Doet ze dat sowieso?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Beetje haten op mijn piemel, gelukkig wel snel ingeslikt
OMG, was ik zo zat dat ik daar al niets meer van weetquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Inslikken terwijl ze je aankijkt met die mooie ogen?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:00 schreef HostiMeister het volgende:
Vrouwen die slikkenquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Volgens mij wel vaker dan soms. Tijd voor goede hulp daarbij?quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:59 schreef yats het volgende:
[..]
Heul niet...Ik probeer er iets mee te doen. Alleen onzekerheid nekt me soms
Zei ik dat?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:01 schreef AirwiN het volgende:
Inslikken terwijl ze je aankijkt met die mooie ogen?
Blijkbaar. Maar was niets mis mee hoor, geen bullshit iigquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:01 schreef Californium het volgende:
[..]
OMG, was ik zo zat dat ik daar al niets meer van weet?
Wat erg
Dan is het goed.quote:
Ik hou ze dan dicht hoor...quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jou spreek ik nog wel onder 4 ogen, missy![]()
Dat valt niet simpel op te lossen, maar ik ga naar een psycholoog voor die onzekerheid. Ik weet ook waar die vandaan komt en dat ik ondanks dat genoeg te bieden heb. Dat is al een stuk beter dan een tijd terug.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Volgens mij wel vaker dan soms. Tijd voor goede hulp daarbij?
Dank jequote:
En dat sterkt je niet?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:00 schreef yats het volgende:
[..]Afgelopen weekend nog gehad Thijs...Dat gebeurd genoeg
*noteert*quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja het maakt me omkoopbaar. Soms wat lastig dan.
Jij spant met haar samenquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:05 schreef FrauMilena het volgende:
Mijn DM is drukker dan de bijenkorf.
huehueAlleen Hosti mist nog, sukkel.
Owja, kutquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:05 schreef FrauMilena het volgende:
Is dat dan puur praten, of ook 'opdrachten' doen in de praktijk?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:04 schreef yats het volgende:
[..]
Dat valt niet simpel op te lossen, maar ik ga naar een psycholoog voor die onzekerheid. Ik weet ook waar die vandaan komt en dat ik ondanks dat genoeg te bieden heb. Dat is al een stuk beter dan een tijd terug.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:05 schreef FrauMilena het volgende:
Goed nieuwsquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:04 schreef yats het volgende:
[..]
Dat valt niet simpel op te lossen, maar ik ga naar een psycholoog voor die onzekerheid. Ik weet ook waar die vandaan komt en dat ik ondanks dat genoeg te bieden heb. Dat is al een stuk beter dan een tijd terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |