quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij is wel eens op Lowlands geweest.
Over platvloerse humor gesprokenquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:09 schreef opperkleurder het volgende:
We komen al aardig in de stemming voor 3945
Die aflevering.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jep, ontdekking van het concentratie kamp...
Klopt. Mijn favo held uit de seriequote:Op dinsdag 7 april 2015 15:10 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Die aflevering.![]()
Ik hoorde laatst dat Wild Bill Guarnere vorig jaar is overleden.
Ik heb Natzweiler-Struthof gezienquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Idd. Verplichte kost! Dan wordt je pas stil
Veel asociale mensen waar ik niks mee te maken wil hebben.quote:
Daar ben ik niet geweest.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:11 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Ik heb Natzweiler-Struthof gezien
Want in andere landen is het veel beter?quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Veel asociale mensen waar ik niks mee te maken wil hebben.Mijn plan om binnen nu en 10 jaar te emigreren bestaat dus nog steeds.
Ik heb nooit zo'n kamp bezocht, ook niet zo'n behoefte aan. Ben wel in een Stasi gevangenis geweest en in het genocidemuseum in Vilnius.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:11 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Ik heb Natzweiler-Struthof gezien
Op Zwitserland, Scandinavië en Singapore na niet.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Want in andere landen is het veel beter?
Toch wel als je de goede plekjes uitkiest. Nederland is nogal vol. En het weer is hier ook niet optimaal.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Want in andere landen is het veel beter?
Nederland is dichtbevolkt, maar je hebt hier wel alle faciliteiten en veel werkgelegenheid.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toch wel als je de goede plekjes uitkiest. Nederland is nogal vol. En het weer is hier ook niet optimaal.
Zweden uit je rijtje zetten als je man bent bitte.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Op Zwitserland, Scandinavië en Singapore na niet.
Hoeveel faciliteiten heb je nodig? En werkgelegenheid kun je zelf ook creëren door een stapje extra te doen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nederland is dichtbevolkt, maar je hebt hier wel alle faciliteiten en veel werkgelegenheid.
Zorg, educatie, recreatie, transport.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoeveel faciliteiten heb je nodig? En werkgelegenheid kun je zelf ook creëren door een stapje extra te doen.
Omdat Zweden de meest gelijke samenleving heeft is het niet ineens een straf om daar man te zijn hoor.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zweden uit je rijtje zetten als je man bent bitte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |