loop eens niet zo te trollenquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er is geen enkele reden voor die deuren om uit zichzelf dicht te gaan.
Lekker tijdstip welquote:Op dinsdag 7 april 2015 17:37 schreef DriekOplopers het volgende:
Voor degene die maar geen genoeg kan krijgen van mijn eloquente bijdragen aan het OV-debat.
Een heel uur over (voornamelijk) de OV-chipkaart.
Veel plezier.
http://www.radio1.nl/popup/terugluisteren-uren/2015-04-07/02:00
Ach, het was best genoeglijk: op de bank, kat op schoot, koffie onder handbereik. En dit kweekt goodwill voor overdag.quote:
Nee gewoon online bestellen, word zo goed als niet gecontroleerd.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:49 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Of zou ik gewoon een kompleet nieuw abbonement kunnen bestellen met een compleet nieuwe kaart met een ander adres?
Qua uitval gaat het ook de goede kant op. Algehele punctualiteit (dus niet uitgesplitst naar al dan niet verwijtbaar zijn) is nog steeds niet goed, helaas.quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:26 schreef b2py het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Percentage verbindingsverliezen Rotterdam - Amsterdam (Bron: ProRail)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan bent u weer op de hoogte, verder nog wat issues met betrekking tot zettingen en mosgroei op het beton.
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:20 schreef straceaem het volgende:
Waarom hebben wij eigenlijk geen gecombineerde treinen? te gevaarlijk?
Ah, dat bedoel je! Dat doen we hier niet omdat het niet praktisch is. Goederen hebben totaal andere bestemmingen dan reizigerstreinen, er zijn andere veiligheidseisen en ook technisch is er een en ander op aan te merken. Treinstellen lenen zich niet echt voor goederenvervoer.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:32 schreef straceaem het volgende:
Ik bedoelde meer dat de trein van maastricht met eindbestemming rotjeknor ook chemelot wagens kan meeslepen, het railroad alaska(ik weet dat is 1 lijn en maar 1 keer per dag bediend) idee maar dan aangpast aan onze moderne tijd.
lijnspanning van beperkt afhalen en als er dan een tegenligger komt vanuit 0 in 1 keer volle tractie geven dan klapt bij je tegenligger de snelschakelaar eruitquote:
Van chemelot naar rotterdam rijden er dagelijks goederentreinen, ik zou zeggen 1700 4 keer icm, plattewagen en tankers er achter.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:38 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ah, dat bedoel je! Dat doen we hier niet omdat het niet praktisch is. Goederen hebben totaal andere bestemmingen dan reizigerstreinen, er zijn andere veiligheidseisen en ook technisch is er een en ander op aan te merken. Treinstellen lenen zich niet echt voor goederenvervoer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |