Oh okquote:
Verrek, ik dacht dat dat ding in 40+ stond...quote:
Dat is ook juist...quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Verrek, ik dacht dat dat ding in 40+ stond...
Oh, gelukkig… dan heb ik nog evenquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Over 5 jaar ben jij ook een ouwe zeikerd.
Te jong voor je?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ah, weet ik eindelijk hoe jong je bent
Jong genoeg? Of zoek je ze nog jonger?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ah, weet ik eindelijk hoe jong je bent
Waar dan, ik zat te denken aan een escape bingoquote:
Ik kan ze niet meer vinden, heb die Kingstown skills niet...quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar dan, ik zat te denken aan een escape bingo
Bingoquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan ze niet meer vinden, heb die Kingstown skills niet...
Of zijn ze verdwenen?
Weggezakt.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan ze niet meer vinden, heb die Kingstown skills niet...
Of zijn ze verdwenen?
Hij lijkt te zijn verdwenen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar dan, ik zat te denken aan een escape bingo
whehehehquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:08 schreef MadMaster het volgende:
En voor de zekerheid:
40+ / De bingokaart
Nou en of, en hoequote:Op dinsdag 7 april 2015 21:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, maar die was hier vroeger ook dan?
Laat ik het maar niet doenquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:08 schreef MadMaster het volgende:
En voor de zekerheid:
40+ / De bingokaart
Hij was al bijna klaarquote:
Had je je eigen kaart gemaakt dan?quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij was al bijna klaar![]()
BINGGGGGGGGGGGOOOOOOOOOOOO
Jaquote:
Ik doelde op je postquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Trusten en wie weet tot morgen als het nog kan
Gewoon niks meer aannemen, doe ik ook nietquote:
Dat kun je nu wel zeggen, maar wordt je daar vrolijk van?quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Gewoon niks meer aannemen, doe ik ook niet
Nee pakjes aannemen is altijd feestquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat kun je nu wel zeggen, maar wordt je daar vrolijk van?
Oh ik heb een eigen topic in WGR, over aannemen gesproken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat kun je nu wel zeggen, maar wordt je daar vrolijk van?
Zullen we daar gezellig over pizza's gaan praten?quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:10 schreef Soury het volgende:
Oh ik heb een eigen topic in WGR, over aannemen gesproken.
Fann heeft het nog niet ontdektquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zullen we daar gezellig over pizza's gaan praten?
Ja Feedback s01e011quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zit vast weer een of andere serie te kijken....
ik neem alleen geld aanquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Gewoon niks meer aannemen, doe ik ook niet
Call Shuffiequote:
Ok dmquote:
Je dm zit volquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |