375 totaal voor stage1. Dit was eigenlijk stage3. Ik had er verdomme niet een paar uur over na moeten denken..quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:55 schreef JohnB52 het volgende:
En wat kost het dan nieuw?
apc klep is nieuw van neobrothers niet heel duur, dan de siliconen slangen idem, en dan nog wat gratis software van t Internet...
jij had toch T7?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:40 schreef delano.888 het volgende:
[..]
375 totaal voor stage1. Dit was eigenlijk stage3. Ik had er verdomme niet een paar uur over na moeten denken..
Nee T5. Dus die set van Saab forum was wel een hele leuke geweest voor mij maarja dikke pech.quote:
Ja, ik denk het wel! Als het past in een 9-3 5 deurs uit '99 tenminste?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:11 schreef delano.888 het volgende:
Iemand behoefte aan 4 gratis deurpanelen? (ophalen Arnhem)
Zo niet gaan ze spoedig naar de stort, zonde toch.
[ afbeelding ]
Jep dit is een 5 deurs uit 00 dus past exact hetzelfde in een 99.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:47 schreef L0we het volgende:
[..]
Ja, ik denk het wel! Als het past in een 9-3 5 deurs uit '99 tenminste?
Omdat je een 9-3 uit 2000 hebtquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:47 schreef delano.888 het volgende:
Vraag me af waarom jullie dachten dat ik een T7 hadnee, lekker betrouwbaar T5.
Maar niemand die een stoffen interieurtje wil dus? Zal zo eens een foto posten van mijn resultaat, van mijn zeer unieke interieur combi.
Ah zo! Nee ik heb 1 van de laatste T5's inderdaad, erg blij meequote:
Heeft geen haast. Ik bedoel alleen dat ik die aanbieding op saabforum gewoon had moeten pakken, en dat is dom dat ik daar te lang over dacht.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:59 schreef JohnB52 het volgende:
Nou Saab-tuners is er (tijdelijk) mee gestopt maar je kan ook naar Evo, die kan het ook. Stuur hem anders eens een pb via Saabforum.
En apc klep gewoon hier kopen:
http://www.neobrothers.co(...)d5fa757a60b8b1503782
Vanavond heb ik ze opgehaald, bedankt! Morgen 2 panelen maar even vervangen / fixen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:11 schreef delano.888 het volgende:
Iemand behoefte aan 4 gratis deurpanelen? (ophalen Arnhem)
Zo niet gaan ze spoedig naar de stort, zonde toch.
[ afbeelding ]
Edit: gereserveerd
Ziet er ook in het echt erg tof uit. Zo'n stuur ga ik nog even naar op zoek, net zoals die armsteun. Dat is ongeveer het enige wat ik echt mis aan mijn vorige auto.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:41 schreef delano.888 het volgende:
Dit is mijn huidige interieur, begonnen als een stock 9-3 met enkel beige stof zonder stoelverwarming, aangepast:
-Aero stuur ¤50,-
-Pook/handrem hoes ¤30,-
-Van beige stof naar grijs stof (ik wil geen leer ivm te heet in de zomer / te koud in de winter), en daarbij zat gelijk stoelverwarming ¤40,-
-4 leren deurpanelen ¤30,-
Heb ik toch mooi even bij mekaar gesprokkeld, ¤150 totaal verder en ik heb een interieur dat niemand heeft:
[ afbeelding ]
In het midden toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:51 schreef L0we het volgende:
[..]
Vanavond heb ik ze opgehaald, bedankt! Morgen 2 panelen maar even vervangen / fixen.
Weet iemand overigens hoe ik de asbak los krijg? Om hem te legen? Ik voel er onder wel een knop, alsof je die in moet drukken maar dat werkt niet...
Kan natuurlijk, ieder zijn ding. Maar zeker een korte broek op een dag van 30 graden in een zwarte auto met zwart leer, is iets wat hier voor zou komen en niet aangenaam is imo.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:53 schreef Leandra het volgende:
Netjes!
En toch.... ik ben heel blij dat ik in beide auto's leren bekleding heb (in de Caab is logisch natuurlijk), en eigenlijk heb ik nog nooit last gehad van te hete bekleding in de zomer, en in de winter gewoon de stoelverwarming aan als het te koud is.
Ik denk dat ik bij een volgende auto leren bekleding (en elektrische stoelen met geheugen) wel als zoek-eis neerzet.
Ja, dat dacht ik dus ook, heb een partij lopen drukken op die knop maar krijg het niet voor mekaarquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
In het midden toch?
Ik zou echt even in de auto moeten gaan zitten voelen hoe dat precies moet, want ik weet dat ik hem er een paar keer uitgehaald heb, maar dat gaat puur op gevoel
Ik loop wel even naar de garage.... een 9-3 og neem ik aan toch, geen 9-3 Sport Sedan?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:00 schreef L0we het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook, heb een partij lopen drukken op die knop maar krijg het niet voor mekaar.
Superquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik loop wel even naar de garage.... een 9-3 og neem ik aan toch, geen 9-3 Sport Sedan?
Original gangsterquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:06 schreef L0we het volgende:
[..]
Super. Yes; een og.
kostte me ook een halve week om achter te komen waar dat og voor stond...![]()
quote:
Oke... Zometeen gelijk maar eventjes kijken. Ik moet het helaas nog eventjes zonder boekje doen, die zat niet bij de auto. Voor zulk soort dingen toch wel ideaal.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:14 schreef Leandra het volgende:
Ik moest het boekje erbij pakken, want ik kreeg het niet voor elkaar
Maar onder de asbak zit een knopje waarmee je de asbak kunt ontgrendelen, dit kan zowel open als dicht.
Ik heb het boekje wel digitaal voor je als je wilquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:16 schreef L0we het volgende:
[..]
[..]
Oke... Zometeen gelijk maar eventjes kijken. Ik moet het helaas nog eventjes zonder boekje doen, die zat niet bij de auto. Voor zulk soort dingen toch wel ideaal.
http://www.saabinfo.net/files/pdf/SAAB_9-3MY00.pdfquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:16 schreef L0we het volgende:
[..]
[..]
Oke... Zometeen gelijk maar eventjes kijken. Ik moet het helaas nog eventjes zonder boekje doen, die zat niet bij de auto. Voor zulk soort dingen toch wel ideaal.
Haha ik wou het bestand al gaan mailen, maar dit kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
http://www.saabinfo.net/files/pdf/SAAB_9-3MY00.pdf
Altijd handig om op je computer te hebben.... ik gebruik m'n opgeslagen manuals ook regelmatig.
Mijn Saab ziet er hetzelfde uit van binnen!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:41 schreef delano.888 het volgende:
Dit is mijn huidige interieur, begonnen als een stock 9-3 met enkel beige stof zonder stoelverwarming, aangepast:
-Aero stuur ¤50,-
-Pook/handrem hoes ¤30,-
-Van beige stof naar grijs stof (ik wil geen leer ivm te heet in de zomer / te koud in de winter), en daarbij zat gelijk stoelverwarming ¤40,-
-4 leren deurpanelen ¤30,-
Heb ik toch mooi even bij mekaar gesprokkeld, ¤150 totaal verder en ik heb een interieur dat niemand heeft:
[ afbeelding ]
Ja, die van ons is ook X?-??-48.quote:Op zondag 17 mei 2015 00:54 schreef JohnB52 het volgende:
Xt-ph-48 is t kenteken, of bedoelde je dat niet?
Hoe doet die fsp het van jullie? Wat onderhoud betreft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |