Nee, dat zijn inderdaad argumenten. Doei Ghphquote:Op dinsdag 7 april 2015 02:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
"Welke argumenten heb jij gegeven behalve de argumenten die je gegeven hebt?"
Nee, niet al te snugger daar merk ik wel![]()
Neh, een obsessie is te veel eer voor die kleurloze verzameling gehuchten.quote:Op dinsdag 7 april 2015 02:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij komt met je Drenthe-obsessie inderdaad erg jelly over, ja.
Ah, weer niets inhoudelijks dusquote:Op dinsdag 7 april 2015 02:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, dat zijn inderdaad argumenten. Doei Ghph
Gewoon barney.gif plaatsen weet iedereen waar je het over hebtquote:
quote:
De TT in Assen ga ik waarschijnlijk nog bijwonen, al is het omdat een maatje gek is op motorsport.quote:Op dinsdag 7 april 2015 02:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
En de TT, het Drents museum en Dierenpark Emmen, kamp Westerbork en aantal nationale parken.
Genoeg mensen die zulks wel kunnen waarderen.
Je moet dan ook even de stad ingaan.quote:Op dinsdag 7 april 2015 02:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
De TT in Assen ga ik waarschijnlijk nog bijwonen, al is het omdat een maatje gek is op motorsport.
Projectie, onjuistheid & hypocrisie, goh wat leuk.quote:Op dinsdag 7 april 2015 02:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ook nooit ingaan op een punt. Hzaw en Ghph zijn één en dezelfde dunkt me.
Goede samenvatting van je eigen postgedrag welquote:Op dinsdag 7 april 2015 02:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Projectie, onjuistheid & hypocrisie, goh wat leuk.
Dat ga ik zeker met hem doornemen, met een beetje motorsport kijken heb je me niet alleen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 02:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je moet dan ook even de stad ingaan.
barney.gifquote:Op dinsdag 7 april 2015 02:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Goede samenvatting van je eigen postgedrag wel
trustequote:Op dinsdag 7 april 2015 02:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar bedankt voor het happen, hzaw. Ik ga naar bed. Truste jongens!
welterusten, late nacht fitties kan ik altijd waarderenquote:Op dinsdag 7 april 2015 02:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Slechtste "trol" aller tijden, vermaak me meer met Ghph of een Wickedmen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 02:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |