Gisteren twee keer zelfs...quote:Op woensdag 8 april 2015 13:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jij rent gewoon even snel de trap op

Stormloop subforum ook...quote:Op woensdag 8 april 2015 14:20 schreef Kingstown het volgende:
Als oude tijden toch herleven....het voormalige 40+ kun je hier zien/lezen. Reageren lukt niet meer in die topics.

11 Jaar ouder dan Kingstown, ja...quote:Op woensdag 8 april 2015 15:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik doe het je niet na in elk geval. Enne, jij bent hier illegaal toch? 39 was het he?

quote:Op woensdag 8 april 2015 16:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
11 Jaar ouder dan Kingstown, ja...

Dan gooi je toch af en toe een emmer water over de schutting...quote:Op woensdag 8 april 2015 17:47 schreef Deisyy het volgende:
Het nadeel van dit mooie weer is mijn krijsende buurvrouw.

Ga gewoon mee krijsen. Misschien krijst uiteindelijk de hele buurt mee en komt de politie kijken wat er aan de hand is.quote:Op woensdag 8 april 2015 17:47 schreef Deisyy het volgende:
Het nadeel van dit mooie weer is mijn krijsende buurvrouw.

Ja hoor, strijkers en ander knalwerk werken prima...quote:Op woensdag 8 april 2015 19:08 schreef Deisyy het volgende:
Hebben jullie niet een idee hoe je buren weg kan pesten?

Gooi ik die dan voor of na de emmer water over de schutting?quote:Op woensdag 8 april 2015 19:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja hoor, strijkers en ander knalwerk werken prima...

niet die strijkers in de emmer doen voordat je gaat gooien!quote:Op woensdag 8 april 2015 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gooi ik die dan voor of na de emmer water over de schutting?

hoe is het met jou? Al wat meer opgeknapt?quote:Op woensdag 8 april 2015 19:17 schreef just me het volgende:
[..]
niet die strijkers in de emmer doen voordat je gaat gooien!

Voor. Daarna de emmer water en als ze beginnen te zeiken, dan meld je dat je de lont van een aanstaande burenruzie in een vroeg stadium er uit wilde halen...quote:Op woensdag 8 april 2015 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gooi ik die dan voor of na de emmer water over de schutting?

Flat naast me staat al te koop..quote:Op woensdag 8 april 2015 19:08 schreef Deisyy het volgende:
Hebben jullie niet een idee hoe je buren weg kan pesten?

Je kan wel eerst de strijker aansteken, even wachten, die dan in de emmer water gooien en dan het geheel (zonder emmer uiteraard) over de schutting gooien. 'Hé buuf, heb je een knalfuif?'quote:Op woensdag 8 april 2015 19:17 schreef just me het volgende:
[..]

Slimmerdquote:Op woensdag 8 april 2015 19:17 schreef just me het volgende:
[..]

Ik hou die emmer nog even bij mequote:Op woensdag 8 april 2015 19:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hoe is het met jou? Al wat meer opgeknapt?

Dan schrikken die kindertjes zich rot.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan wel eerst de strijker aansteken, even wachten, die dan in de emmer water gooien en dan het geheel (zonder emmer uiteraard) over de schutting gooien. 'Hé buuf, heb je een knalfuif?'

Buikgriep dus? Die houdt wel lang aan dan.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:25 schreef just me het volgende:
[..]
Ik hou die emmer nog even bij meLangzaam gaat het wat beter! Baalde vandaag dat ik niet op mijn kleindochter kon passen
Maar het zou niet verstandig geweest zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |