Duurde bij mijn zoon ook 5 dagen dus het zou morgen beter moeten zijn!quote:Op woensdag 8 april 2015 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Buikgriep dus? Die houdt wel lang aan dan.
Dan wat Mo zei, naar buiten lopen en schreeuwen tegen (desnoods een denkbeeldig) iemand.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan schrikken die kindertjes zich rot.
Maar echt, naast mij woont een gezin met 2 meisjes (2 en 4 jaar), dat is niet het ergste, die moeder met haar geschreeuw en gekrijs tegen die kinderen, ik ben er zo zat van.
En ben je dat morgen ook?quote:Op woensdag 8 april 2015 19:27 schreef just me het volgende:
[..]
Duurde bij mijn zoon ook 5 dagen dus het zou morgen beter moeten zijn!
Daar heb ik het lef niet voor, verder dan demonstratief naar binnen stampen en de deur dicht knallen kom ik nietquote:Op woensdag 8 april 2015 19:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan wat Mo zei, naar buiten lopen en schreeuwen tegen (desnoods een denkbeeldig) iemand.
Als ze dat niet snapt, dan toch alsnog de strijkers en water...
Je kan haar ook vragen of ze de ruimte buiten voor zich alleen heeft geclaimd of dat je in je eigen tuin nog een beetje rust mag hebben...quote:Op woensdag 8 april 2015 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar heb ik het lef niet voor, verder dan demonstratief naar binnen stampen en de deur dicht knallen kom ik niet
Ik ga dat in beraad nemenquote:Op woensdag 8 april 2015 19:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan haar ook vragen of ze de ruimte buiten voor zich allen heeft geclaimd of dat je in je eigen tuin nog een beetje rust mag hebben...
Als ze vraagt waarom je zo schreeuwt, dan kan je in ieder geval zeggen, geen idee? Waarom schreeuw jij? En dan het antwoord afwachten en zeggen, blijven we samen schreeuwen of kappen we er nu mee!!quote:Op woensdag 8 april 2015 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar heb ik het lef niet voor, verder dan demonstratief naar binnen stampen en de deur dicht knallen kom ik niet
quote:
dinsdag schoolreisje, moet nog veel betalingen binnenkrijgen.... en naamstickers maken maar ik ga dit jaar niet mee, geen zin meerquote:Op woensdag 8 april 2015 20:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Einde jaar komt er aan? Schoolreisjes etc ,,,, Of doe je daar niet aan
Nee dat zeg ik ook niet .... Maar get geregel er omheen dusquote:Op woensdag 8 april 2015 20:58 schreef just me het volgende:
[..]
dinsdag schoolreisje, moet nog veel betalingen binnenkrijgen.... en naamstickers maken maar ik ga dit jaar niet mee, geen zin meer
ja vreselijk,, vooral die ouders die straks bij de bus gaan betalen omdat het kind anders niet meemag...quote:Op woensdag 8 april 2015 21:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik ook niet .... Maar get geregel er omheen dus
Och, wat een triestheidquote:Op woensdag 8 april 2015 21:05 schreef just me het volgende:
[..]
ja vreselijk,, vooral die ouders die straks bij de bus gaan betalen omdat het kind anders niet meemag...
Das is helemaal genant toch....quote:Op woensdag 8 april 2015 21:05 schreef just me het volgende:
[..]
ja vreselijk,, vooral die ouders die straks bij de bus gaan betalen omdat het kind anders niet meemag...
Ik heb net weer nieuwe, tot nu toe zijn ze voorbeeldig.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:08 schreef Deisyy het volgende:
Hebben jullie niet een idee hoe je buren weg kan pesten?
Ruilen? Krijg je een viswijf met 2 kleine kinderenquote:Op woensdag 8 april 2015 21:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb net weer nieuwe, tot nu toe zijn ze voorbeeldig.
quote:
Ik wacht het dus af .... Wat er naast me komt wonen ...quote:Op woensdag 8 april 2015 21:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb net weer nieuwe, tot nu toe zijn ze voorbeeldig.
Dat lijken wel Tokkies ... WOnen die daar ook?quote:Op woensdag 8 april 2015 21:08 schreef just me het volgende:
[..]paffend en
met een duur mobiel in de hand
quote:Op woensdag 8 april 2015 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ruilen? Krijg je een viswijf met 2 kleine kinderen
Serieus, ik zou er niet tegen kunnen. Ik werd al compleet gek van twee kut hondjes boven. En toen nam ik de opvoeding maar. Dat was tijdelijk.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ruilen? Krijg je een viswijf met 2 kleine kinderen
Maar de kosten voor het schoolreisje bijtijds betalen wil niet lukkenquote:Op woensdag 8 april 2015 21:08 schreef just me het volgende:
[..]paffend en
met een duur mobiel in de hand
Oh eindelijk is die gast weg...quote:Op woensdag 8 april 2015 21:10 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Serieus, ik zou er niet tegen kunnen. Ik werd al compleet gek van twee kut hondjes boven. En toen nam ik de opvoeding maar. Dat was tijdelijk.
Nee de hondjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |