Achquote:Op maandag 8 juni 2015 20:07 schreef Postbus100 het volgende:
Dat TLC niet staat voor The Ladies Channel, maar voor The Learning Channel
TLC staat heel vaak voor Time, Love and Care. Het gelijknamige kanaal weet vele variaties op de afkorting te verzinnen.quote:Op maandag 8 juni 2015 20:07 schreef Postbus100 het volgende:
Dat TLC niet staat voor The Ladies Channel, maar voor The Learning Channel
Tender dacht ik.quote:Op maandag 8 juni 2015 23:09 schreef qajariaq het volgende:
[..]
TLC staat heel vaak voor Time, Love and Care. Het gelijknamige kanaal weet vele variaties op de afkorting te verzinnen.
Op wiki stond The Learning Channelquote:Op maandag 8 juni 2015 23:09 schreef qajariaq het volgende:
[..]
TLC staat heel vaak voor Time, Love and Care. Het gelijknamige kanaal weet vele variaties op de afkorting te verzinnen.
Dat bestrijdt niemand.quote:
Ik zou zeggen: een panty is geweven. En van oorsprong natuurlijk van zijde, niet van plasticquote:
Ja dat kan toch ook de naam van die zender zijn. Maar TLC als spreekwoord in een zin is Tender Loving Care en TLC tvzender kennelijk The Learning Channelquote:
Zo heette het bandje in ieder geval wel dat of T-boz, Lisa lefteye Lopez, (en die ene met een c die ik me niet herinner)quote:Op dinsdag 9 juni 2015 08:01 schreef Lienekien het volgende:
Tender loving care. Maar time, love and care kan ook.
quote:
Chilli dusquote:Op dinsdag 9 juni 2015 15:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Zo heette het bandje in ieder geval wel dat of T-boz, Lisa lefteye Lopez, (en die ene met een c die ik me niet herinner)
En daarom waren er vroeger ook jarratelletjes. Om de kousen omhoog te houden.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: een panty is geweven. En van oorsprong natuurlijk van zijde, niet van plastic.
Een maillot is gebreid (trico is een heel fijn breisel).
In een panty kunnen daarom ladders vallen, in een maillot niet (daar kan wel een steekje losraken en dan alsnog een gat in vallen, maar dat verloopt toch anders).
Vroeger was een panty dus ook niet rekkend, want geweven stof rekt niet. Dat doet het pas sinds er plastic draden zijn.
Een panty is wel gebreid. Daarom juist kunnen er ladders in vallen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: een panty is geweven. En van oorsprong natuurlijk van zijde, niet van plastic.
In een panty kunnen daarom ladders vallen, in een maillot niet (daar kan wel een steekje losraken en dan alsnog een gat in vallen, maar dat verloopt toch anders).
Vroeger was een panty dus ook niet rekkend, want geweven stof rekt niet. Dat doet het pas sinds er plastic draden zijn.
Ik hoef me volgens mij niet te schamen als ik niet 1,2,3 kan aangeven of iets een panty of maillot is..of legging....quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:35 schreef sigme het volgende:
[..]
?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:35 schreef Tijdisgeld het volgende:
Onze grote vriend Google begrijpt ook niet helemaal wat een maillot is
Welke is het nou? Ik gok op het groene duikerspak rechtsonder.
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |