NS rijdt soms ook wel eens niet, door omstandighedenquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:42 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Heb ik wat gemist trouwens? Ik was er even niet een tiental topics niet, door omstandigheden
Ja ik ben iedere maand in Nederland, 19 april loopt mijn voordeel abbo af en t is te bestellen tot 17 mei, do the math...quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:47 schreef b2py het volgende:
Kom je binnen je twee maanden aanschaftermijn weer naar Nederland? Anders zie ik het probleem ook niet zo
Al gebeld? Anders kijk je of je hem met een ingangsdatum van 19 juni kan bestellen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:04 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ja ik ben iedere maand in Nederland, 19 april loopt mijn voordeel abbo af en t is te bestellen tot 17 mei, do the math...
Fuck mequote:Op dinsdag 7 april 2015 13:47 schreef dennistd het volgende:
Wordt er ook rekening gehouden met het feit dat de deuren van de trein al zo'n 20-30 seconden voor vertrektijd sluiten? Zo nee: slechte app
Ja maaarmaaaar:quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
Al gebeld? Anders kijk je of je hem met een ingangsdatum van 19 juni kan bestellen.
Ik ben gisteren al geweestquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:20 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ik kan het 17 April voor je nakijken, of is dat te laat?
quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:49 schreef Salatrel het volgende:
dat moet je even op de knop drukken of zorgen dat je voet langs het oogje van de sensor gaat en je er niet overheen stapt
Nee niet "dan moet je". Dat hoort gewoon veilig te zijn en zelf nieet te gebeuren, klaar.quote:
De deuren moeten aanvoelen of er iemand is die binnen wil stappen? Je mag best zelf een handeling uitvoeren om ervoor te zorgen dat je veilig in kan stappenquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Nee niet "dan moet je". Dat hoort gewoon veilig te zijn en zelf nieet te gebeuren, klaar.
Valt wel mee toch? Of is er een hoop veranderd recentelijk? Ik vond die grotere stations (Kortrijk en Moeskroen) eigenlijk best prima, heb het weleens veel erger gezien in België. En dan die troep bij Roubaix en Croix-Wasquehal en zoquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:11 schreef James1988 het volgende:
Daarnaast: wat een in-en-intrieste grafstations zijn het in die regio. Kortrijk ziet er crap uit, Moeskroen nog veel belabberder. Het eerste station op Frans gebied was een verademing ten opzichte van die Belgische ellende.
Er is geen enkele reden voor die deuren om uit zichzelf dicht te gaan. Die moeten gewoon open blijven totdat de conducteur, je weet wel, die meneer met die pet en die kaartjeskniptang die je vroeger nog weleens zag in de trein, totdat die bepaalt dat het moment van vertrek aangebroken is. Tot die tijd moeten die deuren gewoon open blijven staan. Daar moet niet een handeling van een reiziger voor nodig zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De deuren moeten aanvoelen of er iemand is die binnen wil stappen? Je mag best zelf een handeling uitvoeren om ervoor te zorgen dat je veilig in kan stappen
Ook als je uit een schommelboot stapt: Als de deuren opengaan en je bied ze een beetje weerstand dan stoppen ze met open gaan, blijven ze even stilstaan en gaan ze vanzelf weer dicht, leuk voor je achterbuurman die uitstaptquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Nee niet "dan moet je". Dat hoort gewoon veilig te zijn en zelf nieet te gebeuren, klaar.
Ik vind Brussel zuid een gore kuttroep, vooral dat zakspoortje daar bij spoor 19 in de buurtquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:20 schreef James1988 het volgende:
Ik vond Kortrijk nou niet echt een mooi station. Het was wel schoon op zich, maar de boel zag er wel een beetje verwaarloosd uit.
Sint Niklaas is ten opzichte van 2007/2008 wel ontzettend verbeterd: de perrons zijn verhoogd, er is een nieuwe overkapping en het ziet er pico bello uit. Dat is wel eens anders geweest.
Wees gerust, hij staat niet meer in Enschedequote:Op dinsdag 7 april 2015 15:26 schreef b2py het volgende:
Ohja. Nadat plan-v al in Enschede verzeild is geraakt zag ik tot mijn grote schrik vanochtend een DDAR met loc staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wees gerust, hij staat niet meer in EnschedeIt's coming back afterwards!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op dinsdag 7 april 2015 15:50 schreef Darkwing_Duck het volgende:
b2py? zit jij op dat NS serviceforum?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |