abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 april 2015 @ 13:44:19 #1
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_151447448

Welkom bij Het Hardlooptopic! Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo :)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Er gaan een aantal Fok!-teams meedoen aan de Ekiden (estafette-marathon) in Rotterdam op 4 juli. Wil jij ook meedoen, stuur dan een PM aan pijll, en geef aan welke afstand je zou willen lopen.
Je kan je ook nog aanmelden voor de Ekiden in Zwolle op 19 april. Als we geen tweede team vol krijgen, kom je op de reservelijst.

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2015 Challenge
SPOILER: Verlopen challenges
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Divers
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_151447664
Ik heb marathonkriebels :@ .
  dinsdag 7 april 2015 @ 13:56:13 #3
434382 TheSwan
4 8 15 16 23 42
pi_151447800
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 19:49 schreef TMan het volgende:

[..]

Ik heb ook zaterdag m'n laatste duurloop gedaan, 35k in mijn geval. Was voor mij ook de tweede 30+.

Wat betreft taperen doe ik vooral minder en minder intensieve kms. Dit weekend nog twee keer tien denk ik, dan volgende week twee loopjes van tussen de acht en de twaalf denk ik, en de 11e misschien een paar km om de spanning eruit te lopen. Heb er best wel vertrouwen in eigenlijk, wel superspannend!

Is het jouw eerste? Wat is je streeftijd?
Mijn eerste marathon inderdaad, dus ik word gelijk nerveus als je 35k zegt, haha. Dan twijfel ik of ik wel genoeg gedaan heb. /zenuwpees

Uitlopen zal mijn voornaamste doel zijn. Ik heb elke LDL in het afgelopen half jaar behoorlijk relaxed binnen 4h30-pace gelopen, dus ik zal niet ontkennen dat ik ook de marathon daarbinnen wil lopen. Sneller dan 4h15 zal het sowieso niet gaan, denk ik...

Maar het "ik-moet-eerst-maar-eens-de-eindstreep-halen" gevoel is ook echt wel aanwezig. Zeker omdat ik in februari nog flink geplaagd werd door mijn IT-band.

Ik heb uiteindelijk dit weekend helemaal niet meer gelopen. Vandaag loop ik nog een uurtje en donderdag nog een half uurtje max... maar misschien ook niet, haha. Dus misschien een wat extreme taper, maar mn benen beginnen al wel lekker uitgerust te voelen :)

Zelfde vragen aan jou terug, qua streeftijd en je hoeveelste het is?
pi_151447841
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 13:51 schreef Devv het volgende:
Ik heb marathonkriebels :@ .
kriebelhoestje? :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_151448606
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 08:27 schreef McTwente het volgende:

[..]

Niet lullig bedoeld, maar voor die sub 1.50 moeten de laatste 6,1 km sneller dan 30 minuten met deze tussentijd. Als je Hengelo rustig gelopen hebt kan het misschien wel hoor.
Ik vond mijn 1.15.20 op de laatste Woolderesloop net snel genoeg om vertrouwen te hebben in de 1.50 in Enschede...
Snap heel goed wat je bedoelt en als je naar m'n tijd kijkt lijkt een sub 1.50 vrijwel onmogelijk. Het zal ook niet makkelijk worden om sub 1.50 te lopen, maar het is meer dat ik na het loopje van gisteren dat niet onmogelijk acht.

Heb gisteren niet rustig gelopen, maar merkte gisteren toch wel heel goed dat ik niet helemaal topfit was en daardoor vrij lastig op gang kon komen. Heb de eerste kilometers getwijfeld of ik hem wel uit zou kunnen lopen. Dan geeft het toch wel vertrouwen als ik het na 5km toch weer zo op kan pakken met zelfs een laatste km-tijd van 4:34. Sowieso vind ik het fijner om wat rustiger te beginnen, plan is om tijdens de HM van Enschede te starten op eindtijd van 1:55 en dan onderweg kijken wat voor tijd er in kan zitten.
pi_151449380
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 13:56 schreef TheSwan het volgende:

[..]

Mijn eerste marathon inderdaad, dus ik word gelijk nerveus als je 35k zegt, haha. Dan twijfel ik of ik wel genoeg gedaan heb. /zenuwpees

Uitlopen zal mijn voornaamste doel zijn. Ik heb elke LDL in het afgelopen half jaar behoorlijk relaxed binnen 4h30-pace gelopen, dus ik zal niet ontkennen dat ik ook de marathon daarbinnen wil lopen. Sneller dan 4h15 zal het sowieso niet gaan, denk ik...

Maar het "ik-moet-eerst-maar-eens-de-eindstreep-halen" gevoel is ook echt wel aanwezig. Zeker omdat ik in februari nog flink geplaagd werd door mijn IT-band.

Ik heb uiteindelijk dit weekend helemaal niet meer gelopen. Vandaag loop ik nog een uurtje en donderdag nog een half uurtje max... maar misschien ook niet, haha. Dus misschien een wat extreme taper, maar mn benen beginnen al wel lekker uitgerust te voelen :)

Zelfde vragen aan jou terug, qua streeftijd en je hoeveelste het is?
Voor mij ook de eerste! Streeftijd is 3:59:59 ;) Geen idee of ik dat tempo zolang vol kan houden, wordt spannend.

Begint wel te kriebelen, zin in! Afgelopen weekend op youtube het verslag van vorig jaar (deels) zitten kijken, daarna had ik er helemaal veel zin in! Wordt wel vroeg opstaan zondag, ik moet zo rond kwart over 8 de trein hebben :O
  dinsdag 7 april 2015 @ 15:03:27 #7
434382 TheSwan
4 8 15 16 23 42
pi_151449567
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 14:55 schreef TMan het volgende:

Voor mij ook de eerste! Streeftijd is 3:59:59 ;) Geen idee of ik dat tempo zolang vol kan houden, wordt spannend.

Begint wel te kriebelen, zin in! Afgelopen weekend op youtube het verslag van vorig jaar (deels) zitten kijken, daarna had ik er helemaal veel zin in! Wordt wel vroeg opstaan zondag, ik moet zo rond kwart over 8 de trein hebben :O
Haha, mijn vrouw en ik hebben gewoon 2 overnachtingen geboekt, dus we gaan zaterdag heen en maandag terug. Het laatste waar ik op zit te wachten is dat de trein (uit Groningen) vertraging heeft ofzo :P

We zullen er wel geen uitgebreide citytrip van kunnen maken, maar ik vind het ook niks om na de marathon binnen afzienbare tijd weer richting het station te 'moeten'...
Dus zaterdag chillen en zondag na de marathon lekker douchen in het hotel en zorgen dat we ergens de rest van de middag/avond kunnen blijven hangen :7

Dapper met je sub-4 voor je eerste! Ik zal voor je duimen. ^O^
Heb je al veel op die snelheid (5'40"/km ongeveer toch?) getraind? Of HM's gelopen in de aanloop hier naartoe?
pi_151449583
@Zwabber, gaat de goede kant op! Zaterdag 6x1000 in mijn eigen tempo kunnen lopen. Gisteren lekker 23km door het bos en over de heide gecrosst. Ging ook wel lekker, maar nog wel iets hogere hartslag en wat sneller vermoeide benen. Ga denk ik nog wel de stormbaas overzetten naar 12 of 18km, ipv 5 uur. Anders komt Koning van Spanjetrail niet goed denk ik ;)

Jouw enkel al weer wat aan de beterende hand? Voel die van mij ook nog wel iets soms, maar kan wel lang duren voordat dat weer goed zit ja. Erg klote... Was je al wel weer aan het lopen, ja toch?
pi_151449894
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 13:57 schreef Guard het volgende:

[..]

kriebelhoestje? :P
Nou, nee. Ik ben een beetje kriebelig geworden van alle verkouden mensen in mijn omgeving. Maar het is wel een geruststelling dat ik zondag vrijuit kan lopen. Ik heb geen richttijd maar stiekem hoop ik wel onder de 4:29:15 te lopen. Dan ben ik in ieder geval sneller dan Oprah Winfrey :+ .
pi_151449915
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 15:15 schreef Devv het volgende:

[..]

Nou, nee. Ik ben een beetje kriebelig geworden van alle verkouden mensen in mijn omgeving. Maar het is wel een geruststelling dat ik zondag vrijuit kan lopen. Ik heb geen richttijd maar stiekem hoop ik wel onder de 4:29:15 te lopen. Dan ben ik in ieder geval sneller dan Oprah Winfrey :+ .
Zonder vlag wel he?
  dinsdag 7 april 2015 @ 15:24:55 #11
434382 TheSwan
4 8 15 16 23 42
pi_151450191
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 15:15 schreef Devv het volgende:

Is dat niet die smashrun-badge?
Fijn, nog meer motivatie :+

Ik hou zelf ook niet van al die grieperige/verkouden mensen... heb zelf vorige week ook nog een klein griepje gehad, dus ik beschouw mezelf nu als resistent O-) :X
pi_151450397
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 15:04 schreef Jero_nimo het volgende:
Jouw enkel al weer wat aan de beterende hand? Voel die van mij ook nog wel iets soms, maar kan wel lang duren voordat dat weer goed zit ja. Erg klote... Was je al wel weer aan het lopen, ja toch?
De enkel (of eigenlijk zit het verder naar voren, de enkel zelf is volgens mij probleemloos) is nog niet goed genoeg om hard te lopen. Vorige week heb ik het nog wel weer geprobeerd, maar na 0,5 km omgekeerd. De afgelopen dagen heb ik wel wat gefietst, maar dat is echt niet mijn ding. Met windkracht 3 tegen vind ik er al niks aan en krijg ik de pedalen nauwelijks nog rond. Nu is het wel een zware fiets, maar toch. Volgende week voor het eerst van mijn leven naar de fysio. Nee, dat kon niet eerder, want nachtdiensten. Dan hoor ik het wel. Maar stiekem hoop ik dat het morgen gewoon pijnloos is en ik een stukje kan hardlopen, de enige sport die ertoe doet.
  dinsdag 7 april 2015 @ 15:45:38 #13
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_151450783
Zwabber, je kunt rustig ademhalen. Mijn tijd van gisteren is 'omhoog afgerond' door de organisatie: 45:53. Wel 16e van de 36 vrouwen :) Afijn, het was een leuke belevenis. Clubgenootje werd 2e vrouw bij de 10 EM :o
pi_151450892
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 15:45 schreef Quoi het volgende:
Zwabber, je kunt rustig ademhalen. Mijn tijd van gisteren is 'omhoog afgerond' door de organisatie: 45:53. Wel 16e van de 36 vrouwen :) Afijn, het was een leuke belevenis. Clubgenootje werd 2e vrouw bij de 10 EM :o
Ik snap eerlijk gezegd niet dat die tijd omhoog afgerond kan zijn? Drukte je je horloge pas aan op het moment dat je start passeerde? Anders kan ik deze brutotijd niet verklaren.
Eindconclusie: degelijk gelopen ^O^
  dinsdag 7 april 2015 @ 15:50:29 #15
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_151450947
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 15:48 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ik snap eerlijk gezegd niet dat die tijd omhoog afgerond kan zijn? Drukte je je horloge pas aan op het moment dat je start passeerde? Anders kan ik deze brutotijd niet verklaren.
Eindconclusie: degelijk gelopen ^O^
Dat moet het zijn? Ik ben ook zo gewend aan die matjes :P

Pijll's tijd is ook langzamer, 13 sec.
  dinsdag 7 april 2015 @ 15:50:48 #16
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_151450960
quote:
Linkerrijtje *O*
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  dinsdag 7 april 2015 @ 15:55:00 #17
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_151451108
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 april 2015 15:50 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Linkerrijtje *O*
Symbolisch wel. Er is alleen maar één rij :)
  dinsdag 7 april 2015 @ 15:57:21 #18
50430 Yuki
Student Midwife
pi_151451202
20 vrouwen achter je gelaten, Quoi! Petje af :)

Hier met 'dat griepje' op bed. Meh :{
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_151451292
quote:
Degelijke prestatie ^O^
pi_151451441
De winnaar van de 10 EM had ruim 2 minuten voorsprong op de nummer 2 en is 55+!
pi_151451538
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 15:50 schreef Quoi het volgende:

[..]

Dat moet het zijn? Ik ben ook zo gewend aan die matjes :P

Pijll's tijd is ook langzamer, 13 sec.
13 tarraseconden verbaast me niets.

Wat wel gek is om te zien, is dat de snelste bij de 10 EM niet eerste is geworden bij de 10 EM. Dit omdat er een apart klassement voor de 55+ is.
  dinsdag 7 april 2015 @ 16:11:00 #22
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_151451680
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 15:57 schreef Yuki het volgende:
20 vrouwen achter je gelaten, Quoi! Petje af :)

Hier met 'dat griepje' op bed. Meh :{

Die 55+ categorie alleen voor de 10 EM is raar idd.
pi_151452697
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 16:11 schreef Quoi het volgende:

[..]

Die 55+ categorie alleen voor de 10 EM is raar idd.
http://www.vathorst.nu/index.php?nr=11356&co=441131&ui_set=ja

Iets voor jou?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_151454164
Ik had het gisteren wel zwaar, dat is te zien (maar de man in het gele jasje, die ik net had ingehaald, ook :D ). Wel mooie plaatjes, met het Kasteel op de achtergrond. Binnenkort maar eens wandelend bekijken, we kregen kortgeleden gratis een jaarkaart voor toegang in de bus. Ter promotie zijn die kaarten verspreid in dorpen die om Haarzuilens heen liggen geloof ik :)
De plaatjes van marathon photo's worden wel steeds onduidelijker ;(

Oh en thank god for the halve marathonlopers want daardoor liep ik niet zo alleen :D

SPOILER
  dinsdag 7 april 2015 @ 17:40:33 #25
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_151454425
quote:
Cool! Dankje, had ik nog niet gezien.
  dinsdag 7 april 2015 @ 17:48:01 #26
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_151454642
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 april 2015 17:31 schreef Serinde het volgende:
Ik had het gisteren wel zwaar, dat is te zien (maar de man in het gele jasje, die ik net had ingehaald, ook :D ). Wel mooie plaatjes, met het Kasteel op de achtergrond. Binnenkort maar eens wandelend bekijken, we kregen kortgeleden gratis een jaarkaart voor toegang in de bus. Ter promotie zijn die kaarten verspreid in dorpen die om Haarzuilens heen liggen geloof ik :)
De plaatjes van marathon photo's worden wel steeds onduidelijker ;(

Oh en thank god for the halve marathonlopers want daardoor liep ik niet zo alleen :D

SPOILER
Was het daar niet ook best warm ondertussen? Dat mensen nog steeds een jasje aan doen met zulk weer...
pi_151454723
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 17:40 schreef Quoi het volgende:

[..]

Cool! Dankje, had ik nog niet gezien.
Ik zou hier eens serieus over nadenken als ik jou was, Quoi!
  dinsdag 7 april 2015 @ 18:05:03 #28
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_151455206
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_151455756
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 17:48 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Was het daar niet ook best warm ondertussen? Dat mensen nog steeds een jasje aan doen met zulk weer...
Mja, daar hadden gogo en ik het al over ... echt zoveel mensen in lang lang met laagjes, ik heb zelfs mensen met een muts gespot? Ik vond het tijdens het lopen ook best warm, zeker toen het zonnetje zich voorzichtig liet zien. Ik had zeker geen spijt van m'n rokje ( 8-) ) en korte mouwen!!
  dinsdag 7 april 2015 @ 18:23:21 #30
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_151455866
Een muts? :o :%
pi_151455917
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 april 2015 18:20 schreef Serinde het volgende:

[..]

Mja, daar hadden gogo en ik het al over ... echt zoveel mensen in lang lang met laagjes, ik heb zelfs mensen met een muts gespot? Ik vond het tijdens het lopen ook best warm, zeker toen het zonnetje zich voorzichtig liet zien. Ik had zeker geen spijt van m'n rokje ( 8-) ) en korte mouwen!!
Ik ook niet, snap lang/lang echt niet met het (ideale) loopweer van gisteren! Een muts heb ik ook gezien, bij iemand van de HM die ons inhaalde!

Even offtopic:
SPOILER
pi_151456133
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 18:23 schreef Wolve000 het volgende:
Een muts? :o :%
Ja, en handschoenen :X (maar dat was bij iemand anders)
Nou ja, misschien liepen die mensen duurlooptempo ivm marathon ofzo
(maar dan nog :{ )

SPOILER: Gogo
pi_151456199
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 april 2015 18:31 schreef Serinde het volgende:

[..]

Ja, en handschoenen :X (maar dat was bij iemand anders)
Nou ja, misschien liepen die mensen duurlooptempo ivm marathon ofzo
(maar dan nog :{ )

SPOILER: Gogo
Meer dan een beetje. ;)
  dinsdag 7 april 2015 @ 18:34:35 #34
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_151456265
Leuk gogo!!!
  dinsdag 7 april 2015 @ 18:47:08 #35
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_151456679
Vraagje vanuit mijn goede doel van de Rotterdam Marathon: wil een van de marathonlopers van hier misschien de marathon lopen namens Proefdiervrij? Geld ophalen hoeft al niet meer, dat heb ik alvast gedaan. Je komt alleen met naam en toenaam op hun sociale media :)

Please?
F means you're fucked
  dinsdag 7 april 2015 @ 18:50:51 #36
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_151456787
Of natuurlijk iemand die mijn startnummer over wil nemen... Mag ook :Y
F means you're fucked
  dinsdag 7 april 2015 @ 18:58:15 #37
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_151457050
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 18:47 schreef YUR het volgende:
Vraagje vanuit mijn goede doel van de Rotterdam Marathon: wil een van de marathonlopers van hier misschien de marathon lopen namens Proefdiervrij? Geld ophalen hoeft al niet meer, dat heb ik alvast gedaan. Je komt alleen met naam en toenaam op hun sociale media :)

Please?
Vertel dan ook eens effkes waarom je niet loopt? Knie? Dit gaat gewoon veel te snel voor mij :'(

Ik leg je vraag ff voor hier ;)
  dinsdag 7 april 2015 @ 18:59:39 #38
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_151457111
Mijn knie zit me inderdaad te dwars. Ik kan net aan een half uurtje pijnvrij lopen. Langer dan dat gaat pijn doen, om er vervolgens de volgende twee dagen nog behoorlijk last van te hebben.
F means you're fucked
  dinsdag 7 april 2015 @ 19:02:35 #39
50430 Yuki
Student Midwife
pi_151457237
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 18:24 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Even offtopic:
SPOILER
SPOILER
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 18:59 schreef YUR het volgende:
Mijn knie zit me inderdaad te dwars. Ik kan net aan een half uurtje pijnvrij lopen. Langer dan dat gaat pijn doen, om er vervolgens de volgende twee dagen nog behoorlijk last van te hebben.
Shit :{
Sterkte!!
  dinsdag 7 april 2015 @ 19:13:31 #40
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_151457722
Komt goed. Trainster gaat mn trainingsschema ombouwen, komende tijd de nadruk op kracht, wandelen en fietsen.

Neemt niet weg dat ik er minder nuchter over ben dan Zwabber denkt ;)
F means you're fucked
pi_151457754
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 18:50 schreef YUR het volgende:
Of natuurlijk iemand die mijn startnummer over wil nemen... Mag ook :Y
Als ik zaterdag niet de Caubergtrail had gedaan, dan zou ik dit een heel verleidelijk idee hebben gevonden...

Sterkte Yur!
pi_151457914
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 15:03 schreef TheSwan het volgende:

[..]

Haha, mijn vrouw en ik hebben gewoon 2 overnachtingen geboekt, dus we gaan zaterdag heen en maandag terug. Het laatste waar ik op zit te wachten is dat de trein (uit Groningen) vertraging heeft ofzo :P

We zullen er wel geen uitgebreide citytrip van kunnen maken, maar ik vind het ook niks om na de marathon binnen afzienbare tijd weer richting het station te 'moeten'...
Dus zaterdag chillen en zondag na de marathon lekker douchen in het hotel en zorgen dat we ergens de rest van de middag/avond kunnen blijven hangen :7

Dapper met je sub-4 voor je eerste! Ik zal voor je duimen. ^O^
Heb je al veel op die snelheid (5'40"/km ongeveer toch?) getraind? Of HM's gelopen in de aanloop hier naartoe?
Slim, lijkt me verstandig en relaxter als je van zo ver moet komen. Vanuit Utrecht is het prima te doen, 40 minuutjes treinen zonder overstap :)

Ik heb inmiddels drie HMs gelopen, allemaal sneller dan 5:40. De lange duur lopen in de training loop ik meestal zo rond 6:10 ofzo. Dat tempo van 5:40 voor 42 km vasthouden wordt dus wel spannend!

@Yur ik loop heel egoïstisch voor mn eigen prestatie, sorry.
  dinsdag 7 april 2015 @ 19:17:43 #43
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_151457954
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 18:59 schreef YUR het volgende:
:{ Tegenvaller. Sterkte.

Qua goed doel. Respons hier: als ik maar met eigen naam en nummer kan blijven lopen, kan ik best helpen.
  dinsdag 7 april 2015 @ 19:21:01 #44
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_151458134
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 19:17 schreef Quoi het volgende:

[..]

:{ Tegenvaller. Sterkte.

Qua goed doel. Respons hier: als ik maar met eigen naam en nummer kan blijven lopen, kan ik best helpen.
Eigen naam, eigen nummer, eigen kleding :Y Zou echt super zijn O+
F means you're fucked
  dinsdag 7 april 2015 @ 19:21:25 #45
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_151458159
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 19:16 schreef TMan het volgende:

[..]

Slim, lijkt me verstandig en relaxter als je van zo ver moet komen. Vanuit Utrecht is het prima te doen, 40 minuutjes treinen zonder overstap :)

Ik heb inmiddels drie HMs gelopen, allemaal sneller dan 5:40. De lange duur lopen in de training loop ik meestal zo rond 6:10 ofzo. Dat tempo van 5:40 voor 42 km vasthouden wordt dus wel spannend!

@Yur ik loop heel egoïstisch voor mn eigen prestatie, sorry.
Ik verwijt je nix hoor, kan het best begrijpen :Y
F means you're fucked
pi_151458629
Blijft balen YUR. Stomme marathon voor jou, die in Rotterdam. En Proefdiervrij is niet iets waar ik m'n naam aan wil verbinden.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_151459079
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 19:13 schreef YUR het volgende:
Neemt niet weg dat ik er minder nuchter over ben dan Zwabber denkt ;)
:'(
pi_151459609
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 19:21 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik verwijt je nix hoor, kan het best begrijpen :Y
^O^

Hopelijk trekt je knie weer snel bij, als ik me je posts goed herinner was je juist zo lekker bezig.
pi_151460701
Verslagje van De Halve van de Haar! http://stasera.nl/de-halve-van-de-haar-2015/
  dinsdag 7 april 2015 @ 20:14:17 #50
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_151460790
Gogo wat tof!

En mr.Q O+!

Lopen gaat bij mij lekker O+ Er is ergens een knop omgegaan en de afgelopen 3 loopjes loop ik m'n intervallen rond de 6:20min/km :o Niks voor mij! Maar het gaat een soort van moeiteloos. Raar.
  Redactie Sport dinsdag 7 april 2015 @ 20:15:03 #51
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_151460832
PR op de 12 minutentest, 2.23km! De vorige keer had ik 2.15, dus daar zit weer vooruitgang in *O*

Endomondo heeft daarom mijn verwachte finishtijd op de 5km van 30:02 bijgesteld naar 28:51 :') :D

SPOILER
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_151460933
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 april 2015 20:15 schreef DeLuna het volgende:
Endomondo heeft daarom mijn verwachte finishtijd op de 5km van 30:02 bijgesteld naar 28:51 :') :D
Het staat genoteerd, daar kom je niet meer onderuit in Zwolle.
  dinsdag 7 april 2015 @ 20:17:25 #53
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_151460960
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 20:14 schreef GotC het volgende:
Gogo wat tof!

En mr.Q O+!

Lopen gaat bij mij lekker O+ Er is ergens een knop omgegaan en de afgelopen 3 loopjes loop ik m'n intervallen rond de 6:20min/km :o Niks voor mij! Maar het gaat een soort van moeiteloos. Raar.
Dat is goed nieuws :)
Ik hoop zó dat jij de flow weer lekker te pakken krijgt!
  dinsdag 7 april 2015 @ 20:18:10 #54
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_151460997
quote:
PR op de 12 minutentest, 2.23km! De vorige keer had ik 2.15, dus daar zit weer vooruitgang in *O*

SPOILER
Ik wist niet dat Endomondo zo'n bitch kon zijn. Wát een druk! Hoe ga je daar mee om?
  dinsdag 7 april 2015 @ 20:18:20 #55
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_151461003
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 20:17 schreef Quoi het volgende:

[..]

Dat is goed nieuws :)
Ik hoop zó dat jij de flow weer lekker te pakken krijgt!
Ik moet nu voor Yur en mij lopen dus...moet wel! ;)
  Redactie Sport dinsdag 7 april 2015 @ 20:20:28 #56
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_151461128
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 20:18 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ik wist niet dat Endomondo zo'n bitch kon zijn. Wát een druk! Hoe ga je daar mee om?
Vraag het Endomondo zelf :'(

"Training plan for 5K on 1 May, 2015
Expected finish time at current fitness level 28m:51s"

:')
pi_151461131
quote:

SPOILER
*O* Goed bezig
  dinsdag 7 april 2015 @ 20:23:06 #58
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_151461276
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 april 2015 20:20 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Vraag het Endomondo zelf :'(

"Training plan for 5K on 1 May, 2015
Expected finish time at current fitness level 28m:51s"

:')
De druk van Endo valt nog mee, de peer pressure daarna op Fok is om bijna onder te bezwijken....
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  Redactie Sport dinsdag 7 april 2015 @ 20:36:40 #59
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_151461938
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 20:16 schreef pijll het volgende:

[..]

Het staat genoteerd, daar kom je niet meer onderuit in Zwolle.
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 20:23 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

De druk van Endo valt nog mee, de peer pressure daarna op Fok is om bijna onder te bezwijken....
Conditioneel geloof ik het best allemaal, het is meer dat ik of te langzaam start of ik blaas mezelf op oid. En die druk inderdaad. :'(
pi_151462963
Morgen nog gauw even bij de masseur naar binnen en buiten en dan moet ik maar klaar zijn voor zondag.
pi_151463172
Balen Yur -O- Maar wel zo verstandig, gok ik.

Ik heb eindelijk weer eens een training uit kunnen lopen. Lekker met het kneuzengroepje 400'jes hobbelen. Ging mij met 4:30-4:40/km nog steeds wel hard zat, maar ook weer niet té hard.
pi_151463752
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 20:23 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Ik had me voor de Ekiden aangemeld in de veronderstelling dat het niets uitmaakt als ik traag loop. Nu durf ik niet meer. De korte afstanden vind ik best lastig.
  Moderator dinsdag 7 april 2015 @ 21:14:18 #63
155227 crew  Guppy
dus
pi_151463790
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 april 2015 21:13 schreef wyccie het volgende:

[..]

Ik had me voor de Ekiden aangemeld in de veronderstelling dat het niets uitmaakt als ik traag loop. Nu durf ik niet meer. De korte afstanden vind ik best lastig.
Het maakt ook niks uit :)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_151463881
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 20:14 schreef GotC het volgende:
Woehoe!
Misschien voel je een soort bevrijding nu YUR geblesseerd is? :P
Wel erg jammer van Rotterdam, maar hij die knie moet gewoon gesoaard worden voor die mooie trails.
Beterschap, YUR.
pi_151463944
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 21:14 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Het maakt ook niks uit :)
Gelukkig heb ik geen Endomondo die me vertelt wat ik moet lopen.
En eigenlijk doe ik alleen mee vanwege die barbecue. :Y)
  Moderator dinsdag 7 april 2015 @ 21:17:58 #66
155227 crew  Guppy
dus
pi_151463972
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 21:17 schreef wyccie het volgende:

[..]

Nom!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_151464027
Jammer Yur ! Hopelijk gaat het snel weer beter ..
  dinsdag 7 april 2015 @ 21:24:37 #68
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_151464288
de weerberichten voor Lap the Lake komende zaterdag zien er veelbelovend uit! 14 graden en droog, prachtig loopweer.

en om je vraag te beantwoorden TMan, er vanuitgaande dat ik de 42.2km haal in 6 uur, wordt dit Marathon (en langer) nummer 7, hopelijk gevolgd door nummer 8 volgend weekend.

[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 07-04-2015 21:34:39 ]
pi_151464302
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 21:17 schreef wyccie het volgende:

[..]

Dat verhoogt dan weer de druk op de organisatie, gezien de bbq-resultaten van afgelopen jaar.

Even voor de duidelijkheid, ook voor DeLuna: er zijn geen verwachtingen voor wat betreft tijden en zo. Laat je vooral niet opjagen.
pi_151464492
Lekker uitgefietst vandaag ipv herstelloopje. Had geen spierpijn maar dit leek me toch lekkerder en dat was het ook. Benen voelen weer helemaal fris nu! Wel koud, brr, ik ben toch echt een mooiweerfietser :P snap niet hoe wielrenners dat de rest van het jaar doen.. Maar om te lopen was het zeker warm gisteren ja, il had zelfs spijt van mijn 3/4 broek ipv kort..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Redactie Sport dinsdag 7 april 2015 @ 21:29:33 #72
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_151464521
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 21:25 schreef pijll het volgende:

[..]

Dat verhoogt dan weer de druk op de organisatie, gezien de bbq-resultaten van afgelopen jaar.

Even voor de duidelijkheid, ook voor DeLuna: er zijn geen verwachtingen voor wat betreft tijden en zo. Laat je vooral niet opjagen.
Ik maak me ook geen zorgen hoor, ik jaag mezelf al genoeg op zoals gewoonlijk. :D
pi_151464531
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 21:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
de weerberichten voor Lap the Lake komende zaterdag zien er veelbelovend uit! 14 graden en droog, prachtig loopweer.

en om je vraag te beantwoorden TMan, er vanuitgaande dat ik de 42.2km haal in 6 uu, wordt dit Marathon (en langer) nummer 7, hopelijk gevolgd door nummer 8 volgend weekend.
En dan kijken mensen mij gek aan als ik twee weekenden achter elkaar een HM loop. :D
pi_151464544
Balen yur! Maar gelukkig heb je nog andere mooie wedstrijden in het vooruitzicht..
pi_151464564
Erg zonde YUR, als ik al wat meer hersteld was had ik je nummer wel overgenomen, heb mijn langste duurloop 4 weken geleden al gehad :D
Wel verstandig, nu heel blijven en straks knallen in Zwitserland. Of in ieder geval de trailtoerist uithangen. ^O^
  dinsdag 7 april 2015 @ 21:30:51 #76
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_151464593
Terug van dag 2, week 4 van mijn 5-10km schema: 45 minuten joggen. Met vandaag mezelf opgelegd RUSTIG te lopen. Ging dus als een tiet, nergens last van, had nog wel 45 minuten door kunnen gaan. Maar wát een grappig grafiekje heb ik gelopen _O- Hartslag doet denken fijn intervallen, maar als je dan de snelheid bekijkt... Leuk hoor, 2 heuveltjes in mijn rondjes :P
SPOILER
Alleen die cadansmeter heeft af en toe de hik, de ene dag prima, de andere dag als vandaag.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_151464731
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 21:28 schreef La_Tramposa het volgende:
Maar om te lopen was het zeker warm gisteren ja, ik had zelfs spijt van mijn 3/4 broek ipv kort..
Ik liep in lang-lang en had er al spijt van toen ik naar het startvak rende. |:( Ik laat me altijd leiden door hoe koud ik het thuis heb. En na afloop heb ik het ook altijd erg koud, dus dat is dan nog wel een troost voor de keus voor lang-lang.
pi_151464832
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 21:24 schreef rechtsedirecte het volgende:

en om je vraag te beantwoorden TMan, er vanuitgaande dat ik de 42.2km haal in 6 uu, wordt dit Marathon (en langer) nummer 7, hopelijk gevolgd door nummer 8 volgend weekend.
Respect _O_

vroeg ik dat dan? :?
  dinsdag 7 april 2015 @ 21:35:53 #79
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_151464888
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 21:30 schreef Jero_nimo het volgende:
Erg zonde YUR, als ik al wat meer hersteld was had ik je nummer wel overgenomen, heb mijn langste duurloop 4 weken geleden al gehad :D
Wel verstandig, nu heel blijven en straks knallen in Zwitserland. Of in ieder geval de trailtoerist uithangen. ^O^
Ho ho, hij is een ultratrailtourist :P.
  dinsdag 7 april 2015 @ 21:36:04 #80
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_151464901
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 21:30 schreef Jero_nimo het volgende:
Voor heel blijven is het al te laat :)
F means you're fucked
  dinsdag 7 april 2015 @ 21:36:21 #81
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_151464924
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 21:35 schreef TMan het volgende:

[..]

Respect _O_

vroeg ik dat dan? :?
dat dacht ik maar nu je post even terug gelezen en het blijkt dat ik hem net, met de slaap nog in mijn ogen, niet goed gelezen had ;)
  dinsdag 7 april 2015 @ 21:37:13 #82
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_151464973
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 21:35 schreef GotC het volgende:

[..]

Ho ho, hij is een ultratrailtourist :P.
volgens Jero niet he, die houdt de 80km als standaard aan als het op trailultra's aankomt
  dinsdag 7 april 2015 @ 21:40:29 #83
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_151465137
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 21:37 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

volgens Jero niet he, die houdt de 80km als standaard aan als het op trailultra's aankomt
Ik ben meer een trailultratoerist
F means you're fucked
  dinsdag 7 april 2015 @ 21:41:33 #84
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_151465196
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 21:40 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik ben meer een trailultratoerist
:D
I feel your pain, "here to complete not to compete!"
pi_151465295
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 21:36 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

dat dacht ik maar nu je post even terug gelezen en het blijkt dat ik hem net, met de slaap nog in mijn ogen, niet goed gelezen had ;)
Slecht voor je ogen al dat lopen ;)
pi_151465591
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 21:37 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Mwa, dat is alweer anders door die nieuwe reglementen van het ITRA. Met ultra-medium enzo.

YUR, niet verder slopen dan en beter worden.
  dinsdag 7 april 2015 @ 21:49:50 #87
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_151465786
Vooroeverloop heeft zich verzekerd van een solide sponsor

http://www.noordhollandsd(...)roeverloop?lref=SR_1
pi_151465812
Ten opzichte van de grootte van het heelal is de 5 km van Boerenhol even ver als de 120 km van Texel. Wat betreft het verschil in ondergrond, het zijn allemaal maar moleculen, die ten opzichte van de straal van aarde nauwelijks verplaatsen als je erop loopt. Ten opzichte van de snelheid van het licht staan we feitelijk allemaal stil.

Kortom, vang het allemaal maar in één en dezelfde categorie: een kippeneindje stilstaan. Tok.
pi_151465890
Classification of Trail running races

Under 42 km: Trail

Above 42 km:
Trail Ultra Medium (M): 42 km to 69 km
Trail Ultra Long (L): 70 km to 99 km
Trail Ultra XLong (XL): 100 km and more

Ik ben een ultralongrunner :D
pi_151466246
Is het veilig om zonder te passen een nieuwe versie van een huidig schoenmodel te nemen? Of zijn ze toch weer anders? Loop nu toch wel richting de 1500
pi_151466306
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 21:50 schreef Zwabberhark het volgende:
Ten opzichte van de grootte van het heelal is de 5 km van Boerenhol even ver als de 120 km van Texel. Wat betreft het verschil in ondergrond, het zijn allemaal maar moleculen, die ten opzichte van de straal van aarde nauwelijks verplaatsen als je erop loopt. Ten opzichte van de snelheid van het licht staan we feitelijk allemaal stil.

Kortom, vang het allemaal maar in één en dezelfde categorie: een kippeneindje stilstaan. Tok.
Mijn hemel Zwabber. Ga eens naar de fysio zodat je hopelijk snel weer kunt rennen, want dit gaat niet goed zo.
pi_151466314
Balen Yur -O-
Ook al was Rotterdam natuurlijk slechts bedoeld als een trainingsloopje, blijft toch jammer
  dinsdag 7 april 2015 @ 21:59:23 #93
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_151466327
Als studieontwijkend gedrag weer een rondje hardgelopen sinds een maand geleden...
Je moet toch wat tijdens je tentamens :P
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_151466375
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 21:58 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Mijn hemel Zwabber. Ga eens naar de fysio zodat je hopelijk snel weer kunt rennen, want dit gaat niet goed zo.
Hats maakt zich zorgen om mij O+
  dinsdag 7 april 2015 @ 22:04:11 #95
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_151466558
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 21:58 schreef mytec het volgende:
Is het veilig om zonder te passen een nieuwe versie van een huidig schoenmodel te nemen? Of zijn ze toch weer anders? Loop nu toch wel richting de 1500
Meestal veranderen ze genoeg aan een schoen, dus altijd wijs om te passen.
pi_151466638
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 21:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
Vooroeverloop heeft zich verzekerd van een solide sponsor

http://www.noordhollandsd(...)roeverloop?lref=SR_1
Dat zal effe wennen worden bij de verzorgingsposten, een bakje zaad :P
pi_151466715
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:05 schreef Guard het volgende:

[..]

Dat zal effe wennen worden bij de verzorgingsposten, een bakje zaad :P
Wat voor zaad? Voor je vogels, tuin of dat superfood gebeuren?
pi_151466735
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 21:58 schreef mytec het volgende:
Ik heb het wel gedaan, maar nu hadden ze bij mijn model niet zo heel veel aangepast.
Maar bij een beetje internetschoenenboer kun je ook retourneren, al is dat wel een beetje een gedoe
  dinsdag 7 april 2015 @ 22:07:58 #99
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_151466748
YUR -O-

Hmmm ekiden bbq.... Pro tip: neem een maaltijdsalade mee en haal patat oid.
pi_151466756
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:07 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Wat voor zaad? Voor je vogels, tuin of dat superfood gebeuren?
Das toch allemaal een pot nat?
pi_151466794
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:04 schreef GotC het volgende:

[..]

Meestal veranderen ze genoeg aan een schoen, dus altijd wijs om te passen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:07 schreef Guard het volgende:

[..]

Ik heb het wel gedaan, maar nu hadden ze bij mijn model niet zo heel veel aangepast.
Maar bij een beetje internetschoenenboer kun je ook retourneren, als is dat wel een beetje een gedoe
Dankjewel! Misschien toch maar even een winkel vinden, alleen ze op internet veel goedkoper zijn misschien niet.
pi_151466832
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:08 schreef Guard het volgende:

[..]

Das toch allemaal een pot nat?
In sommige gevallen wel. Maar niet ieder parkietenvoer is nog in de markt gezet als zijnde superfood.
pi_151467030
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:09 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

In sommige gevallen wel. Maar niet ieder parkietenvoer is nog in de markt gezet als zijnde superfood.
True
Maar ik vermoed dat het agrarisch zaad is, als RD zijn goedkeuring uitspreekt over het bedrijf.
  dinsdag 7 april 2015 @ 22:15:43 #104
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_151467135
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:13 schreef Guard het volgende:

[..]

True
Maar ik vermoed dat het agrarisch zaad is, als RD zijn goedkeuring uitspreekt over het bedrijf.
Je weet maar nooit...
F means you're fucked
pi_151467234
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:07 schreef Murmeli het volgende:
YUR -O-

Hmmm ekiden bbq.... Pro tip: neem een maaltijdsalade mee en haal patat oid.
Bij de patat krijg je geen echte-mannensaus.

De Ekiden begint wel steeds meer te leven, merk ik :)
pi_151467290
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:17 schreef pijll het volgende:

[..]

De Ekiden begint wel steeds meer te leven, merk ik :)
Lijkt me erg leuk ja :)
Al enig idee over de teamindeling in Rotterdam ?
pi_151467464
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:18 schreef thelaudprince het volgende:

[..]

Lijkt me erg leuk ja :)
Al enig idee over de teamindeling in Rotterdam ?
Nog niet. Als mensen ideeën hebben, laat ze weten. We hebben 6 mannen 6 vrouwen, maar ik heb de teams opgegeven als "mixed", en dat is voor mij ook veel makkelijker mochten er vervangers nodig zijn.

Snel, langzaam? Of dat ik ze zo indeel dat beide teams even snel zijn? Wie wil met wie?

Ik ga er na volgende week serieus mee aan de slag. Een Ekiden tegelijk.
pi_151467507
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:17 schreef pijll het volgende:

[..]

Hmm, dubieus.
pi_151467543
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:22 schreef pijll het volgende:

[..]

Nog niet. Als mensen ideeën hebben, laat ze weten. We hebben 6 mannen 6 vrouwen, maar ik heb de teams opgegeven als "mixed", en dat is voor mij ook veel makkelijker mochten er vervangers nodig zijn.

Snel, langzaam? Of dat ik ze zo indeel dat beide teams even snel zijn? Wie wil met wie?

Ik ga er na volgende week serieus mee aan de slag. Een Ekiden tegelijk.
Eerst Zwolle ! Was gewoon nieuwsgierig :)
  dinsdag 7 april 2015 @ 22:29:00 #110
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_151467789
quote:
11s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:22 schreef wyccie het volgende:

[..]

Hmm, dubieus.
Was echt mietjessaus ;)
pi_151467815
Zaadbedrijven en echte mannen saus... :{
Hoogste tijd om te gaan slapen denk ik... :z
:W
  dinsdag 7 april 2015 @ 22:29:51 #112
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_151467842
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 17:50 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ik zou hier eens serieus over nadenken als ik jou was, Quoi!
Sterker nog, ik ben de vanavond meteen aan de slag gegaan. Ik heb een leuk verhaaltje geschreven voor Bram (Bakker) en zoek nog reviewers :) DM ff je emailadres, voor wie wil

Intussen werd ik door een ex-collega gebeld en zoals het er nu uitziet zijn er vooruitzichten voor een vaste column in een vakblad. Laat dat vak nu best gerelateerd zijn aan hardlopen. Dus dat zou iets wetenschappelijks kunnen zijn icm hardlopen. Niet heel origineel met al die Diederik Jekels en Katja Schuurmannen, maar toch!

[ Bericht 2% gewijzigd door Quoi op 07-04-2015 22:36:35 ]
  dinsdag 7 april 2015 @ 22:29:58 #113
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_151467852
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:29 schreef Guard het volgende:
Lekker dromen zo he?
F means you're fucked
  dinsdag 7 april 2015 @ 22:30:19 #114
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_151467866
Een beetje tegelijk finishen is wel gezellig. Dan is niet de ene helft al bijna weg voor de anderen klaar zijn.
  dinsdag 7 april 2015 @ 22:32:40 #115
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_151467971
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:15 schreef YUR het volgende:

[..]

Je weet maar nooit...
O-)
pi_151467976
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:29 schreef Guard het volgende:
Handjes boven de dekens!
pi_151467983
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:29 schreef Quoi het volgende:

[..]

Sterker nog, ik ben de vanavond meteen aan de slag gegaan. Ik heb een leuk verhaaltje geschreven voor Bram (Bakker) en zoek nog reviewers :)

Intussen werd ik door een ex-collega gebeld en zoals het er nu uitziet zijn er vooruitzichten voor een vaste column in een vakblad. Laat dat vak nu best gerelateerd zijn aan hardlopen. Dus dat zou iets wetenschappelijks kunnen zijn icm hardlopen. Niet heel origineel met al die Diederik Jekels en Katja Schuurmannen, maar toch!
Ik wil wel reviewen! Ben morgen vrij, dus heb tijd :)

Column klinkt awesome!
pi_151468091
Ik heb me nog helemaal niet ingelezen, sorry.
Starten alle teams tegelijk?

Even snelle teams is wel zo gezellig. Het maakt mij niets uit bij wie ik in het team zit.
  dinsdag 7 april 2015 @ 22:35:23 #119
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_151468117
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 21:51 schreef Jero_nimo het volgende:
Classification of Trail running races

Under 42 km: Trail

Above 42 km:
Trail Ultra Medium (M): 42 km to 69 km
Trail Ultra Long (L): 70 km to 99 km
Trail Ultra XLong (XL): 100 km and more

Ik ben een ultralongrunner :D
me too!!

but Alpha Male... size matters.... so up to the XL
pi_151468154
Mij maakt het ook niks uit
  dinsdag 7 april 2015 @ 22:38:13 #121
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_151468278
Leuk eigenlijk, die Ekiden. Ga ik het eens opnemen tégen jullie! of deed Jero mee? :{ Wij hebben twee teams en best wat snelle mensen :Y

quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:32 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ik wil wel reviewen! Ben morgen vrij, dus heb tijd :)

Column klinkt awesome!
DM ff je emailadres ;)
pi_151468320
quote:

[..]

Sterker nog, ik ben de vanavond meteen aan de slag gegaan. Ik heb een leuk verhaaltje geschreven voor Bram (Bakker) en zoek nog reviewers :)
Dat is snel! Toch geen degelijk verhaal? Als ik een verhaal zou schrijven (en eerlijk gezegd ben ik geen groot liefhebber van die kunst) dan zou het "hardlopen is kut" heten.

quote:
Het is wél origineel. Want zij zijn beiden gaan lopen voor een tv-programma. Ik weet niet of ze er uiteindelijk net zo verslingerd aan zijn geraakt als jij.
Klinkt in ieder geval heel tof.
pi_151468468
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:38 schreef Quoi het volgende:
Leuk eigenlijk, die Ekiden. Ga ik het eens opnemen tégen jullie! of deed Jero mee? :{ Wij hebben twee teams en best wat snelle mensen :Y

[..]

DM ff je emailadres ;)
Zit er nog wel over te denken, maar de veluwezoomtrail de week ervoor en mijn vriendin wil ook wel eens op zaterdag haar verjaardag vieren :P
  dinsdag 7 april 2015 @ 22:45:32 #124
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_151468749
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:40 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

mijn vriendin wil ook wel eens op zaterdag haar verjaardag vieren :P
;(
  dinsdag 7 april 2015 @ 22:45:33 #125
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_151468751
Leuke berichten van het quoi front ook O+
pi_151468954
quote:

[..]

Sterker nog, ik ben de vanavond meteen aan de slag gegaan. Ik heb een leuk verhaaltje geschreven voor Bram (Bakker) en zoek nog reviewers :) DM ff je emailadres, voor wie wil

Leuk !
pi_151468956
Ik ben wel benieuwd naar het blad.
pi_151469226
Oh en wat betreft de Ekiden (R'dam): ik loop bij voorkeur met leuke mensen :P

De M-pret begint nu echt goed: net een hotelletje geboekt voor Maastricht, het gansche weekend. Kids mee, en vriendin loopt zondag Maastrichts Mooiste
  dinsdag 7 april 2015 @ 22:55:16 #130
349633 SiIk
Echt zijde
pi_151469282
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:54 schreef ..-._---_-.- het volgende:

De M-pret begint nu echt goed: net een hotelletje geboekt voor Maastricht, het gansche weekend. Kids mee, en vriendin loopt zondag Maastrichts Mooiste
Kan ik vast weer een plekje in de auto reserveren dan? :P
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_151469386
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:55 schreef SiIk het volgende:

[..]

Kan ik vast weer een plekje in de auto reserveren dan? :P
:Y
  dinsdag 7 april 2015 @ 23:00:43 #132
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_151469540
Jaaaa leuke dingen. Qua blad zal ik het delen als het definitief is ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 19:21 schreef YUR het volgende:

[..]

Eigen naam, eigen nummer, eigen kleding :Y Zou echt super zijn O+
Had dit even gemist. Je kunt hem mailen :) (Je hebt zijn adres, dacht ik? Anders ff dm'en)
pi_151474325
pi_151474455
quote:

Heerlijk!
pi_151474661
quote:
Even de foto's aan het kijken.
Zie ik daar Christiaan van Meurs lopen. Die gast werd 2e op de 75 van de Salland (achter een of andere onbekende :P ) en dan nu 3e op de 120 :o
pi_151474671
Gaat er iemand vanuit Utrecht of nabije omgeving met de auto naar de Ekiden?
  woensdag 8 april 2015 @ 09:31:56 #137
236410 MaleDuck
pi_151475506
quote:
Ah, dat is altijd een handige eis! Met van die subjectieve woorden :D In je eigen ogen doe je het goed, maar in de ogen van de ander wellicht totaal niet :D
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  woensdag 8 april 2015 @ 09:35:46 #138
236410 MaleDuck
pi_151475574
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:40 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Zit er nog wel over te denken, maar de veluwezoomtrail de week ervoor en mijn vriendin wil ook wel eens op zaterdag haar verjaardag vieren :P
Dan kom je toch bij de Ekiden die verjaardag vieren, doe ik ook :D
pi_151475941
quote:
2s.gif Op woensdag 8 april 2015 09:35 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Dan kom je toch bij de Ekiden die verjaardag vieren, doe ik ook :D
En ik vorig jaar ook :)
Ik twijfel nog over dit jaar, maar de druk is toch wel weer hoog. Het was toch wel erg leuk de afgelopen jaren.
Eerst maar even die marathon...
  woensdag 8 april 2015 @ 10:23:23 #140
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_151476631
Bueno, wij vertrekken vandaag naar Santiago de Chile en vrijdag door naar Sao Paolo. Schoenen gaan mee, benieuwd of het me lukt om daar nog wat te lopen bij 25+ graden en in Brazilië lekker hoge luchtvochtigheid :) Zo niet, dan ben ik de 22e weer terug en kan ik de 23e weer gaan lopen. Gelukkig staat mijn maandtotaal al op ruim 21km in een week, dus ik heb al wat reserve opgebouwd :P
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  woensdag 8 april 2015 @ 10:27:07 #141
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_151476715
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 10:23 schreef flipsen het volgende:
Bueno, wij vertrekken vandaag naar Santiago de Chile en vrijdag door naar Sao Paolo. Schoenen gaan mee, benieuwd of het me lukt om daar nog wat te lopen bij 25+ graden en in Brazilië lekker hoge luchtvochtigheid :) Zo niet, dan ben ik de 22e weer terug en kan ik de 23e weer gaan lopen. Gelukkig staat mijn maandtotaal al op ruim 21km in een week, dus ik heb al wat reserve opgebouwd :P
I haz a little jealous :{

Veel plezier!
pi_151476728
Het lijkt zondag nu behoorlijk onstuimig te worden? :o
Echt warm lijkt het niet te worden, dat scheelt voor de meesten denk ik.
pi_151476978
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 10:27 schreef Zwabberhark het volgende:
Het lijkt zondag nu behoorlijk onstuimig te worden? :o
Echt warm lijkt het niet te worden, dat scheelt voor de meesten denk ik.
Onstuimig, als in veel regen en wind? Dat zouden de meeste lopers nu inmiddels wel gewend moeten zijn. Gewoon trainingsweer dus. Plotseling een veel hogere temperatuur dan in de voorbereiding kan problematischer zijn.
pi_151477048
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 08:33 schreef Guard het volgende:

[..]

Even de foto's aan het kijken.
Zie ik daar Christiaan van Meurs lopen. Die gast werd 2e op de 75 van de Salland (achter een of andere onbekende :P ) en dan nu 3e op de 120 :o
Klopt salland was een trainingsrondje voor hem. 8)7
pi_151477056
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 10:37 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

Onstuimig, als in veel regen en wind? Dat zouden de meeste lopers nu inmiddels wel gewend moeten zijn. Gewoon trainingsweer dus. Plotseling een veel hogere temperatuur dan in de voorbereiding kan problematischer zijn.
Vooral veel wind, windkracht 5. Ik denk dat dit inderdaad wel prettiger zal zijn voor de meesten!
pi_151477072
Hmm windkracht 5 is niet zo leuk tijdens een marathon, gelukkig loop je grote stukken wel beschut.
pi_151477105
Maar: nog geen twee dagen geleden zag het er heel anders uit. Garantie tot de deur.
pi_151477193
quote:
5s.gif Op woensdag 8 april 2015 08:34 schreef Serinde het volgende:
Gaat er iemand vanuit Utrecht of nabije omgeving met de auto naar de Ekiden?
Ik zit er over na te denken.
pi_151477411
Ha vet grappig, Serinde en Gogo, als ik op marathon-photos mijn filmpjes bekijk, en dan "course1", zie je mij voor de 2e ronde gaan en jullie echt 4 seconde later finishen! Goede eindsprint nog!
  woensdag 8 april 2015 @ 11:22:44 #150
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_151477985
Zo, heb de inlegzooltjes van mysole binnen, eens kijken of dit wat beter helpt tegen Shin Splints. Zooltjes zien er op het oog goed uit en gaan zo te zien het overproneren goed tegen. Ben benieuwd!

Heb overigens Nike Lunarglide 5 hardloopschoenen.
  woensdag 8 april 2015 @ 11:43:03 #151
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_151478431
Zo, dat was weer 6 km intervallen :)
Dwz het meeste op standje kalm aan en een paar snellere stukken. Niet te gek doen meteen :P

En jaaaaa leuk, ekiden peer pressure!!!
  woensdag 8 april 2015 @ 11:47:51 #152
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_151478554
Vriendin over kunnen halen om ook eens samen te lopen. (ze was nogal bang dat ik haar uit zou lachen om haar conditie :') )
Maar vanavond is het zover. Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Ze zegt dat ze nu zo'n 4km achtereen kan lopen met moeite.

Is het misschien een idee om met een intervaltraining uit een van de eerste 5km met Evi trainingen? :)
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
  woensdag 8 april 2015 @ 11:53:35 #153
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_151478749
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 11:47 schreef Pandaplint het volgende:
Vriendin over kunnen halen om ook eens samen te lopen. (ze was nogal bang dat ik haar uit zou lachen om haar conditie :') )
Maar vanavond is het zover. Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Ze zegt dat ze nu zo'n 4km achtereen kan lopen met moeite.

Is het misschien een idee om met een intervaltraining uit een van de eerste 5km met Evi trainingen? :)
Ja, ik zou inderdaad een week 8 training van evy pakken.
Leuk, veel plezier!
  woensdag 8 april 2015 @ 12:03:55 #154
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_151479049
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 11:47 schreef Pandaplint het volgende:

Ik geloof nooit zo in dat "samen lopen" als stelletje. Leidt geheid tot teleurstelling voor de een en uitsloveritis voor de ander. Tenzij jullie niveau's geheel overeenkomen. Er zal dus altijd iemand inleveren als het om trainen gaat.

"Gewoon een beetje hobbelen" kan daarentegen best leuk zijn.

Maar bij jullie gaat dat vast beter :) Veel plezier.
  woensdag 8 april 2015 @ 12:24:38 #155
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_151479598
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 12:03 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ik geloof nooit zo in dat "samen lopen" als stelletje. Leidt geheid tot teleurstelling voor de een en uitsloveritis voor de ander. Tenzij jullie niveau's geheel overeenkomen. Er zal dus altijd iemand inleveren als het om trainen gaat.

"Gewoon een beetje hobbelen" kan daarentegen best leuk zijn.

Maar bij jullie gaat dat vast beter :) Veel plezier.
Mwa denk dat het wel los loopt.
Gewoon een beetje relaxt lopen. Ik moet wat inhouden maar dat vind ik niet erg. :)
pi_151479753
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 10:40 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Klopt salland was een trainingsrondje voor hem. 8)7
Hij liep ook het 50km trainingsrondje van mij in Duitsland mee, daar liep die ook mooi soepel. Hij maakt 150km per week ofzo. :D
  woensdag 8 april 2015 @ 12:30:45 #157
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_151479789
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 12:24 schreef Pandaplint het volgende:

[..]

Mwa denk dat het wel los loopt.
Gewoon een beetje relaxt lopen. Ik moet wat inhouden maar dat vind ik niet erg. :)
Bij ons ging het dan zo:
- Je bent je zeker aan het inhouden voor mij?
- Nee hoor, valt best mee
- Ja, maar dat zie ik toch?
- Nou, en dan? Ik loop lekker hoor.
- Maar als je op je eigen tempo wil, doe dan maar hoor.
- Nee, hoeft niet.
- Ga maar op eigen tempo lopen, dat vind ik fijner.
- .... (waarschijnlijk denkend: vrouwen! :( )

En ik ging pas lekker lopen zodra hij een stipje aan de horizon werd :P

Afijn, maar dat hoeft natuurlijk niet voor iedereen zo te gaan. Onze niveau's verschillen nogal als dag en nacht ;)
  woensdag 8 april 2015 @ 12:34:02 #158
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_151479868
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 12:30 schreef Quoi het volgende:

[..]

Bij ons ging het dan zo:
- Nee, hoeft niet.
- .... (waarschijnlijk denkend: vrouwen! :( )

En ik ging pas lekker lopen zodra hij een stipje aan de horizon werd :P

Afijn, maar dat hoeft natuurlijk niet voor iedereen zo te gaan. Onze niveau's verschillen nogal als dag en nacht ;)
We gaan het zien. Doorgaans is mijn vriendin niet zo'n typische vrouw vrouw met verwarrend gemiep zoals jij beschrijft _O-
Maar we gaan het zien :@
pi_151480096
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 12:29 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Hij liep ook het 50km trainingsrondje van mij in Duitsland mee, daar liep die ook mooi soepel. Hij maakt 150km per week ofzo. :D
Ik zag zijn naam altijd voorbijkomen in die MTS-lijsten op Strava: vaak op zijn minst 600km per maand. Nu weet ik ook waarom: voor wedstrijdjes tussen de 75 en 120km :P
  woensdag 8 april 2015 @ 12:43:26 #160
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_151480116
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 12:34 schreef Pandaplint het volgende:

[..]

We gaan het zien. Doorgaans is mijn vriendin niet zo'n typische vrouw vrouw met verwarrend gemiep zoals jij beschrijft _O-
Maar we gaan het zien :@
Auw!

Succes ;)
pi_151480233
Ik zie nu pas dat de winnaar van de Paasloop (5 EM) ook de winnaar was van de Bruggenloop. Die liep ook wel ontiegelijk snel, met ruim 2 minuten voorsprong op de achtervolgers.
  woensdag 8 april 2015 @ 13:01:09 #162
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_151480602
Het gebeurt niet vaak, maar ik loop graag met GotC :Y
F means you're fucked
pi_151480637
Ik loop ook af en toe met mijn vriendin. Voor mij juist wel goed, ik heb de neiging om te snel te lopen. Zij kan me dan mooi afremmen.
  woensdag 8 april 2015 @ 13:11:02 #164
50430 Yuki
Student Midwife
pi_151480893
Mr.Y lijkt ook geen moeite te hebben met samen lopen, ondanks dat hij veel sneller is dan ik. En dat maakt weer dat ik me er niet druk om hoef te maken en gewoon lekker kan lopen :)
  woensdag 8 april 2015 @ 13:20:20 #165
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_151481136
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:01 schreef YUR het volgende:
Het gebeurt niet vaak, maar ik loop graag met GotC :Y
*;
Het is al zo lang geleden..!
pi_151481305
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 12:30 schreef Quoi het volgende:
- Nee, hoeft niet.
- .... (waarschijnlijk denkend: vrouwen! )
Mijn vriend heeft een stukje op trainingstempo meegelopen bij de 30 van Schoorl, vond ik superleuk! En hij heeft ook wel eens haas voor me gespeeld tijdens een cross toen ik het zwaar had. Al haat hij hardlopen in het algemeen :P

Je moet er gewoon slim gebruik van maken; doe ik met fietsen ook. Hij op kop, ik lekker chillend erachteraan alle QOMs op Strava binnenhalen ;) En als het te hard gaat geef ik gewoon een schreeuw. Maar tegenwoordig ben ik bijna fitter dan mijn vriend, die is door stage van 8x p/w sporten naar 1x p/w gegaan..
  woensdag 8 april 2015 @ 13:31:09 #167
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_151481473
Ach ja, als dat alles is. Geloof het of niet, maar we hebben een keer samen competitie getennist (dubbel). Die arme jongen heeft volgens mij zelfs een keer een bal van me op z'n achterhoofd gehad. Na het skiën heb ik ook meerdere malen excuses moeten aanbieden voor bepaalde uitspraken.

Ik ken mijn zwaktes. Overschotje temperament op de verkeerde momenten :)

We moeten gewoon lekker voor onszelf hardlopen en verder er heel veel samen over praten en elkaar aanmoedigen.
  woensdag 8 april 2015 @ 13:32:02 #168
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_151481503
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:31 schreef Quoi het volgende:
Ach ja, als dat alles is. Geloof het of niet, maar we hebben een keer samen competitie getennist (dubbel). Die arme jongen heeft volgens mij zelfs een keer een bal van me op z'n achterhoofd gehad. Na het skiën heb ik ook meerdere malen excuses moeten aanbieden voor bepaalde uitspraken.

We moeten gewoon lekker voor onszelf hardlopen en verder er heel veel samen over praten en elkaar aanmoedigen.
Dat is ook heel erg leuk :Y
F means you're fucked
pi_151481533
quote:

Ik had dat ook lang hoor, het gevoel dat je je moet bewijzen, daardoor de hele tijd jezelf over kop fietsen/lopen en dan hem de schuld geven als er iets misgaat. Tot ik besloten had dat hij sowieso sterker was, dus mij maar uit de wind moet houden en mij het tempo te laten bepalen :P
pi_151481603
Mrs.B heeft een blauwe maandag hardgelopen, maar kwam erachter dat het niets voor haar was. Eerst vond ze het nog niet echt leuk, maar dat ontwikkelde zich uiteindelijk tot blinde haat. De paar keer dat we samen hebben gelopen, heeft hier alleen maar aan bijgedragen geloof ik :@
  woensdag 8 april 2015 @ 13:41:39 #171
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_151481789
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:34 schreef Mr.B. het volgende:
Mrs.B heeft een blauwe maandag hardgelopen, maar kwam erachter dat het niets voor haar was. Eerst vond ze het nog niet echt leuk, maar dat ontwikkelde zich uiteindelijk tot blinde haat. De paar keer dat we samen hebben gelopen, heeft hier alleen maar aan bijgedragen geloof ik :@
:D!
  Redactie Sport woensdag 8 april 2015 @ 14:12:39 #172
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_151482561
Pino fietst altijd met mij mee als ik ga lopen, vooral handig omdat ik de omgeving hier nog niet super goed ken en soms geen idee heb hoe ik weer terug naar huis kan komen. Daarnaast verzint hij ook iedere keer een andere route zodat ik wat van het dorp zie en niet constant het zelfde rondje doe. Tot nu toe gaat dit prima O+
pi_151482736
quote:

Het ligt aan ons mannen. Wij laten jullie altijd maar weer wegkomen met dat hysterische gedrag.
pi_151482797
Ik vraag regelmatig ook mijn vriendin mee om mij te begeleiden per fiets.
Vooral voor de LDL-tochtjes is dat aangenaam. Helaas kan ik haar enkel overhalen bij mooi weer, zoals vandaag *O*. Inlopen, 3x8min interval - 2min rust daartussen, uitlopen.

Gisteren nieuw loopshirtje en short gaan halen in decathlon en vandaag al direct kunnen uittesten. Eerste (of tweede keer mss?) kort kort in 2015. Het beviel me goed.

SPOILER
  woensdag 8 april 2015 @ 14:41:36 #175
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_151483335
quote:
17s.gif Op woensdag 8 april 2015 14:12 schreef DeLuna het volgende:
Pino fietst altijd met mij mee als ik ga lopen, vooral handig omdat ik de omgeving hier nog niet super goed ken en soms geen idee heb hoe ik weer terug naar huis kan komen. Daarnaast verzint hij ook iedere keer een andere route zodat ik wat van het dorp zie en niet constant het zelfde rondje doe. Tot nu toe gaat dit prima O+
Wow, Pino O+ Al zal het een andere pino zijn dan waar ik aan denk.

quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 14:21 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Het ligt aan ons mannen. Wij laten jullie altijd maar weer wegkomen met dat hysterische gedrag.
Ach ja, ik trek altijd aan het kortste end zo en daar wordt altijd om gelachen. Best zielig hoor.
  Redactie Sport woensdag 8 april 2015 @ 14:45:56 #176
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_151483439
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 14:41 schreef Quoi het volgende:

[..]

Wow, Pino O+ Al zal het een andere pino zijn dan waar ik aan denk.

Ik kan ook Mr. Luna zeggen maar dat is zo vreemd als hij al onder een andere naam bekend is :P
  woensdag 8 april 2015 @ 15:47:19 #177
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_151485261
quote:
10s.gif Op woensdag 8 april 2015 14:45 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik kan ook Mr. Luna zeggen maar dat is zo vreemd als hij al onder een andere naam bekend is :P
Ach, ik wordt ook nog vaak genoeg als Mr Mo aangeduid. :P
pi_151485877
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:47 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Ach, ik wordt ook nog vaak genoeg als Mr Mo aangeduid. :P
Mevrouw pijll had er een hekel aan, geloof ik.
pi_151486021
Ik ben man stilletjes aan een beetje aan het pushen :@ het lijkt me zo leuk om een keer samen te kunnen lopen. Al voorzie ik taferelen zoals bij Q. Samen recreatief fietsen gaat nét :')

quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 10:47 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Ik zit er over na te denken.
Dibs op het plekje in je auto als je gaat ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 10:58 schreef La_Tramposa het volgende:
Ha vet grappig, Serinde en Gogo, als ik op marathon-photos mijn filmpjes bekijk, en dan "course1", zie je mij voor de 2e ronde gaan en jullie echt 4 seconde later finishen! Goede eindsprint nog!
Ik ging echt wel kapot tijdens dat sprintje. Jouw schuld ;) :P
Zal het filmpje zo even kijken!

[ Bericht 51% gewijzigd door Serinde op 08-04-2015 16:14:40 ]
pi_151486714
quote:
17s.gif Op woensdag 8 april 2015 16:09 schreef Serinde het volgende:
Ik ben man stilletjes aan een beetje aan het pushen :@ het lijkt me zo leuk om een keer samen te kunnen lopen. Al voorzie ik taferelen zoals bij Q. Samen recreatief fietsen gaat nét :')

[..]

Dibs op het plekje in je auto als je gaat ;)

[..]

Ik ging echt wel kapot tijdens dat sprintje. Jouw schuld ;) :P
Zal het filmpje zo even kijken!
Haha, ik wilde je nog wel wat meer mee op sleeptouw nemen maar ik zag idd dat je erg stukging dus toen heb ik het maar gelaten :P Maar hopelijk toch een paar seconden gewonnen ;)

Wat een prachtig weer trouwens weer, ik heb een rustdag maar mijn benen kriebelen alweer!
  woensdag 8 april 2015 @ 16:52:44 #181
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_151487369
Straks weer eens een wedstrijdje. De reeks van vier woensdag-avond wedstrijden (verspreid over april/mei) gaat weer van start. Met een afstand van 5 mijl (8,05 km) een mooie gelegendheid om lekker stuk te gaan, ondanks dat het aan het eind van de dag na een normale werkdag is.

Met 13 graden en een laagstaande zon ook geen verkeerde omstandigheden. En ondanks dat er een paar pittige bulten in zitten, zie ik toch mogelijkheden om m'n 5 mijl PR te verbeteren. Die heeft namelijk van mijn PRs op de officiele* afstanden de eennalangzaamste snelheid. Alleen de 15km heb ik langzamer gedaan, maar die afstand is hier dan ook moeilijk te vinden. Kortom, die tijd moet maar eens aangescherpt worden vanavond. En dan wordt die hopelijk in de komende weken nog wat verder op scherp gezet als er routes komen met wat minder bulten.

* niet iedereen vind dat mijls-afstanden officieel zouden moeten zijn, voor hen is deze smiley uitgevonden: :6
  woensdag 8 april 2015 @ 17:05:04 #182
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_151487706
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 16:52 schreef Wolve000 het volgende:
Straks weer eens een wedstrijdje. De reeks van vier woensdag-avond wedstrijden (verspreid over april/mei) gaat weer van start. Met een afstand van 5 mijl (8,05 km) een mooie gelegendheid om lekker stuk te gaan, ondanks dat het aan het eind van de dag na een normale werkdag is.

Met 13 graden en een laagstaande zon ook geen verkeerde omstandigheden. En ondanks dat er een paar pittige bulten in zitten, zie ik toch mogelijkheden om m'n 5 mijl PR te verbeteren. Die heeft namelijk van mijn PRs op de officiele* afstanden de eennalangzaamste snelheid. Alleen de 15km heb ik langzamer gedaan, maar die afstand is hier dan ook moeilijk te vinden. Kortom, die tijd moet maar eens aangescherpt worden vanavond. En dan wordt die hopelijk in de komende weken nog wat verder op scherp gezet als er routes komen met wat minder bulten.

* niet iedereen vind dat mijls-afstanden officieel zouden moeten zijn, voor hen is deze smiley uitgevonden: :6
Succes! Lekker toch, op zo'n doordeweekse avond :)
Wat is je 5 EM PR?
pi_151487767
Ik schat je in op een tijd in de 38, Wolve. Succes!
pi_151487818
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 16:52 schreef Wolve000 het volgende:

Veel succes Mr.Mo!
pi_151487835
Beetje spuit 11 maar ik ben net thuis en heb net mijn loopje van zondag maandag pas kunnen loggen. De halve van de Haar, alles is al gezegd volgens mij maar niet dat ik een PR gelopen heb met dank aan Mossel.

Door blessureleed sinds de CPC had ik geen enkele verwachting van deze loop. Ik wilde er graag bij zijn vanwege de omgeving en het kasteel maar het zou zo maar kunnen dat ik na een paar kilometer terug zou moeten wandelen. Ik zou wel zien.
Voor de loop was er een mini Fok! meeting met L_T, Serinde, Gogo en Mossel. Bij de start bleek al snel dat mijn benen graag wilden, ik liep Mossel voorbij en die haakte bij mij aan. Ik ging te hard en was bang om mezelf op te blazen, we spraken af dat we het tempo op 5,50 min/km probeerden vast te houden. Ik wist niet of ik dat vol ging houden maar Mossel was een geweldige haas en hij hield het tempo vast, in het begin moest hij me afremmen maar later peptalkte hij me er juist doorheen. Eindtijd was 1:02:34. Een PR op de 10 km van 0:58:52. Na de finish hebben we L_T en SEMTEX nog even kunnen aanmoedigen die de HM deden en zagen we Gogo en Serinde binnen komen. Nog even een korte nazit in het zonnetje en weer op weg naar huis, topdag!

SPOILER

[ Bericht 1% gewijzigd door Angel-A op 08-04-2015 17:21:21 ]
  woensdag 8 april 2015 @ 17:13:34 #186
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_151487991
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 17:05 schreef Quoi het volgende:

[..]

Succes! Lekker toch, op zo'n doordeweekse avond :)
Wat is je 5 EM PR?
43:24 (5:23/km)

Ter vergelijking, m'n 10km staat op 48:02 (4:48/km).

quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 17:06 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik schat je in op een tijd in de 38, Wolve. Succes!
Dat is een realistische inschatting, zeker op basis van m'n 10km tijd. Echter niet op deze route met 140 hoogtemeters met een paar scherpe stijgingen en dalingen. Met alles onder de 42 minuten ben ik tevreden. Als het super gaat zou ik in de buurt van de 40 kunnen komen op deze route.

quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 17:08 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

Veel succes Mr.Mo!
  woensdag 8 april 2015 @ 17:14:09 #187
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_151488007
quote:
17s.gif Op woensdag 8 april 2015 14:12 schreef DeLuna het volgende:
Maar... Maar.. Pino is toch een loopvogel? Aangezien hij niet kan vliegen.
  woensdag 8 april 2015 @ 17:15:53 #188
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_151488067
Mooi resultaat, Angel-A! ^O^
pi_151488158
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 17:08 schreef Angel-A het volgende:
Beetje spuit 11 maar ik ben net thuis en heb net mijn loopje van zondag pas kunnen loggen. De halve van de Haar, alles is al gezegd volgens mij maar niet dat ik een PR gelopen heb met dank aan Mossel.

Door blessureleed sinds de CPC had ik geen enkele verwachting van deze loop. Ik wilde er graag bij zijn vanwege de omgeving en het kasteel maar het zou zo maar kunnen dat ik na een paar kilometer terug zou moeten wandelen. Ik zou wel zien.
Voor de loop was er een mini Fok! meeting met L_T, Serinde, Gogo en Mossel. Bij de start bleek al snel dat mijn benen graag wilden, ik liep Mossel voorbij en die haakte bij mij aan. Ik ging te hard en was bang om mezelf op te blazen, we spraken af dat we het tempo op 5,50 min/km probeerden vast te houden. Ik wist niet of ik dat vol ging houden maar Mossel was een geweldige haas en hij hield het tempo vast, in het begin moest hij me afremmen maar later peptalkte hij me er juist doorheen. Eindtijd was 1:02:34. Een PR op de 10 km van 0:58:52. Na de finish hebben we L_T en SEMTEX nog even kunnen aanmoedigen die de HM deden en zagen we Gogo en Serinde binnen komen. Nog even een korte nazit in het zonnetje en weer op weg naar huis, topdag!

SPOILER
Nice! Mooie tijd!
  woensdag 8 april 2015 @ 17:18:51 #190
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_151488167
quote:
Beetje spuit 11 maar ik ben net thuis en heb net mijn loopje van zondag pas kunnen loggen. De halve van de Haar, alles is al gezegd volgens mij maar niet dat ik een PR gelopen heb met dank aan Mossel.

SPOILER
Jeetje, wat lekker! Die Mossel is toch de gekste niet ;)
Leuk dat dat ineens zo onverwacht kan, een PR lopen.

quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 17:13 schreef Wolve000 het volgende:
43:24 (5:23/km)

Ter vergelijking, m'n 10km staat op 48:02 (4:48/km).
Daar zit dus meer in :Y Succes.
pi_151488297
Top, Angel-A ^O^ Het kan erg nuttig zijn om met een goede haas te lopen, dat blijkt maar weer.
Mossel is een goede haas :D
  woensdag 8 april 2015 @ 17:30:38 #192
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_151488421
Super A-A! PR *O* En mossel is ook top O+

Succes Wolve! Effe PR verpletteren :9
pi_151488621
Wat een mooie tijd, A-A!
pi_151488630
-edit: nee

[ Bericht 48% gewijzigd door Mylene op 08-04-2015 17:47:13 ]
  woensdag 8 april 2015 @ 17:47:24 #195
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_151488844
Dusss :')
pi_151488926
quote:
17s.gif Op woensdag 8 april 2015 17:39 schreef vraagjeoverlenen het volgende:
-edit: nee
Why not? Is toch een leuk onderzoek?
  woensdag 8 april 2015 @ 17:51:47 #197
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_151488943
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 17:51 schreef vraagjeoverlenen het volgende:

[..]

Why not? Is toch een leuk onderzoek?
Het heeft alleen bijzonder weinig met hardlopen te maken.
pi_151488962
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 17:51 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Het heeft alleen bijzonder weinig met hardlopen te maken.
Hardlopen achter de mannen/vrouwen aan?
pi_151489069
  Redactie Sport woensdag 8 april 2015 @ 18:01:13 #200
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_151489189
quote:
10s.gif Op woensdag 8 april 2015 17:14 schreef Pandaplint het volgende:

[..]

Maar... Maar.. Pino is toch een loopvogel? Aangezien hij niet kan vliegen.
Hij kan ook fietsen :D
  woensdag 8 april 2015 @ 18:35:30 #201
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_151489945
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 16:04 schreef pijll het volgende:

[..]

Mevrouw pijll had er een hekel aan, geloof ik.
o|O
Eigenlijk is dat de echte reden dat we uit elkaar zijn :X

Mbt samen lopen: ik vind het heel gezellig, maar niet te vaak. Het lukt mij dan niet om mijn eigen tempo te lopen en dat maakt het lopen minder lekker.
Nu is pijll wel erg goed in het maken van briljante routes dus dat maakte veel goed. Ik geloof niet dat we vaak echt ruzie/strijd kregen bij het lopen ofzo.
Dus ik houd hem maar te vriend. :P
  woensdag 8 april 2015 @ 18:39:25 #202
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_151490057
quote:
Beetje spuit 11 maar ik ben net thuis en heb net mijn loopje van zondag maandag pas kunnen loggen. De halve van de Haar, alles is al gezegd volgens mij maar niet dat ik een PR gelopen heb met dank aan Mossel.

SPOILER
Wowsie!!! Mooie tijd mevrouw!!
Lekkah, geeft weer vertrouwen, lijkt me ^O^
pi_151490282
Rotterdam marathon app geinstalleerd en wat lopers in de tracker toegevoegd :)
pi_151490325
Ik zag dat ze het parcours in Rotterdam nog wat aangepast hebben, je loopt nu strak om de plas heen en niet dat lompe lusje door die woonwijk onder de A16 door. Wel hebben ze een wat groter lusje bij Lombardijen gemaakt, waaronder een heel lang recht stuk over het Havenspoorpad. Maar dat ziet er op Google Maps echt super smal uit, ben benieuwd hoe dat zal gaan. :D Misschien hebben ze het speciaal verbreed.

Misschien dat ik nog even in R'dam ga kijken, maar misschien ook lekker lui Super Sunday voor de tv qua sport. :P
Jack does it in real time...
pi_151490585
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 18:48 schreef DeeBee het volgende:
Ik zag dat ze het parcours in Rotterdam nog wat aangepast hebben, je loopt nu strak om de plas heen en niet dat lompe lusje door die woonwijk onder de A16 door. Wel hebben ze een wat groter lusje bij Lombardijen gemaakt, waaronder een heel lang recht stuk over het Havenspoorpad. Maar dat ziet er op Google Maps echt super smal uit, ben benieuwd hoe dat zal gaan. :D Misschien hebben ze het speciaal verbreed.

Misschien dat ik nog even in R'dam ga kijken, maar misschien ook lekker lui Super Sunday voor de tv qua sport. :P
In dit filmpje zijn de wijzigingen in het parcours te zien. Dat fietspad is zeker niet heel breed, dat viel me ook al op.

pi_151491069
Wel smal ja :o
  woensdag 8 april 2015 @ 19:14:18 #207
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_151491198
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 18:47 schreef Guard het volgende:
Rotterdam marathon app geinstalleerd en wat lopers in de tracker toegevoegd :)
Check. Helaas maar max 5 mensen mogelijk. Er lopen echt veel bekenden mee!

Ik heb mijn plannetje al klaar voor zondag. Zaterdag heerlijk een middagje expo :)
pi_151491499
Zaterdag heerlijk rondje over de Cauberg ploeteren 8-)
pi_151491939
quote:

SPOILER
w0000t! Toch een pr! Ik dacht dat je dat net niet had gehaald. Buitenom dat het lekker snelvoor je ging, vond ik het ook gezellig! Was leuk.
pi_151491984
Ik wil ook een tophaas als Mossel :)

Well done, Angel-A ! *O*
pi_151492113
Goed gedaan Angel-A! *G* Heeft mossel ook eens iemand kunnen hazen zonder uitgescholden te worden. O-)
pi_151492185
quote:
99s.gif Op woensdag 8 april 2015 19:32 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

w0000t! Toch een pr! Ik dacht dat je dat net niet had gehaald. Buitenom dat het lekker snelvoor je ging, vond ik het ook gezellig! Was leuk.
Net wel dus! Het stond op 59:01 maar ik wist het niet precies meer. Was zeker leuk! Voelt je voet nog ok?
pi_151492203
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 19:36 schreef Gogo83 het volgende:
Goed gedaan Angel-A! *G* Heeft mossel ook eens iemand kunnen hazen zonder uitgescholden te worden. O-)
Nou ja, wie doet dat nou weer?
  woensdag 8 april 2015 @ 19:40:22 #214
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_151492274
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 19:21 schreef Guard het volgende:
Zaterdag heerlijk rondje over de Cauberg ploeteren 8-)
Jaloerrrrrs!
pi_151493281
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 18:57 schreef GlenHighland het volgende:

[..]

In dit filmpje zijn de wijzigingen in het parcours te zien. Dat fietspad is zeker niet heel breed, dat viel me ook al op.

Wow, dat lijkt mij echt smal. Is ook nog best vroeg in de race... Voor de Afrikanen is het vast sneller, maar ik zie hier de recreanten wel het gras in moeten of stil moeten staan misschien zelfs, weet niet of dit nou geschikt is voor een grote stadsmarathon, zo'n fietspaadje...
Jack does it in real time...
pi_151493399
5 EM in Tilburg op 10 mei...mmmm.....doe 'm toch maar niet, kan niet alles lopen !
  Moderator woensdag 8 april 2015 @ 20:14:18 #217
155227 crew  Guppy
dus
pi_151493740
De koeien lagen wéér op m'n hardlooppad :(
pi_151493768
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 20:06 schreef thelaudprince het volgende:
5 EM in Tilburg op 10 mei...mmmm.....doe 'm toch maar niet, kan niet alles lopen !
Jawel joh! :P

Is 5 EM ineens de hippe afstand hier? Ik heb nog geen 5 EM pr! :o :o
pi_151493872
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 20:15 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Jawel joh! :P

Is 5 EM ineens de hippe afstand hier? Ik heb nog geen 5 EM pr! :o :o
Het is wel tempting !

Ik ook niet, alleen 10k en HM, how boring ! ;)
pi_151493940
Ik wil geen 5 EM pr...
5 pr's vind ik wel genoeg.
  Moderator woensdag 8 april 2015 @ 20:21:07 #221
155227 crew  Guppy
dus
pi_151493999
Je hoeft ze ook niet bij te houden ;) ik houd echt niet elke ongebruikelijke afstand bij die ik gelopen heb
pi_151494089
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 20:21 schreef Guppyfriend het volgende:
Je hoeft ze ook niet bij te houden ;) ik houd echt niet elke ongebruikelijke afstand bij die ik gelopen heb
Ik loop geen 5 EM wedstrijden dus kan ik ook geen 5 EM pr hebben en heb ik ook niets bij te houden :)
pi_151494098
Leugenaars. Jullie houden alles bij. Alles. Allemaal.

Toch? :@
  Moderator woensdag 8 april 2015 @ 20:25:22 #224
155227 crew  Guppy
dus
pi_151494158
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 20:23 schreef Guard het volgende:

[..]

Ik loop geen 5 EM wedstrijden dus kan ik ook geen 5 EM pr hebben en heb ik ook niets bij te houden :)
Ik heb volgens mij 4km, 5km, 6km, 7km, 6EM en 10km :D dat zijn er alleen al 6. Ik heb ze natuurlijk wel allemaal geregistreerd, maar echt bijhouden...? Mwa
pi_151494167
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 20:23 schreef Zwabberhark het volgende:
Leugenaars. Jullie houden alles bij. Alles. Allemaal.

Nope, alleen toptijden op 5, door mij persoonlijk zorgvuldig uitgekozen, uitstanden, mits gelopen op gecertificeerd parcours, worden hier bijgehouden.
pi_151494192
Beetje laat, maar heb mooie prestaties voorbij zien komen van het afgelopen lang weekeinde ^O^.

Had gisteren speciaal een nieuwe accu voor m'n telefoon gekocht, zodat 'ie zondag in ieder geval vier uur lang m'n GPS-positie kan doorspelen naar de toeschouwers thuis en langs het parcours, is de app na de laatste update kapot :').

Vanmiddag heb ik nog even een rondje gehobbeld. Benen voelen goed. Pre-marathon pijntjes zijn zo goed als weg. Heb er zin in, ben wel klaar met het stilzitten!
Get stoned
pi_151494195
Alles houden we bij !!!! Op de seconde :)
pi_151494243
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 20:25 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik heb volgens mij 4km, 5km, 6km, 7km, 6EM en 10km :D dat zijn er alleen al 6. Ik heb ze natuurlijk wel allemaal geregistreerd, maar echt bijhouden...? Mwa
Die ik wel bijhoudt weet ik dan wel zo de tijden van op te lepelen :D
  Moderator woensdag 8 april 2015 @ 20:29:46 #229
155227 crew  Guppy
dus
pi_151494320
Ik werd tijdens m'n bosrondje van net 3 keer (!) ingehaald door een hardloper die hetzelfde rondje liep. Dat was best wel... sneu :') hoewel ik toch ook wel trots was dat ik wel liep. Maar toch.

Wel een mooie loopstijl had ie trouwens :Y
pi_151494326
En niemand loopt hier alleen maar omdat het lekker is, maar doet er alles aan om sneller te worden. Want dáár gaat het stiekem om. Alleen, dat volmondig toegeven is niet cool, want het falen is dan zo pijnlijk zichbaar.

pi_151494386
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 20:29 schreef Zwabberhark het volgende:
En niemand loopt hier alleen maar omdat het lekker is, maar doet er alles aan om sneller te worden. Want dáár gaat het stiekem om. Alleen, dat volmondig toegeven is niet cool, want het falen is dan zo pijnlijk zichbaar.

Nee. Ik ben niet bang om te falen, ik weet dat ik dat doe.
pi_151494407
quote:

Ik geef het volmondig toe ! :Y
pi_151494435
Ik wil verder én sneller. Niet alleen maar omdat het lekker is nee, ik heb steeds een nieuw doel nodig om het leuk te houden 8-)
  Moderator woensdag 8 april 2015 @ 20:33:07 #234
155227 crew  Guppy
dus
pi_151494439
quote:

Faalhaas meldt :Y
pi_151494451
Tuurlijk wil je sneller worden, maar wat boeit het mij nu of ik 7,5 km sneller kan lopen dan dat ik week geleden deed?
Ik kies mijn wedstrijden uit waar ik mijn tijden wil verbeteren.
Plus op trails je toptijden bijhouden heeft vrij weinig zin.
pi_151494501
En trailen is toch uitgevonden voor hipsters met knotjes en baarden die de druk van het presteren niet meer aankonden en zichzelf op reguliere paden niet meer verbeterden? Wat doet jero_nimo daar eigenlijk?
  Moderator woensdag 8 april 2015 @ 20:35:22 #237
155227 crew  Guppy
dus
pi_151494512
Winnen :Y
pi_151494516
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 20:33 schreef Angel-A het volgende:
Ik wil verder én sneller. Niet alleen maar omdat het lekker is nee, ik heb steeds een nieuw doel nodig om het leuk te houden 8-)
pi_151494556
Ja en winnen is nog toffer! Gewoon steeds heutekneuteriger wedstrijdjes uitkiezen zodat je kunt winnen. Of net zo lang doorgaan tot je V65 bent (zoals ik AngelA ook al aanraadde :P )
pi_151494599
Ik wil sneller en zie wel waar het schip strandt. En HM is en blijft de langste afstand voor mij :)
  woensdag 8 april 2015 @ 20:38:26 #241
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_151494661
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 20:34 schreef Zwabberhark het volgende:
En trailen is toch uitgevonden voor hipsters met knotjes en baarden die de druk van het presteren niet meer aankonden en zichzelf op reguliere paden niet meer verbeterden? Wat doet jero_nimo daar eigenlijk?
Ja op alles :Y
  Moderator woensdag 8 april 2015 @ 20:38:37 #242
155227 crew  Guppy
dus
pi_151494674
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 20:36 schreef La_Tramposa het volgende:
Ja en winnen is nog toffer! Gewoon steeds heutekneuteriger wedstrijdjes uitkiezen zodat je kunt winnen. Of net zo lang doorgaan tot je V65 bent (zoals ik AngelA ook al aanraadde :P )
Zo heeft m'n moeder laatst de V55-categorie gewonnen :D met een heuse beker en alles!
pi_151494693
Ik heb het gevoel dat winnen er voor mij niet in zit. Beetje te laat begonnen. Wat best jammer is want volgens mij is mijn lichaam wel geschikt voor hardlopen.
pi_151494695
quote:
Ik heb een totaal te verwaarlozen baardgroei, knotjes irriteren me mateloos, verbeter me op reguliere paden met grote sprongen.
En toch loop ik onverhard (misschien omdat ik geen druk tot presteren voel).
pi_151495025
Onverhard vind ik niet per se trailen. Dat wordt het pas als een groot deel van het parkoers geen echt pad is, d.w.z. bedoeld om over te lopen. Enfin, ik ben een slecht mens, oude discussie weer geopend. Maar het komt erop neer dat hardlopers de Erasmusbrug pakken en trailers over de bodem van de Maas richting Coolsingel glijden en dan klagen dat er te weinig modder was.
pi_151495137
Eckte trailers lopen natuurlijk nooit in Rotterdam, veel te veel asfalt... brrrrrr
pi_151495296
Volgens de Born to Run aanhangers is de hele wereld bedoeld om op te hardlopen toch.. paden kwamen pas later.
pi_151495382
quote:
hipsters met knotjes en baarden
O+
pi_151495601
quote:

Rennen is niet altijd lekker. Soms is het ronduit masochistisch, maar ook dat hoort bij de verslaving.
pi_151495615
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 20:51 schreef La_Tramposa het volgende:
Volgens de Born to Run aanhangers is de hele wereld bedoeld om op te hardlopen toch.. paden kwamen pas later.
Om maar te zwijgen over asfalt. Dat kwam pas toen hardlopen helemaal verdwenen was als noodzakelijke skill om te overleven.
Dus eigenlijk zijn asfaltlopers de ergsten, mensen met een identiteitscrisis die teruggrijpen op reeds lang niet meer noodzakelijke levensfacetten om hun leven nog enigsinds een schijn van inhoud te geven maar dat dan wel op een beetje op comfortabele manier willen doen, op glad asfalt met dempende schoenen
  Moderator woensdag 8 april 2015 @ 21:01:20 #251
155227 crew  Guppy
dus
pi_151495722
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 20:58 schreef Guard het volgende:

[..]

Om maar te zwijgen over asfalt. Dat kwam pas toen hardlopen helemaal verdwenen was als noodzakelijke skill om te overleven.
Dus eigenlijk zijn asfaltlopers de ergsten, mensen met een identiteitscrisis die teruggrijpen op reeds lang niet meer noodzakelijke levensfacetten om hun leven nog enigsinds een schijn van inhoud te geven maar dat dan wel op een beetje op comfortabele manier willen doen, op glad asfalt met dempende schoenen
Asfalt is met name uitgevonden voor de skaters. Het skate niet zo lekker in het bos.
pi_151495761
En strandmensen Guard ?? Foto van afgelopen zondag

SPOILER
pi_151495823
Natuurlijk willen we alsmaar sneller :)

Gister weer lekker gelopen. Sinds lange tijd weer de 10km grens doorbroken, ging lekker comfortabel.

http://app.endomondo.com/workouts/498856199/10707661

@steffelinio: bedankt voor de tip over het instelllen van intervallen op het horloge, had nu een goede lappace.
pi_151495850
Dubbel
pi_151495865
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 21:02 schreef thelaudprince het volgende:

SPOILER
Dat zijn wannne-be matrozen die bang zijn om zeeziek te worden ;)
pi_151495936
quote:

SPOILER
Mooie loophouding trouwens ^O^
pi_151495952
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 21:04 schreef Guard het volgende:

[..]

Dat zijn wannne-be matrozen die bang zijn om zeeziek te worden ;)
_O-
pi_151495991
quote:

SPOILER
Koop eens een fatsoenlijke hardloopbroek, zo kunnen we je ziek gespierde quadriceps toch niet bewonderen!
pi_151496025
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 21:07 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Koop eens een fatsoenlijke hardloopbroek, zo kunnen we je ziek gespierde quadriceps toch niet bewonderen!
Sorry, ik ben van nature een tennisser, baggy trousers :P
pi_151496311
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 21:08 schreef thelaudprince het volgende:

[..]

Sorry, ik ben van nature een tennisser, baggy trousers :P
Van nature een tennisser? Dan ben ik van nature een asfaltloper :7
pi_151496421
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 21:14 schreef TMan het volgende:

[..]

Van nature een tennisser? Dan ben ik van nature een asfaltloper :7
;)
pi_151496477
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 21:01 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Asfalt is met name uitgevonden voor de skaters. Het skate niet zo lekker in het bos.
Skaters verdenk ik ervan dat ze (samen met recreative wielrenners) aansturen op een nieuwe energiecrisis, met bijbehorende autoloze zondag. Zodat ze eindelijk eens echt een beetje lekker kunnen rijden op alle snelwegen
pi_151496491
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 20:58 schreef Guard het volgende:

[..]

Asfaltlopers zijn gewoon meegegaan met hun tijd. Daarom heb ik ook zo'n klote smartphone i.p.v. zo'n bakkelieten ding met draaischijf.
  Moderator woensdag 8 april 2015 @ 21:20:03 #264
155227 crew  Guppy
dus
pi_151496539
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 21:18 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Asfaltlopers zijn gewoon meegegaan met hun tijd. Daarom heb ik ook zo'n klote smartphone i.p.v. zo'n bakkelieten ding met draaischijf.
Zonnewijzereiland O+
pi_151496594
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 21:18 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Dat is wel een nadeel op de trails ja, als je niet voorop loop struikel je over de verlengsnoeren van diegene voor je. Want smartphones, dat kennen ze niet inderdaad
pi_151496650
Enfin, genoeg topicvervuiling van mijn kant. Excuus. Nu eerst maar eens blessurevrij raken, dan pas weer onzin spuien.
pi_151496723
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 21:22 schreef Zwabberhark het volgende:
Enfin, genoeg topicvervuiling van mijn kant. Excuus. Nu eerst maar eens blessurevrij raken, dan pas weer onzin spuien.
Ik zag op strava dat het vandaag nog steeds niet een succes was?
frustrerend...
pi_151496852
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 21:22 schreef Zwabberhark het volgende:
Onzin spuien is cool ! Blessures sucken, hoop dat het snel over is
pi_151497433
Ik ga even poweryoga'en! Geen asfalt of bospad voor nodig en schijnt ook te helpen als blessurepreventie en zo :o
pi_151497468
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 21:24 schreef Guard het volgende:

[..]

Ik zag op strava dat het vandaag nog steeds niet een succes was?
frustrerend...
8,5 Weken and counting. Volgende week fysio dan maar eens raadplegen, eerder kon niet.
  woensdag 8 april 2015 @ 21:43:47 #271
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_151497546
Ik zag vandaag een fijn voorbeeld van mijn progressie sinds ik weer wat meer kilometers maak. In augustus liep ik een route in 1:34.50 met een gem. bpm van 151.
Vandaag loop ik hem (met minder wind weliswaar) in 1:24.46 met een gem. bpm van 143. Lekker constant gelopen ook, als ik het moment dat ik stil moest staan voor een agressieve hond even niet meeneem, zit er maar een verschil van 10 sec tussen mijn snelste en langzaamste kilometer. :)

Poging om strava te plakken:
https://www.strava.com/activities/281350613
Life is what you make it.
  woensdag 8 april 2015 @ 21:59:20 #273
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_151498309
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 21:48 schreef thelaudprince het volgende:
Top Schanulleke ! ^O^
Thanks!

Wanneer is die Ekiden eigenlijk waar het steeds over gaat?
pi_151498478
Eerste zaterdag van juli.

Mooie voortgang by the way ^O^
pi_151498772
Zoo, ik heb vanavond weer gelopen met een vriendin. (We gaan samen de ladiesrun in Rdam lopen). Het ging echt best goed. We hebben 2x18 minuten gedaan :) . Mijn knie blijft zich goed houden nu al voor de 2e keer! *O*

linkje:
http://app.endomondo.com/workouts/499384781/19432788
pi_151498825
Progress ^O^

[ Bericht 9% gewijzigd door RunnerAdd op 08-04-2015 22:18:38 ]
  woensdag 8 april 2015 @ 22:18:28 #277
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_151499183
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 22:10 schreef xMissi het volgende:
Zoo, ik heb vanavond weer gelopen met een vriendin. (We gaan samen de ladiesrun in Rdam lopen). Het ging echt best goed. We hebben 2x18 minuten gedaan :) . Mijn knie blijft zich goed houden nu al voor de 2e keer! *O*

linkje:
http://app.endomondo.com/workouts/499384781/19432788
Fijn Missi. Het begint met heel blijven.
pi_151499755
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 21:03 schreef RunnerAdd het volgende:
Natuurlijk willen we alsmaar sneller :)

Gister weer lekker gelopen. Sinds lange tijd weer de 10km grens doorbroken, ging lekker comfortabel.

http://app.endomondo.com/workouts/498856199/10707661

@steffelinio: bedankt voor de tip over het instelllen van intervallen op het horloge, had nu een goede lappace.
Die interval functie is fijn. Enne... Mooi gelopen! ^O^
pi_151499842
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 21:41 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

8,5 Weken and counting. Volgende week fysio dan maar eens raadplegen, eerder kon niet.
Ik heb deze week pas eindelijk echt het gevoel dat mijn enkel redelijk hersteld is. Na 5 maanden. Uiteraard ben ik maandag weer terug bij af.
Het verschil is dat ik wel door kon trainen, alleen op een andere manier/op andere schoenen.
  woensdag 8 april 2015 @ 22:35:07 #280
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_151500065
quote:
14s.gif Op woensdag 8 april 2015 21:43 schreef Schanulleke het volgende:
Ik zag vandaag een fijn voorbeeld van mijn progressie sinds ik weer wat meer kilometers maak. In augustus liep ik een route in 1:34.50 met een gem. bpm van 151.
Vandaag loop ik hem (met minder wind weliswaar) in 1:24.46 met een gem. bpm van 143. Lekker constant gelopen ook, als ik het moment dat ik stil moest staan voor een agressieve hond even niet meeneem, zit er maar een verschil van 10 sec tussen mijn snelste en langzaamste kilometer. :)

Poging om strava te plakken:
https://www.strava.com/activities/281350613
Goed bezig!!!
  woensdag 8 april 2015 @ 22:37:18 #281
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_151500185
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 22:31 schreef wyccie het volgende:

[..]

Ik heb deze week pas eindelijk echt het gevoel dat mijn enkel redelijk hersteld is. Na 5 maanden. Uiteraard ben ik maandag weer terug bij af.
Het verschil is dat ik wel door kon trainen, alleen op een andere manier/op andere schoenen.
Das wel beter! Maar misschien is dat bij Z ook wel het geval. Die vond het alleen pas na 8 weken nodig om een fysio te bellen. Voor hetzelfde geld had hij alweer een maand kunnen lopen.

Ik hoop trws niet dat je maandag weer terug bij af bent hoor. Dat zou echt ruk zijn!
pi_151500831
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 19:38 schreef Angel-A het volgende:

[..]

Nou ja, wie doet dat nou weer?
Ikke. :) Guppy haalde ons in en ging er maar gauw vandoor...
pi_151501010
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 22:53 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Ikke. :) Guppy haalde ons in en ging er maar gauw vandoor...
En je ziet er nog wel zo lief uit...
pi_151502306
Vandaag kickboksen ingehaald omdat maandag verviel. Andere trainer equals nog meer afgebeuld worden dan normaal, blijkbaar :o
Spierpijn in bovenbenen zal er niet minder van worden vrees ik :P

quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 20:29 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik werd tijdens m'n bosrondje van net 3 keer (!) ingehaald door een hardloper die hetzelfde rondje liep. Dat was best wel... sneu :') hoewel ik toch ook wel trots was dat ik wel liep. Maar toch.

Wel een mooie loopstijl had ie trouwens :Y
Ik voelde me maandag ook wel sneu. Maar wij werden maar 1x gelapt. Dat kwam omdat ze 25 minuten later gestart waren :')
Maar trots moet je toch zijn! Flauw dat hij niks riep. Wij werden door onze inhalers zo nu en dan nog aangemoedigd met 'goed bezig dames' :D

quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 20:38 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Zo heeft m'n moeder laatst de V55-categorie gewonnen :D met een heuse beker en alles!
Whut? Dat heb ik op FB niet eens voorbij zien komen!
pi_151505260
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 20:39 schreef Angel-A het volgende:
Ik heb het gevoel dat winnen er voor mij niet in zit. Beetje te laat begonnen. Wat best jammer is want volgens mij is mijn lichaam wel geschikt voor hardlopen.
Liep jij nu bij een loopgroep of bij een AV? Want ik denk dat je daar heel veel baat bij zou kunnen hebben om sneller te worden.
pi_151505382
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 06:01 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Liep jij nu bij een loopgroep of bij een AV? Want ik denk dat je daar heel veel baat bij zou kunnen hebben om sneller te worden.
Bij een loopgroep. Ik overweeg wel een zomerlidmaatschap bij de AV om eens te kijken of ik het wat vind.
  donderdag 9 april 2015 @ 07:26:07 #287
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_151505455
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 06:01 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Afhankelijk van de opzet van je loopgroep kan je daarmee ook sneller worden volgens mij. Zo lang ze ook intervallen etc trainen. Of is er dan nog steeds iets wat een AV beter maakt daarin?
pi_151505889
https://www.flickr.com/ph(...)7651414136708/page9/

Spotted!

TWC en Tarahumara kon ik niet ontdekken helaas, maar misschien heb ik wat gemist

xOxO
  donderdag 9 april 2015 @ 08:36:43 #289
236410 MaleDuck
pi_151505999
Mn loopplanning loopt in de war ;(
Eigenlijk wilde ik gisteravond lopen, maar voelde me niet top, dus dacht dan vanavond wel even te lopen, maar was ik vergeten dat ik een bedrijfsfeestje heb :') Dus dan maar morgenochtend vroeg lopen en zondagochtend, aangezien ik zondagavond naar Singapore vlieg... En dan maar hopen dat ik ook nog een keer in Singapore kan lopen...
  donderdag 9 april 2015 @ 08:39:10 #290
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_151506042
quote:
2s.gif Op donderdag 9 april 2015 08:36 schreef MaleDuck het volgende:
Mn loopplanning loopt in de war ;(
Eigenlijk wilde ik gisteravond lopen, maar voelde me niet top, dus dacht dan vanavond wel even te lopen, maar was ik vergeten dat ik een bedrijfsfeestje heb :') Dus dan maar morgenochtend vroeg lopen en zondagochtend, aangezien ik zondagavond naar Singapore vlieg... En dan maar hopen dat ik ook nog een keer in Singapore kan lopen...
Lijkt me een benauwde bedoeling om daar te lopen. Maar leuk om te 'hebben' als logje :Y
  donderdag 9 april 2015 @ 08:42:47 #291
236410 MaleDuck
pi_151506089
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2015 08:39 schreef Quoi het volgende:

[..]

Lijkt me een benauwde bedoeling om daar te lopen. Maar leuk om te 'hebben' als logje :Y
Ja, dus zal heel vroeg of heel laat worden ;) Maar ik probeer altijd te lopen als ik voor werk aan het reizen ben, geeft mijn loopbestaan een internationaal karakter ;)
  donderdag 9 april 2015 @ 08:46:14 #292
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_151506144
Vanavond wandeltraining *O* :P
F means you're fucked
pi_151506226
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 08:46 schreef YUR het volgende:
Bergop?
  donderdag 9 april 2015 @ 08:53:56 #294
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_151506257
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 08:52 schreef Guard het volgende:

[..]

Bergop?
Anderhalf uur onverhard...Duinen en strand, denk ik
F means you're fucked
  donderdag 9 april 2015 @ 08:59:56 #295
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_151506336
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 08:46 schreef YUR het volgende:
Veerkracht. You've got it :)
  donderdag 9 april 2015 @ 09:20:21 #296
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_151506624
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 08:59 schreef Quoi het volgende:

[..]

Veerkracht. You've got it :)
Deze situatie zorgt er voor dat ik trainingen ga doen die ik sowieso al zou moeten doen, maar die ik nooit deed omdat ik veel liever ging hardlopen :)
Zaterdag 2 uur fietsen. Op hartslag, met verschillende verzetten...ben benieuwd!
F means you're fucked
pi_151506739
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 09:20 schreef YUR het volgende:

[..]

Deze situatie zorgt er voor dat ik trainingen ga doen die ik sowieso al zou moeten doen, maar die ik nooit deed omdat ik veel liever ging hardlopen :)
Zaterdag 2 uur fietsen. Op hartslag, met verschillende verzetten...ben benieuwd!
Stukje fietsen als crosstraining vind ik wel fijn, maar daarbij ga ik echt niet op hartslag letten.
Ik kom ook nauwelijks boven de ververbradingszone op de fiets (zie ik dan achteraf in de grafiekjes :P ).
pi_151507228
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 09:26 schreef Guard het volgende:

[..]

Stukje fietsen als crosstraining vind ik wel fijn, maar daarbij ga ik echt niet op hartslag letten.
Ik kom ook nauwelijks boven de ververbradingszone op de fiets (zie ik dan achteraf in de grafiekjes :P ).
Harder trappen dan! :P
  donderdag 9 april 2015 @ 10:05:41 #299
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_151507546
Mijn meneer is intussen aan het trainen voor Limburgs Mooiste: 70 km op de MTB. Ook met die trainingen schijnt zijn hartslag niet hoger te komen dan de mijne wanneer ik slaap :P

En hij loopt zondag dus voor ProefdierVrij w/
(terwijl ik net weer een aantal arme varkens in een subsidieaanvraag heb geschreven :X )
  donderdag 9 april 2015 @ 10:07:00 #300
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_151507573
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 10:05 schreef Quoi het volgende:
Mijn meneer is intussen aan het trainen voor Limburgs Mooiste: 70 km op de MTB. Ook met die trainingen schijnt zijn hartslag niet hoger te komen dan de mijne wanneer ik slaap :P

En hij loopt zondag dus voor ProefdierVrij w/
(terwijl ik net weer een aantal arme varkens in een subsidieaanvraag heb geschreven :X )
_O_

Loopt ie toch mooi 355 euro binnen :s) Een onbekende heeft 100 euro gesponsord :o
F means you're fucked
pi_151507606
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 09:51 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Harder trappen dan! :P
nah... het moet wel leuk blijven :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')