote doos bestellen ....
ik vind het wel bijzonderquote:Op woensdag 8 april 2015 22:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je hier ook .... niets bijzonder aan
Nee moet alleen nog een juiste dag uitpikken voor mn koelvries combi.... Moet nog het een en ander voorbereiden en zo ....quote:
Een muizenfobie?quote:Op woensdag 8 april 2015 22:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik bof echt met mijn buren, zowel hier als in mijn vorige huis. De vorige buuf was een soort surrogaattante, die stond regelmatig met een bakje soep voor de deur en ik heb er zelfs wel eens gelogeerd toen ik niet kon slapen omdat er een muis door mijn huis rende.
niet als ze onder je bed door rennen. Het waren veldmuisjes, op zich schattig, maar niet in mijn huisquote:Op woensdag 8 april 2015 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een muizenfobie?
Het zijn zulke schattige beestjes...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |