Liever een muis in huis dan een hond. Sowieso, ik heb 2 katten, dus muizen kijken wel uit voor ze hier binnenkomen.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
niet als ze onder je bed door rennen. Het waren veldmuisjes, op zich schattig, maar niet in mijn huis

Ik doe met je meequote:Op woensdag 8 april 2015 23:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb liever helemaal geen huisdieren

Een paard op stal heb je weinig last van.quote:Op donderdag 9 april 2015 00:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als ik er ooit eentje tref met een huisdier,dan gaat dat best lastig worden denk ik

quote:Op donderdag 9 april 2015 00:37 schreef chufi het volgende:
Eentje bij wie de kat of hond 's nachts op bed kruipt .....

Saai, mijn huis is leeg zonder mijn poezen....quote:Op woensdag 8 april 2015 23:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb liever helemaal geen huisdieren

Mijn poezen zijn binnenpoezen die komen nooit buiten die zijn schoon, en honden hou ik niet van, tenminste, ik wil er zelf geen en ze mogen niet bij mij in huis.quote:Op donderdag 9 april 2015 00:37 schreef chufi het volgende:
Eentje bij wie de kat of hond 's nachts op bed kruipt .....

ik kan je wel wat veldmuisjes sturenquote:Op donderdag 9 april 2015 00:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Saai, mijn huis is leeg zonder mijn poezen....

Dan moeten de huiskatten de deur uit .... en worden vies....quote:Op donderdag 9 april 2015 00:54 schreef just me het volgende:
[..]
ik kan je wel wat veldmuisjes sturen

ik ga wel dromen over die schattige veldmuisjes buitenquote:Op donderdag 9 april 2015 00:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan moeten de huiskatten de deur uit .... en worden vies....

Mijn poezen lusten ze rauw.quote:Op donderdag 9 april 2015 00:54 schreef just me het volgende:
[..]
ik kan je wel wat veldmuisjes sturen

Mijn poezen eten geen muizen want er zitten geen bij mij, ze zouden sowieso goed moeten kunnen klimmen ik zit op 5 hoog.quote:

Maak je niet druk, bij mij op 4 hoog kwamen ze ook binnen.....quote:Op donderdag 9 april 2015 01:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn poezen eten geen muizen want er zitten geen bij mij, ze zouden sowieso goed moeten kunnen klimmen ik zit op 5 hoog.

Dat zijn vleermuizen.quote:Op donderdag 9 april 2015 01:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak je niet druk, bij mij op 4 hoog kwamen ze ook binnen.....

moest je er zo hard om lachen Mo ?quote:

Goedemorgen just mequote:Op donderdag 9 april 2015 08:44 schreef just me het volgende:
[..]
moest je er zo hard om lachen Mo ?
Het was inderdaad een leuke opmerking
goedemorgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |