Het mooiste vind ik altijd de angstige gezichten als de IC Enschede en de IC Leeuwarden vanaf Amersfoort het hele stuk tot de splitsing naast elkaar rijden met 120km/hquote:Op donderdag 9 april 2015 15:55 schreef FredvZ het volgende:
Dat voelt nog best krap, onderin een VIRM over een middenspoor rijden op Amsterdam Centraal met rechts een SGMm en links een Thalys
In Zwolle: de sprinters naar Emmen en Enschede en de IC naar Roosendaal naast elkaar is ook een mooi beeld!quote:Op donderdag 9 april 2015 15:59 schreef Blistering het volgende:
[..]
Het mooiste vind ik altijd de angstige gezichten als de IC Enschede en de IC Leeuwarden vanaf Amersfoort het hele stuk tot de splitsing naast elkaar rijden met 120km/h
Dan moet je ook altijd maar hopen dat de wissels goed staan overigens
Maar die gaan geen 120km/u op dat stukjequote:Op donderdag 9 april 2015 16:02 schreef boriq het volgende:
[..]
In Zwolle: de sprinters naar Emmen ene Enschede en de IC naar Roosendaal naast elkaar is ook een mooi beeld!
maar wel 80km/h en als je daarmee in de zijkant van een andere trein terecht komt is dat toch vervelendquote:Op donderdag 9 april 2015 16:04 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Maar die gaan geen 120km/u op dat stukje
Trein naar Emmen is overigens gewoon stop- of sneltrein. Geen sprinter
Interlockingquote:Op donderdag 9 april 2015 15:59 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ooh, interlocking!quote:
Die wissels kunnen niet zo gelegd worden dat ze conflicteren bij deze rijwegen.quote:
In een stilstaande werkt het ook beter dan in een rijdendequote:Op donderdag 9 april 2015 16:21 schreef FredvZ het volgende:
Internet werkt in een lege ICd een stuk beter dan in een volle moet ik zeggen
4G KPN altijd bereik jonguh!quote:Op donderdag 9 april 2015 16:21 schreef FredvZ het volgende:
Internet werkt in een lege ICd een stuk beter dan in een volle moet ik zeggen
Nu een seinstoring, technische STS dus waarschijnlijk..quote:Op donderdag 9 april 2015 15:14 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ohja, dat is ook wel een stranding te noemen
Duwtje geven met een achteroplopende SLT?
Ook in de trein tussen Ommen en Mariënberg? Daar heeft niets bereik volgens mijquote:
Klopt, maar das toch een verschil van 50%quote:Op donderdag 9 april 2015 16:07 schreef boriq het volgende:
[..]
maar wel 80km/h en als je daarmee in de zijkant van een andere trein terecht komt is dat toch vervelend
Oh crap, dan zal mijn trein (IC Brussel 9260) straks ook wel niet rijdenquote:Op donderdag 9 april 2015 16:41 schreef b2py het volgende:
[..]
Nu een seinstoring, technische STS dus waarschijnlijk..
Leiden - Hoofddorp nu ook een gestrande trein..
Geen idee Daar kom ik nooitquote:Op donderdag 9 april 2015 16:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ook in de trein tussen Ommen en Mariënberg? Daar heeft niets bereik volgens mij
Ik denk dat in dit geval die 50% inderdaad uitmaakt, maar het nog steeds hard aan zal komen.quote:Op donderdag 9 april 2015 16:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Klopt, maar das toch een verschil van 50%
Hoe zou jij het vinden als je boete van ¤500 ineens ¤750 werd? Dat is ook allebei vervelend
Wat een figuurquote:
Andere kant van Amersfoort, richting Utrecht ook altijd: tegelijk weg met de IC naar Amsterdam. Slechts 40 km/h, maar het rijdt even naast elkaar tot een bepaald wissel als alles nog even extra dicht naar elkaar toe komt. Dan zie je in de andere trein ook altijd wel wat verontruste gezichten.quote:Op donderdag 9 april 2015 15:59 schreef Blistering het volgende:
[..]
Het mooiste vind ik altijd de angstige gezichten als de IC Enschede en de IC Leeuwarden vanaf Amersfoort het hele stuk tot de splitsing naast elkaar rijden met 120km/h
En als ze wel verkeerd lagen, was het voor één van beide een STS-passage, was er geen ATB voor die trein en kon die geen 120 km/hquote:Op donderdag 9 april 2015 16:21 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Die wissels kunnen niet zo gelegd worden dat ze conflicteren bij deze rijwegen.
Ja dat ene wissel komen ze echt centimeters van elkaar vandaanquote:Op donderdag 9 april 2015 19:56 schreef Anno1982 het volgende:
[..]
Andere kant van Amersfoort, richting Utrecht ook altijd: tegelijk weg met de IC naar Amsterdam. Slechts 40 km/h, maar het rijdt even naast elkaar tot een bepaald wissel als alles nog even extra dicht naar elkaar toe komt. Dan zie je in de andere trein ook altijd wel wat verontruste gezichten.
[..]
En als ze wel verkeerd lagen, was het voor één van beide een STS-passage, was er geen ATB voor die trein en kon die geen 120 km/h
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |