SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door KnutdeIJsbeer op 07-04-2015 14:58:19 ]
Als je gele plaatjes hebt, dan klopt het dat je wat speling hebt.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:39 schreef Reljem het volgende:
Kan het zijn dat mijn nieuwe SPD SL schijfjes die ik onder mijn schoen heb gegooid, dat die kunnen bewegen als ik erin geklikt ben? Best fijn, maar had ik bij mijn vorige niet. Zat ik er gewoon strak in. Nu kan ik mijn schoen nog aardig heen en weer bewegen.
Waar heb je ze vandaan dan? De originele SPD-SL plaatjes van Shimano zien er zo uit:quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:40 schreef Reljem het volgende:
Volgens mij zijn ze beide zwart, oud en nieuw haha. Iig niet rood of geel.. Zou kunnen dat oud grijs was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die kunnen inderdaad een paar graden (volgens mij 6) zijwaarts bewegen.
Als je nieuwe pedalen hebt gekocht zaten er van die plaatjes bij die iScream. laat zienquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:40 schreef Reljem het volgende:
Volgens mij zijn ze beide zwart, oud en nieuw haha. Iig niet rood of geel.. Zou kunnen dat oud grijs was.
Heb je geen SPD pedalen/plaatjes? Zulken:quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:40 schreef Reljem het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die zijn ook met en zonder speling verkrijgbaar, dan zul je nu wel de variant zonder speling hebben![]()
quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:01 schreef iScream. het volgende:
[..]
Heb je geen SPD pedalen/plaatjes? Zulken:Oh tering, SPD - SL is natuurlijk race. SPD normaal is geen race. ExcuusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die zijn ook met en zonder speling verkrijgbaar, dan zul je nu wel de variant zonder speling hebbenIk heb dus SPD, die op deze foto's. Precies die. Waarschijnlijk dus met speling, nou prima. Ik vind het eigenlijk wel chill.
Ik heb ook die. Primaquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:29 schreef Reljem het volgende:
[..]
Oh tering, SPD - SL is natuurlijk race. SPD normaal is geen race. ExcuusIk heb dus SPD, die op deze foto's. Precies die. Waarschijnlijk dus met speling, nou prima. Ik vind het eigenlijk wel chill.
Schijnt ook beter voor je knieen te zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:29 schreef Reljem het volgende:
[..]
Oh tering, SPD - SL is natuurlijk race. SPD normaal is geen race. ExcuusIk heb dus SPD, die op deze foto's. Precies die. Waarschijnlijk dus met speling, nou prima. Ik vind het eigenlijk wel chill.
Is zo. Niet alleen schijnt.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Schijnt ook beter voor je knieen te zijn.
http://www.wiggle.nl/ergon-gereedschap-voor-schoenplaatjes/quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:54 schreef very het volgende:
Weet dat Knut mij ooit eens heeft gewezen op een manier om je plaatjes te checken of ze goed zitten. Ben het alleen kwijt
quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
http://www.wiggle.nl/ergon-gereedschap-voor-schoenplaatjes/
quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:05 schreef very het volgende:
[..]![]()
Alleen hoe werkt het precies?![]()
Video die erbij zit doet het niet meer
quote:
Nouja, ik fietste tot gister klachtvrij, maar heb nu dus opeens wel spontaan behoorlijk last net onder mijn knie (mocht je het gemist hebben, de klachtomschrijving)quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:26 schreef Gripper het volgende:
Als je geen kramp, branderig gevoel in je voet(zolen), pijnlijke knieën etc krijgt, dan zit je in ieder geval dicht bij de ideale positie.
En natuurlijk, zoalng je klachtvrij fietst is er geen urgente reden om dingen te gaan veranderen.
nope , verschilt per merk/pen op dit plaatje op de voorkantquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:26 schreef DrNick het volgende:
[ afbeelding ]
De nummertjes zitten aan de achterkant toch?
Ah, k. Thanksquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:44 schreef dop het volgende:
[..]
nope , verschilt per mer/pen op dit plaatje op de voorkant
je het 1 dagje last van je knie... denk dat iedere renner wel een keertje last heeft gehad van zijn knieen. Niet meteen vanuit gaan dat je maanden aan de kant staat. Was gister ook nog best koud. Gewoon ff rust tot het weekend, dan een ritje D1 en kijken hoe alles aanvoelt. Als je dan nogsteeds last hebt, dan eens misschien verder kijken... maar niet meteen in de paniek schieten. Je vraagt veel van je lijf, soms zegt je lijf gewoon ff dat ie rust wilquote:
Ik geef dat luie kreng genoeg rustquote:Op dinsdag 7 april 2015 17:06 schreef the_critic het volgende:
[..]
je het 1 dagje last van je knie... denk dat iedere renner wel een keertje last heeft gehad van zijn knieen. Niet meteen vanuit gaan dat je maanden aan de kant staat. Was gister ook nog best koud. Gewoon ff rust tot het weekend, dan een ritje D1 en kijken hoe alles aanvoelt. Als je dan nogsteeds last hebt, dan eens misschien verder kijken... maar niet meteen in de paniek schieten. Je vraagt veel van je lijf, soms zegt je lijf gewoon ff dat ie rust wil
En je fiets?quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:41 schreef Andyy het volgende:
Pfff bij een rotonde aangereden door een auto, op de motorkap en stukje vliegles gehad. En ik was pas net warm gereden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |