Hopelijk rolt jouw cluppie Excelsior op, gaat PEC niet af als een gieter vanavond en is het affiche in de kuip: PEC-Grunnquote:
Dat zou wel een topshow zijnquote:Op dinsdag 7 april 2015 17:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hopelijk rolt jouw cluppie Excelsior op, gaat PEC niet af als een gieter vanavond en is het affiche in de kuip: PEC-Grunn
Absoluut, wil het niet nog een keertje aan mij voor bij laten gaan. In de finale staan is leuk, die kunnen dubbelen is dubbel zo leuk om bij aanwezig te zijnquote:Op dinsdag 7 april 2015 17:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat zou wel een topshow zijn
Ga je naar de Kuip als PEC wint?
quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Absoluut, wil het niet nog een keertje aan mij voor bij laten gaan. In de finale staan is leuk, die kunnen dubbelen is dubbel zo leuk om bij aanwezig te zijn
ZEKUR WEL LOBI, BOIquote:
De printer is kapot. Staat nu op progresswww maar alleen update tussen 5 en 6. Lol.quote:
Joh.quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:52 schreef IPA35 het volgende:
[..]
De printer is kapot. Staat nu op progresswww maar alleen update tussen 5 en 6. Lol.
Gaat altijd al zo, daarom wacht ik de mail altijd af. Heb geen zin om speciaal in de hal te staan wachten door zulk geneuzel.quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:56 schreef IPA35 het volgende:
Over een half uur (!) is er een lijst in Weber.
Alleen is dan iedereen al thuis
quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:55 schreef Boterbartje het volgende:
rug
1 printer kapot, gelijk hele uni van het rabat.
Zo gaat het altijd. Wen er maar aan.quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:56 schreef IPA35 het volgende:
Over een half uur (!) is er een lijst in Weber.
Alleen is dan iedereen al thuis
Tja zo is het wel! Nu is een printer erg hightech voor het hoge noorden, dat snap ik ook wel. Alles waar stroom op zit en geen trekker of melkautomaat is, is ook lastig. Snap ik.quote:
Vanmiddag een hertentamen gehad, wilde gisteren met mn goede gedrag in de UB leren, maar er was nergens plekquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:03 schreef Boterbartje het volgende:
Mannen, hoe staat het met de tentamenplanning? Nog leuke toetsmomenten in de nabije toekomst? Lekker strijden in de UB?
Zo de knetter. Wel grappig dat terwijl alles digitaliseert de UB's juist vollopen (of juist daardoor). Hier zelfde.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vanmiddag een hertentamen gehad, wilde gisteren met mn goede gedrag in de UB leren, maar er was nergens plekZelfs mensen zaten te studeren op een vensterbank.
![]()
Zou morgen handelsrecht hertentamen hebben, maar dat skip ik door naar blok 4, anders is het nogal een kort dag om even 7 colleges en 3 boeken te lezen/leren.
En heb volgende week een deadline, dus dat moet eerst af.
Rechtspersonen, Personenvennootschappen, ging kut.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:07 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Zo de knetter. Wel grappig dat terwijl alles digitaliseert de UB's juist vollopen (of juist daardoor). Hier zelfde.
Hoe ging hertentamen, waar was het van?
Deadline waarvan? Veel werk?
Oh grutjes, dat is nogal wat ja. Veel werk ook!quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rechtspersonen, Personenvennootschappen, ging kut.Had de 1ste kans ook geskipt omdat ik andere 3 tentamens had (en allemaal gehaald), maar ivm persoonlijke omstandigheden heb ik niet echt de 100% inzet kunnen geven. Ik zie het wel. Ben blij met een 5,5 in ieder geval.
![]()
Ik moet voor volgende week een akte van oprichting van een vereniging schrijven + bijhorende brief aan een client voor een project (afsluitend onderdeel van de bachelor). Akte moet volgens de WNa-vereisten geschreven worden + juridische onderbouwing op de akte zelf. Niet zo moeilijk, maar wel heel veel werk. Dus morgen maar mee verder.
Jij, BB?
Hou je mond nou eens een keerquote:
hjbquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hou je mond nou eens een keerWacht gewoon rustig af, jezus christus.
Ja. Hij staat digitaal nu.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
83% gehaaldWat een prettentamen moet dat zijn geweest dan
Ok.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:47 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ja. Hij staat digitaal nu.
Het tentamen bedoel ik.
Ik bedoel als je hem wil hebben...quote:
Wij zijn gewoon een meer intelligente lichting wellicht?quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:48 schreef Etsu het volgende:
Mooie tijden toen op mijn tentamen 53% had gehaald en het niveau tikkeltje zwaarder was.
Betwijfel het.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:49 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon een meer intelligente lichting wellicht?
Nice.quote:
Mijn tweede. Helaas zal SR3 wel een heel stuk minder zijn. Nu ja...quote:
Ik denk dat je niet zomaar kan aannemen dat er samenhang is tussen 53% en 84% en de zwaarte van het tentamen. Je zou altijd de samenhang tussen de categorieën kunnen toetsen op systematische variatie met de Spearman toets?quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:48 schreef Etsu het volgende:
Mooie tijden toen op mijn tentamen 53% had gehaald en het niveau tikkeltje zwaarder was.
Ik hap niet.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet zomaar kan aannemen dat er samenhang is tussen 53% en 84% en de zwaarte van het tentamen. Je zou altijd de samenhang tussen de categorieën kunnen toetsen op systematische variatie met de Spearman toets?
Ik denk dat daar uit volgt dat de tentamens op RuG allemaal niet zwaar zijn..
Was al bij HBO Minorquote:
Waarom niet? Je hebt net zoveel aan erfrecht als aan koninkrijksrecht.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:03 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Was al bij HBO Minor.
Maar heb je daar wel wat aan bij Nederlands Recht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |