Anders ook nietquote:Op woensdag 8 april 2015 16:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Omdat inkopper krijg je ze idd niet.
quote:
quote:In de praktijk wordt bij plaatsen zonder historische stadsrechten vanaf een inwoneraantal van ongeveer 50.000 door sommigen gesproken van een stad, overigens zonder dat dit een algemeen aanvaard gebruik is
Den Haag vergelijken met Heerlenquote:
Ik vergelijk niksquote:Op woensdag 8 april 2015 16:07 schreef AF_ het volgende:
[..]
Den Haag vergelijken met Heerlen![]()
Jij hebt een echt Hagenees IQ
Ik durf wel te beweren dat drugs het grootste exportproduct van Parkstad is jaquote:Op woensdag 8 april 2015 16:00 schreef AF_ het volgende:
[..]
en wietplantages, en xtc afval, en ketaminelab enzo
Amersfoort stond toch op eh... 1?quote:Op woensdag 8 april 2015 16:02 schreef DKUp het volgende:
Nummertje 4:
Den Haag heeft haar criminele imago vooral te danken aan de vele rellen en grote ongeregeldheden die hier regelmatig plaatsvinden. Daarnaast vinden ook hier veel straatroven, overvallen en mishandelingen plaats.
NUMMMMERRRRRRRRR 5:quote:
Ik durf met je meequote:Op woensdag 8 april 2015 16:09 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik durf wel te beweren dat drugs het grootste exportproduct van Parkstad is ja
Haha, kruiskamp, dat is zeker de weten Tasquote:Op woensdag 8 april 2015 16:14 schreef DKUp het volgende:
[..]
NUMMMMERRRRRRRRR 5:
Amersfoort is ook niet bepaald een veilige stad. Hier komen vooral inbraken voor. Pas dus op als je je auto/huis verlaat. De in 2014 stond Amersfoort bekend om de meeste inbraken uit heel Nederland! Vooral in de wijk Kruiskamp!
Omdat Vogelaar weg is?quote:Op woensdag 8 april 2015 16:41 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ehm, volgens mij niet, maar wel in de buurt
En het is geen vogelaarwijk meer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |