Als het echt autisten waren was dat er allang uitgehaald, nu zijn het gewoon onderbetaalde mbo'ers wie het niets kan schelenquote:Op woensdag 8 april 2015 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
en omdat die treinen dan van Het Systeem onder een ander nummertje moeten rijden krijgt de reiziger daar extragratis verwarrende en volstrekt overbodige informatie over als "trein rijdt niet" + "extra trein". Heel goed jongens. Die kutfout zit er al jaaren in en niemand doet er wat aan. ChapeauSysteemautisten
Idd, want de trein Utrecht-Woerden rijdt door in Woerden naar Den Haag, maar moet een kwartier wachten om in het pad van de Sprinter Utrecht-Den Haag te komen.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
en omdat die treinen dan van Het Systeem onder een ander nummertje moeten rijden krijgt de reiziger daar extragratis verwarrende en volstrekt overbodige informatie over als "trein rijdt niet" + "extra trein". Heel goed jongens. Die kutfout zit er al jaaren in en niemand doet er wat aan. ChapeauSysteemautisten
ja, komt doordat de perrons 18 en 19 op Utrecht Centraal geen a- en b-fase meer kennen en de boel flink ingekort is. Daardoor is er tijdelijk minder capaciteit beschikbaar. Is ook de reden dat een aantal IC's aan elkaar gekoppeld worden en de Twente-IC dubbeldeks rijdt.quote:
Het staat er echt. http://nos.nl/op3/artikel(...)-ertussen-staan.htmlquote:Hulp in drie stappen
1. De conducteur moet een passagier aanwijzen die hem moet helpen.
2. De passagier moedigt anderen aan om hetzelfde te doen. Zo vorm je een blok tegen de belager.
3. Zorg dat de belager niet in het nauw wordt gedreven, maar altijd weg kan lopen. Zo is de kans kleiner dat hij of zij de aanval zal kiezen.
Huh? De intercity Enschede - Den Haag Centraal vv. rijdt al maanden lang met VIRM. Of bedoel je dat ook?quote:Op woensdag 8 april 2015 13:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja, komt doordat de perrons 18 en 19 op Utrecht Centraal geen a- en b-fase meer kennen en de boel flink ingekort is. Daardoor is er tijdelijk minder capaciteit beschikbaar. Is ook de reden dat een aantal IC's aan elkaar gekoppeld worden en de Twente-IC dubbeldeks rijdt.
Tijdelijk tot 2030 dus?quote:Op woensdag 8 april 2015 13:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja, komt doordat de perrons 18 en 19 op Utrecht Centraal geen a- en b-fase meer kennen en de boel flink ingekort is. Daardoor is er tijdelijk minder capaciteit beschikbaar. Is ook de reden dat een aantal IC's aan elkaar gekoppeld worden en de Twente-IC dubbeldeks rijdt.
Heel InfoPlus vind ik maar knullig overkomen qua opzet en presentatie. In de ons omringende landen vind ik het over het algemeen een stuk beter overkomen, al reis ik daar niet dagelijks. Echte meltdownsituaties heb ik daar nog niet meegemaakt, dus of het daar dan net zo kut is als hier zou ik niet weten.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Eerst was het eigenlijk alleen nodig voor de weekenden, maar nu ook voor door de week.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:10 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Huh? De intercity Enschede - Den Haag Centraal vv. rijdt al maanden lang met VIRM. Of bedoel je dat ook?
nah, zo pessimistisch ben ik nu ook weer niet. Zodra 20/21 inclusief keerfaciliteit in dienst komt is er meer lucht en kan de Twente-IC weer naar ICM gaan.quote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 13:05 schreef Fiorano het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)blokje_in_actie.html
Zo werkt dus de Fixstop OK. (Stootblokje)
Was in London Euston wanneer er een aanrijding was in Watford Junction. Vrijwel alles plat. Geen info. Je moest gewoon kijken naar bord en heel soms een omroep welke trein wel weer reed. Ze zeiden gewoon dat het wel paar uur kon duren. Zit je maar daar in een smal cafeetje. Iedereen op telefoon kijken naar recente info. Of dat nou zoveel beter is... Hier worden wellicht wat sneller bussen geregeld en heb je eventueel omreisalternatievenquote:Op woensdag 8 april 2015 13:17 schreef James1988 het volgende:
[..]
Heel InfoPlus vind ik maar knullig overkomen qua opzet en presentatie. In de ons omringende landen vind ik het over het algemeen een stuk beter overkomen, al reis ik daar niet dagelijks. Echte meltdownsituaties heb ik daar nog niet meegemaakt, dus of het daar dan net zo kut is als hier zou ik niet weten.
Ik bedoel ook door-de-week, rijdt in elk geval in de spits al sinds minstens december VIRM.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Eerst was het eigenlijk alleen nodig voor de weekenden, maar nu ook voor door de week
Het zal straks weer teruggedraaid worden, want in de ochtendspits is 9 tot 12 bakken ICM tussen Heerlen en Schiphol ook geen onverdeeld succesquote:Op woensdag 8 april 2015 13:24 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ik bedoel ook door-de-week, rijdt in elk geval in de spits al sinds minstens december VIRM.
Het is trouwens in de ochtendspits ook geen overbodige luxe: 6 bakken VIRM zitten dan best vol tussen Enschede en Deventer
De materieelwissel hadden ze alvast gedaan met het ingaan van de nieuwe dienstregeling maar het is dus pas vanaf komende maandag echt nodig.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:24 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ik bedoel ook door-de-week, rijdt in elk geval in de spits al sinds minstens december VIRM.
Het is altijd weer een traanwaardige bedoeling als de IC Den Haag Centraal van 8:43 met 6 bakken VIRM Apeldoorn binnenrijdt.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:24 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Het is trouwens in de ochtendspits ook geen overbodige luxe: 6 bakken VIRM zitten dan best vol tussen Enschede en Deventer
Zodra die nieuwe sporen in dienst komen gaan er weer andere buiten dienst. Eind 2016 is alles pas weer normaal.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:18 schreef Peterselieman het volgende:
nah, zo pessimistisch ben ik nu ook weer niet. Zodra 20/21 inclusief keerfaciliteit in dienst komt is er meer lucht en kan de Twente-IC weer naar ICM gaan.
klopt, maar door het keerspoor kun je de treindienst beter afhandelen dan nuquote:Op woensdag 8 april 2015 13:47 schreef ReisT het volgende:
[..]
Zodra die nieuwe sporen in dienst komen gaan er weer andere buiten dienst. Eind 2016 is alles pas weer normaal.
Maar dat heeft er niks mee te maken. Heel Apeldoorn is traanwaardig. Geen wonder dat iedereen daar weg wilquote:Op woensdag 8 april 2015 13:40 schreef Blistering het volgende:
Het is altijd weer een traanwaardige bedoeling als de IC Den Haag Centraal van 8:43 met 6 bakken VIRM Apeldoorn binnenrijdt.
Oh ja, vorig jaar ook nog zo'n pareltje gezien.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi he?quote:Op woensdag 8 april 2015 14:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Oh ja, vorig jaar ook nog zo'n pareltje gezien.
TILBURG UNIVERSITEIT
via Boxtel, Oisterwijk, Tilburg, Universiteit, Reeshof en Gilze-Rijen
Trein rijdt door naar Breda.
quote:Op woensdag 8 april 2015 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar dat heeft er niks mee te maken. Heel Apeldoorn is traanwaardig. Geen wonder dat iedereen daar weg wil
quote:LINZ - Een achttien maanden oude baby is woensdag in Oostenrijk in de kinderwagen van het perron gerold en op de rails terechtgekomen, waar het meisje werd gegrepen door een goederentrein. Het kindje was op slag dood. Op het moment van het ongeval stond de 33-jarige moeder bij de kassa op het perron van het station van Ebelsberg bij Linz kaartjes te kopen, aldus Oostenrijkse media.
De kinderwagen was door onbekende oorzaak aan de rol gegaan en op de rails terechtgekomen. Volgens de politie liep het perron iets af richting de rail en was het winderig. De moeder is na het ongeval opgevangen door een crisisteam.
bron
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |