Allemaal beschikbaar zolang je genoeg centen hebt.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zorg, educatie, recreatie, transport.
Ik weet niet welke landen je op het oog hebt, maar het valt niet mee om een goede Nederlandse of soms zelfs Engelstalige school te vinden.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Allemaal beschikbaar zolang je genoeg centen hebt.
Jammer dat laatst genoemde een beetje de weg kwijt raakt en verslaafd raakt aan de alcoholquote:
imo kan je als hogeropgeleide voor al die dingen zelf zorgen. Faciliteiten zijn er enkel om paupers bij te staan.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zorg, educatie, recreatie, transport.
Genoeg internationale scholen overal joh. En ons onderwijssysteem is toch al zo gedateerd als wat, missen ze niet zoveel aan als ze enigszins intelligent zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik weet niet welke landen je op het oog hebt, maar het valt niet mee om een goede Nederlandse of soms zelfs Engelstalige school te vinden.
Jij bouwt net als Guus Hiddink je eigen ziekenhuizen?quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
imo kan je als hogeropgeleide voor al die dingen zelf zorgen. Faciliteiten zijn er enkel om paupers bij te staan.
Kan natuurlijk een morele keuze zijn, ik heb het daar soms wel moeilijk mee.
Ben het met je eens. Het is heel hard, maar we leven in de onwenselijke situatie dat de paupers en minder intelligente mensen zich harder voortplanten dan de mensen die het wat beter voor elkaar hebben.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
imo kan je als hogeropgeleide voor al die dingen zelf zorgen. Faciliteiten zijn er enkel om paupers bij te staan.
Kan natuurlijk een morele keuze zijn, ik heb het daar soms wel moeilijk mee.
Nog nooit van privé klinieken gehoord?quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij bouwt net als Guus Hiddink je eigen ziekenhuizen?
Afhankelijk van het land dat je kiest zijn die beschikbaar ja.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog nooit van privé klinieken gehoord?
Kinderbijslagquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben het met je eens. Het is heel hard, maar we leven in de onwenselijke situatie dat de paupers en minder intelligente mensen zich harder voortplanten dan de mensen die het wat beter voor elkaar hebben.
Maar dat is in elk land zo.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben het met je eens. Het is heel hard, maar we leven in de onwenselijke situatie dat de paupers en minder intelligente mensen zich harder voortplanten dan de mensen die het wat beter voor elkaar hebben.
Tuurlijk wel, daarnaast gedraagt de staat zich als je moeder en als je boven het maisveld komt wordt je afgemaakt. En ja, ik heb dit uit eerste hand want ik heb er een boel familie wonen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Omdat Zweden de meest gelijke samenleving heeft is het niet ineens een straf om daar man te zijn hoor.
Ik kan nog extremer zijn, maar dan ga ik richting nazisme.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kinderbijslag![]()
Laten we gaan investeren in de voorplanting van onrendabelen![]()
QFT. Ik had er een heleboel familie wonen van Azeroth.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, daarnaast gedraagt de staat zich als je moeder en als je boven het maisveld komt wordt je afgemaakt. En ja, ik heb dit uit eerste hand want ik heb er een boel familie wonen.
Maar die voelen pijn ook heel anders dan wij.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In Afrika gaan kinderen gewoon dood als er geen rijst gekocht kan worden hoor.
Ik ken ook voldoende mensen die juist positieve ervaringen hebben met Zweden. Is maar net wat je smaak is.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, daarnaast gedraagt de staat zich als je moeder en als je boven het maisveld komt wordt je afgemaakt. En ja, ik heb dit uit eerste hand want ik heb er een boel familie wonen.
Niet elk land heeft de voorzieningen om die mensen ook in leven te houden, wat er ook gebeurt. Je bent het toch wel met me eens dat het een vreemde situatie is of niet?quote:
Dat ligt toch naast Minas Tirith?quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
QFT. Ik had er een heleboel familie wonen van Azeroth.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |