Mooie hoor, en zo onder die boom in bloei ookquote:Op zondag 3 mei 2015 14:12 schreef L0we het volgende:
Ik rij sinds zaterdag ook saab, een 9-3 2.2 diesel uit '99.
Blij mee! Ontzettende vooruitgang ten opzichte van mijn Megane Break.
Wel heb ik het idee dat hij af en toe wat traag aanvoelt, dus ik wil komende week alle vacuümslangen vervangen & het inlaattraject schoonmaken.
[ afbeelding ]
Beetje van beide, de breuk zat direct bij de connector en kon daardoor niet makkelijk verwijderd worden. Toen moest er het 1 en ander gesoldeerd worden. Heb de aantekeningen gezien, gehele elektrische schema's zijn er uit de kast getrokken.quote:Op zondag 3 mei 2015 14:43 schreef Leandra het volgende:
Oi, dat is een kleine 4 uur aan arbeidsloon... Hadden ze zoveel tijd nodig om de oorzaak te vinden of zat het op zo'n onmogelijke plek?
Ja, dat laatste uiteraardquote:Op zondag 3 mei 2015 14:47 schreef Bassen het volgende:
[..]
Beetje van beide, de breuk zat direct bij de connector en kon daardoor niet makkelijk verwijderd worden. Toen moest er het 1 en ander gesoldeerd worden. Heb de aantekeningen gezien, gehele elektrische schema's zijn er uit de kast getrokken.
Belangrijkste is dat die het weer doet.
Thnx. Ik moet hem nog eens goed schoonmaken, maar vind het echt wel een heel toffe autoquote:Op zondag 3 mei 2015 14:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooie hoor, en zo onder die boom in bloei ook
Dankjeeeequote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:43 schreef eXplorer1 het volgende:
Straks weer teug bij Saab
Saab 9-5 Vector MY2004 gekocht, nu de S8 even kwijt zien te raken
nice! Pics?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:43 schreef eXplorer1 het volgende:
Straks weer teug bij Saab
Saab 9-5 Vector MY2004 gekocht, nu de S8 even kwijt zien te raken
Hahaha daar lijkt het wel opquote:
T verbruik was hoger dan Saab?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:14 schreef eXplorer1 het volgende:
Nu werd ik ielig van het verbruik en ben ik terug bij Saab
Dat verbaast me niets als het om een S8 gaat.... al even afgezien van het feit dat Saab nog redelijk zuinig is voor het formaat auto.quote:
Max 100kmh op snelweg, 1 op 7quote:
Wat denk je met de Saab te doen dan? 9-5 is nu ook niet bepaald zuinigquote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:53 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
Max 100kmh op snelweg, 1 op 7
In de stad met wat spelen, 1 op 4-5
Uhmmmniet leuk meer dus.
Ken het, ik ging destijds van 1 op 14 naar 1 op 9.. Daar word je inderdaad wel een keer flauw van.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:14 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
Hahaha daar lijkt het wel op
Begon te balen van de ielige 4 cilinder, toen s80 gekocht en opgefokt naar 270whp, toen werd ik ielig van FWD en heb ik de S8 gescoord.
Nu werd ik ielig van het verbruik en ben ik terug bij Saab
Met de 9-5 en 9-3 (stage 3) deed ik constant 1 op 8 met zware voet.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:02 schreef Bassen het volgende:
[..]
Wat denk je met de Saab te doen dan? 9-5 is nu ook niet bepaald zuinig
kloptquote:Op zondag 10 mei 2015 16:38 schreef JohnB52 het volgende:
Die Volvo heb je ook niet lang gehad?
edit: die Audi ook niet.
tja, ik geef niet zoveel om OEM velgen, blijkbaar zijn er meerdere mensen die zo denken (helaas).quote:Op maandag 11 mei 2015 16:54 schreef Descendent het volgende:
Echt serieus heeft er nog niemand mijn 17"Hirsch velgen willen kopen. Had verwacht dat ze er zo ongeveer om zouden vechten op mn oprit. Maar behalve de typische 'voor 300 kom ik ze morgen ophalen' schooiers nog weinig serieuze reacties gehad.
650 voor een setje met 3 goede banden is toch niet eens zo veul?>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |