Jupquote:Op donderdag 9 april 2015 18:53 schreef Karina het volgende:
Ik had telefoon. Maar ik lees hier, estafette? Dus om de beurt een stukje koken zoals in andere Masterchefs?
Oe dat is leuk altijd stressen en iemand die de schuld krijgt als het fout gaat.quote:Op donderdag 9 april 2015 18:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
JupAltijd goed voor chaos en ruzie
Je wordt op je wenken bediendquote:Op donderdag 9 april 2015 18:55 schreef LPFAN het volgende:
ben benieuwd hoe het tussen sandra en menno gaat!
Kan wel mooi zijn, maar als je er een kwartier mee bezig bent.....quote:Op donderdag 9 april 2015 18:57 schreef timmmmm het volgende:
Menno heeft dus totaal geen idee hoe je iets mooi/netjes snijdt
Dat was toch niet zo? Het verschil tussen je mes optillen of de punt laten staan is seconden. Het resultaat is echter wel veel beter. Als je je mespunt laat staan, snij je steeds in een andere hoek en kan je nóóit gelijkmatig snijdenquote:Op donderdag 9 april 2015 18:58 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Kan wel mooi zijn, maar als je er een kwartier mee bezig bent.....
Dat kan wel, maar denk dat je toch te gefocust bent op wat je partner allemaal aan het doen is...quote:Op donderdag 9 april 2015 18:59 schreef computergirl het volgende:
Je kan toch heel makkelijk tips van anderen afluisteren?
Klopt, maar ging er volgens mij ook om, dat ze niet zo heel snel was... Ze zei zelf dat ze er ook een cursus voor wilde gaan volgenquote:Op donderdag 9 april 2015 18:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat was toch niet zo? Het verschil tussen je mes optillen of de punt laten staan is seconden. Het resultaat is echter wel veel beter. Als je je mespunt laat staan, snij je steeds in een andere hoek en kan je nóóit gelijkmatig snijden
Maar niet zien of wat ze doen ook klopt, waar ze zijn en of ze het goed doen. En ik ga ervan uit dat ze van zichzelf toch ook wel denken te weten waar ze mee bezig zijn. Zie Sandrraa hierquote:Op donderdag 9 april 2015 18:59 schreef computergirl het volgende:
Je kan toch heel makkelijk tips van anderen afluisteren?
Het gaat echt niet om die 2 minuten dat het langer duurt hangen. De Kraan is echter wel iemand die echt op snijtechnieken let. Het moet gewoon ook mooi zijn. En niet alleen dat, een milimeter verschil in lengte is ook een licht ongelijkmatige garing. Het is gewoon kut als je in het begin al dingen af gaat raffelen, wat kutlul menno dus wel wilde doen, want dan gaat het alleen maar slechterquote:Op donderdag 9 april 2015 19:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Klopt, maar ging er volgens mij ook om, dat ze niet zo heel snel was... Ze zei zelf dat ze er ook een cursus voor wilde gaan volgen
Maar bij duo SM mag het wel slecht gaan, toch?quote:Op donderdag 9 april 2015 19:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het gaat echt niet om die 2 minuten dat het langer duurt hangen. De Kraan is echter wel iemand die echt op snijtechnieken let. Het moet gewoon ook mooi zijn. En niet alleen dat, een milimeter verschil in lengte is ook een licht ongelijkmatige garing. Het is gewoon kut als je in het begin al dingen af gaat raffelen, wat kutlul menno dus wel wilde doen, want dan gaat het alleen maar slechter
Hier snap ik helemaal niks van he.quote:Op donderdag 9 april 2015 18:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat was toch niet zo? Het verschil tussen je mes optillen of de punt laten staan is seconden. Het resultaat is echter wel veel beter. Als je je mespunt laat staan, snij je steeds in een andere hoek en kan je nóóit gelijkmatig snijden
Ja, maar ik kan er toch nijdig van worden als je gewoon gaat roepen dat iemand het slecht moet doen. En van het duo Menno/Sandra zie ik de tweede er het liefst zo snel mogelijk uitgaan en de eerste en liefst zo snel mogelijk onder de bus lopenquote:Op donderdag 9 april 2015 19:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar bij duo SM mag het wel slecht gaan, toch?
Dus je bent nu nijdig op jezelf?quote:Op donderdag 9 april 2015 19:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan er toch nijdig van worden als je gewoon gaat roepen dat iemand het slecht moet doen. En van het duo Menno/Sandra zie ik de tweede er het liefst zo snel mogelijk uitgaan en de eerste en liefst zo snel mogelijk onder de bus lopen
Weet je wat het is tim. Ik zou het best kunnen denk ik maar ik vind het gewoon niet leuk. En als je iets niet leuk vindt dan lukt het je ook niet.quote:Op donderdag 9 april 2015 19:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kom maar een keer op kookcursus bij ome Tim
Present hoorquote:
Zij hadden toch t voordeel?quote:Op donderdag 9 april 2015 19:12 schreef Karina het volgende:
Ik snap het nietHoezo gingen ze opeens samen wat doen?
Dat was het voordeel... Ze mochten 1 keer bij een wissel 5 minuten samen werken.quote:Op donderdag 9 april 2015 19:12 schreef Karina het volgende:
Ik snap het nietHoezo gingen ze opeens samen wat doen?
Dat jaquote:Op donderdag 9 april 2015 19:14 schreef Karina het volgende:
Dat is wel een belediging ja. Vergeleken worden met Lonny.
Indokok die vroeger op tv een kookprogramma had. Je hebt ook van die kantenklare gerechten van hem bij de supermarkt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |