nu ben je wereldvreemd want niet iedere vrouw is ongesteld als ze slechte zin heeftquote:Op woensdag 8 april 2015 15:53 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Principekwestie. Laat zo'n kaaskop me niet beledigen, ookal is ze ongesteld
Heerlen staat in de top 10 van meest criminele STEDEN hoorquote:Op woensdag 8 april 2015 15:54 schreef DKUp het volgende:
Oké we gaan Serious Request in een dorp organiseren
Het oude logo van Bart Smitquote:Op woensdag 8 april 2015 15:54 schreef AF_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het glaspaleis niet waarderen
Dat gelukkig dus nog wel. Het valt weer mee.quote:
Banaan pls.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:53 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Principekwestie. Laat zo'n kaaskop me niet beledigen, ookal is ze ongesteld
Auwquote:Op woensdag 8 april 2015 15:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat gelukkig dus nog wel. Het valt weer mee.
[..]
Banaan pls.
Alkmaarquote:Op woensdag 8 april 2015 15:57 schreef DKUp het volgende:
[..]
Auw![]()
Maar jij komt niet uit Limburg toch?
quote:Op woensdag 8 april 2015 15:54 schreef AF_ het volgende:
[..]
Heerlen staat in de top 10 van meest criminele STEDEN hoor
Kaaskop moet denk ik al voldoende hinten waar ik wel ong vandaan komquote:Op woensdag 8 april 2015 15:57 schreef DKUp het volgende:
[..]
Auw![]()
Maar jij komt niet uit Limburg toch?
[..]
[ afbeelding ]
Het glaspaleis niet waarderen
[..]
Heerlen staat in de top 10 van meest criminele STEDEN hoor
Ik weet gewoon dat je tóch moest lachenquote:Op woensdag 8 april 2015 15:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat gelukkig dus nog wel. Het valt weer mee.
[..]
Banaan pls.
Plekkie 10 koekoekquote:
Dit jaquote:
Onze trotsquote:
En diefstal. Openbaar dronkenschap. Alles wel eigenlijk.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:58 schreef DKUp het volgende:
Heerlen staat op de 10e plek in de lijst van meest gevaarlijke steden en dorpen. Oorspronkelijk is Heerlen een mijnbouwstad. Nu is Heerlen enorm gegroeid en telt 60.000 inwoners. Deze groei heeft ook de criminaliteit doen toenemen. In Heerlen komen vooral bedreigingen en vandalisme veel voor.
en wietplantages, en xtc afval, en ketaminelab enzoquote:Op woensdag 8 april 2015 15:59 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
En diefstal. Openbaar dronkenschap. Alles wel eigenlijk.
quote:Op woensdag 8 april 2015 15:58 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik weet gewoon dat je tóch moest lachen
pics van je outfitquote:Op woensdag 8 april 2015 16:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]nu ben ik hier weer weg. Ffe hardlopen in dit weer.
voor het eerst in shorts.
gvd.
Picsquote:Op woensdag 8 april 2015 16:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]nu ben ik hier weer weg. Ffe hardlopen in dit weer.
voor het eerst in shorts.
gvd.
Wat is daar nu weer mis meequote:
Anders ook nietquote:Op woensdag 8 april 2015 16:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Omdat inkopper krijg je ze idd niet.
quote:
quote:In de praktijk wordt bij plaatsen zonder historische stadsrechten vanaf een inwoneraantal van ongeveer 50.000 door sommigen gesproken van een stad, overigens zonder dat dit een algemeen aanvaard gebruik is
Den Haag vergelijken met Heerlenquote:
Ik vergelijk niksquote:Op woensdag 8 april 2015 16:07 schreef AF_ het volgende:
[..]
Den Haag vergelijken met Heerlen![]()
Jij hebt een echt Hagenees IQ
Ik durf wel te beweren dat drugs het grootste exportproduct van Parkstad is jaquote:Op woensdag 8 april 2015 16:00 schreef AF_ het volgende:
[..]
en wietplantages, en xtc afval, en ketaminelab enzo
Amersfoort stond toch op eh... 1?quote:Op woensdag 8 april 2015 16:02 schreef DKUp het volgende:
Nummertje 4:
Den Haag heeft haar criminele imago vooral te danken aan de vele rellen en grote ongeregeldheden die hier regelmatig plaatsvinden. Daarnaast vinden ook hier veel straatroven, overvallen en mishandelingen plaats.
NUMMMMERRRRRRRRR 5:quote:
Ik durf met je meequote:Op woensdag 8 april 2015 16:09 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik durf wel te beweren dat drugs het grootste exportproduct van Parkstad is ja
Haha, kruiskamp, dat is zeker de weten Tasquote:Op woensdag 8 april 2015 16:14 schreef DKUp het volgende:
[..]
NUMMMMERRRRRRRRR 5:
Amersfoort is ook niet bepaald een veilige stad. Hier komen vooral inbraken voor. Pas dus op als je je auto/huis verlaat. De in 2014 stond Amersfoort bekend om de meeste inbraken uit heel Nederland! Vooral in de wijk Kruiskamp!
Omdat Vogelaar weg is?quote:Op woensdag 8 april 2015 16:41 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ehm, volgens mij niet, maar wel in de buurt
En het is geen vogelaarwijk meer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |