abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151445321
In Noord Amerika is de volledige Indiaanse bevolking uitgeroeid. Derhalve dient Noord Amerika teruggegeven te worden aan de Indianen. 100 miljoen Zwarte Afrikanen zijn 200 jaar lang als slaaf te werk gesteld en verhandeld. Miljoenen zijn hierbij vermoord en verkracht. Stel je bent een Afrikaan 100.000 dollar per jaar verschuldigd voor vrijheidsberoving, moord en verkrachting. Dan moet het westen 100.000 x 100 miljoen Afrikanen x 200 jaar = 2000 biljoen dollar als compensatie betalen. De VS en Europa mogen dan 150 jaar lang de helft van hun economie aan zwarte Afrikanen schenken.

Je kan wel zeggen "het is lang geleden" en de huidige nakomelingen van slaven en slavendrijvers hebben er niets mee te maken. Echter, rijke westerlingen hebben de vermogens geerfd die verdiend zijn met slavenhandel en het laten werken van slaven. Al dit geerfde vermogen behoort toe aan de nakomelingen van de slaven.

Compensatie voor het inpikken van Australie en Nieuw Zeeland heb ik nog niet genoemd. Ook de genocide van Congolezen door Belgen heb ik niet genoemd.
  dinsdag 7 april 2015 @ 12:26:41 #2
439880 Obamamamamama
Never say never 'Justin B
pi_151445353
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 12:26 schreef Spatzmann het volgende:
Je kan het ook anders zien. Zonder de slavenhandel hadden ze nu AIDS gehad in afrika. Ze kunnen ook gewoon dankbaar zijn voor verleende diensten.
De brutaliteit, snotaap.
pi_151445381
:')
br@m
  dinsdag 7 april 2015 @ 12:27:51 #4
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_151445389
Huidige negers zijn geen slaaf geweest, en blanken geen slavendrijvers. Bovendien worden niet-blanke slavendrijvers en blanke slaven doodgezwegen.

Next.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_151445425
Want als je de fouten van je eigen land niet wil zien of durft toe te geven, is een ander beschuldigen natuurlijk een goede manier om de aandacht te verschuiven.

Wat verschrikkelijk doorzichtig en typisch.
"Pools are perfect for holding water"
  dinsdag 7 april 2015 @ 12:30:13 #6
439880 Obamamamamama
Never say never 'Justin B
pi_151445455
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 12:29 schreef probeer het volgende:
Want als je de fouten van je eigen land niet wil zien of durft toe te geven, is een ander beschuldigen natuurlijk een goede manier om de aandacht te verschuiven.

Wat verschrikkelijk doorzichtig en typisch.
Hij heeft gewoon een punt. In Noord-Amerika, Australië en Nieuw-Zeeland zijn hele volkeren hun kop verloren. Die kregen weinig genade.
pi_151445471
Ontopic; Nee, er is geen beginnen aan om elk slachtoffer van elk conflict in de geschiedenis van de mensheid, te compenseren voor het gedane leed.

Toegeven, en als land je excuses te maken.
  dinsdag 7 april 2015 @ 12:31:23 #9
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_151445485
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 12:24 schreef polderturk het volgende:

In Noord Amerika is de volledige Indiaanse bevolking uitgeroeid. Derhalve dient Noord Amerika teruggegeven te worden aan de Indianen.
Het wordt nogal een ingewikkelde rekensom als je alles wil terugdraaien naar hoe het ooit was.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Grote_Volksverhuizing
pi_151445500
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 12:30 schreef Obamamamamama het volgende:

[..]

Hij heeft gewoon een punt. In Noord-Amerika, Australië en Nieuw-Zeeland zijn hele volkeren hun kop verloren. Die kregen weinig genade.
Hij heeft ook zeker een punt. Ik zet alleen enorme vraagtekens bij zijn motivatie voor het aanmaken van dit topic. Het volgt namelijk luttele minuten na zijn ellenlange ontkenning van de Armeense genocide, en het bijkomende 'ja maar het westen deed ook dingen fout'!
pi_151445510
quote:
5s.gif Op dinsdag 7 april 2015 12:31 schreef Tijn het volgende:

[..]

Het wordt nogal een ingewikkelde rekensom als je alles wil terugdraaien naar hoe het ooit was.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Grote_Volksverhuizing
Er valt voor mij nog wat te halen, als ik dat zo lees.
-nee-
pi_151445528
Vreemde en vooral hypocriete opmerking voor iemand die in een ander topic de Armeense Genocide ontkent!
pi_151445537
Moeten de Armeniërs door Turkije gecompenseerd worden voor de Armeense Genocide?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_151445552
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 12:27 schreef DeJori het volgende:
Huidige negers zijn geen slaaf geweest, en blanken geen slavendrijvers. Bovendien worden niet-blanke slavendrijvers en blanke slaven doodgezwegen.

Next.
De huidige negers zijn de kleinkinderen van die negers die als slaaf zijn tewerkgesteld. Ze hebben niks ontvangen terwijl de nakomelingen van de slavendrijvers nog steeds profiteren van het opgebouwde vermogen. De hele westerse samenleving heeft hiervan geprofiteerd en heeft hiervan de rijkdommen geerfd. Daarom moeten de zwarte Afrikanen gecompenseerd worden.
pi_151445556
quote:
In Noord Amerika is de volledige Indiaanse bevolking uitgeroeid. Derhalve dient Noord Amerika teruggegeven te worden aan de Indianen. 100 miljoen Zwarte Afrikanen zijn 200 jaar lang als slaaf te werk gesteld en verhandeld. Miljoenen zijn hierbij vermoord en verkracht. Stel je bent een Afrikaan 100.000 dollar per jaar verschuldigd voor vrijheidsberoving, moord en verkrachting. Dan moet het westen 100.000 x 100 miljoen Afrikanen x 200 jaar = 2000 biljoen dollar als compensatie betalen. De VS en Europa mogen dan 150 jaar lang de helft van hun economie aan zwarte Afrikanen schenken.

Je kan wel zeggen "het is lang geleden" en de huidige nakomelingen van slaven en slavendrijvers hebben er niets mee te maken. Echter, rijke westerlingen hebben de vermogens geerfd die verdiend zijn met slavenhandel en het laten werken van slaven. Al dit geerfde vermogen behoort toe aan de nakomelingen van de slaven.

Compensatie voor het inpikken van Australie en Nieuw Zeeland heb ik nog niet genoemd. Ook de genocide van Congolezen door Belgen heb ik niet genoemd.
Moet Turkije/Ottomaanse Rijk de nakomelingen van de slachtoffers van hun wreedheden dan ook compenseren?
  dinsdag 7 april 2015 @ 12:34:47 #16
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_151445559
Als Arabieren, nazaten van Ghanese koningen, Turken, Japanners, Chinezen dit ook doen!

En nazaten van Inca's, die zelf vele Indianenstammen hebben vernietigd en tot slavernij hebben veroordeeld.
  dinsdag 7 april 2015 @ 12:35:01 #17
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_151445562
Ze krijgen compensatie met de voorwaarde dat ze dan ook opdonderen naar Afrika. Om de status quo te herstellen zeg maar.
  dinsdag 7 april 2015 @ 12:36:11 #18
396550 Richestorags
pi_151445583
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 12:34 schreef polderturk het volgende:

[..]

De huidige negers zijn de kleinkinderen van die negers die als slaaf zijn tewerkgesteld. Ze hebben niks ontvangen terwijl de nakomelingen van de slavendrijvers nog steeds profiteren van het opgebouwde vermogen. De hele westerse samenleving heeft hiervan geprofiteerd en heeft hiervan de rijkdommen geerfd. Daarom moeten de zwarte Afrikanen gecompenseerd worden.
Mogen de Ieren dan ook compensatie ontvangen? En de blanke slaven uit de Maghreb? En de huidige slaven in Qatar en VAE? En de zwarte slaven van de Arabieren? En de mensen van de Balkan en het Arabisch schiereiland van Turkije?
pi_151445592
quote:

[..]

Gaan al die Turken die Armeense bezittingen, landerijen etc. hebben overgenomen na de Genocide ook geld overmaken?
  dinsdag 7 april 2015 @ 12:36:59 #20
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_151445600
quote:
100 miljoen Zwarte Afrikanen zijn 200 jaar lang als slaaf te werk gesteld en verhandeld. Miljoenen zijn hierbij vermoord en verkracht.
Zijn dat er 100 miljoen geweest?
pi_151445605
quote:

Als je denkt dat de oorspronkelijke van Australië geen compensatie krijgt ben je zijn zachts gezegd nogal ongeïnformeerd. Die compensatie helpt over het algemeen ook helemaal niet trouwens.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 7 april 2015 @ 12:37:22 #22
396550 Richestorags
pi_151445609
quote:

[..]

Ze hebben wel degelijk wat ontvangen. Ze wonen in betere omstandigheden dan in een hutje op de hei in Afrika.
pi_151445613
Wat is het "nieuws" in dit topic? :{
pi_151445635
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 12:37 schreef DonJames het volgende:
Wat is het "nieuws" in dit topic? :{
Dit
  dinsdag 7 april 2015 @ 12:38:25 #25
117098 Hathor
Effe niet
pi_151445637
Wat een grappig topic. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')