Wat verlaat meestal als eerste een zinkend schip?quote:

En wat is het mooiste vermaak?quote:Op donderdag 9 april 2015 17:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat verlaat meestal als eerste een zinkend schip?

Ik heb mijn koffer al gepakt.quote:

Squeeeeekquote:Op donderdag 9 april 2015 17:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat verlaat meestal als eerste een zinkend schip?

Hahahaquote:

Ik ben een huismuisquote:

Goed plan eerst mijn balkon ééns inspecteren.quote:

MLN. Even wat jonkies wegjagen, maar dat mag geen probleem zijn.quote:

Dan blijven we verhuizen, dat is de volgende.quote:Op donderdag 9 april 2015 17:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
MLN. Even wat jonkies wegjagen, maar dat mag geen probleem zijn.
Gewoon de aardige hangoudere uithangen zoals we altijd doen en ze rennen gillend van ellende weg.

Het voorbereidende werk is daar al gedaan Piet. Heb ze vorige maand al verteld dat de OP van de SC daar kut is, dus je hoeft dat ding alleen nog maar te slopen en we kunnen vrolijk verder. klikquote:Op donderdag 9 april 2015 17:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dan blijven we verhuizen, dat is de volgende.

Resultaat voor MLN vandaag, 0 Posts.quote:Op donderdag 9 april 2015 17:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het voorbereidende werk is daar al gedaan Piet. Heb ze vorige maand al verteld dat de OP van de SC daar kut is, dus je hoeft dat ding alleen nog maar te slopen en we kunnen vrolijk verder. klik

Dat bedoel ik....makkelijker verhuizen kan niet. Er komt toch geen hond.quote:Op donderdag 9 april 2015 17:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Resultaat voor MLN vandaag, 0 Posts.

Het ontgaat me eigenlijk waarom daar de stekker niet uit getrokken wordt, zou dat Fok! willekeur zijn?quote:Op donderdag 9 april 2015 17:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat bedoel ik....makkelijker verhuizen kan niet. Er komt toch geen hond.
En Memory Lane past ook wel bij 40+. Kunnen we ontopic zoveel over vroeger lullen als we willen....

Ik ga me vast introduceren daar...quote:Op donderdag 9 april 2015 17:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat bedoel ik....makkelijker verhuizen kan niet. Er komt toch geen hond.
En Memory Lane past ook wel bij 40+. Kunnen we ontopic zoveel over vroeger lullen als we willen....

Je kunt de koffer wel ingepakt laten.quote:Op donderdag 9 april 2015 17:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga me vast introduceren daar...

De reden die wordt opgegeven voor het sluiten van 40+ is dat het alleen maar slowchat is plus wat muziektopics.quote:Op donderdag 9 april 2015 17:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het ontgaat me eigenlijk waarom daar de stekker niet uit getrokken wordt, zou dat Fok! willekeur zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |