Met één n. En ja die hebben wij welquote:
Je klinkt een beetje mad.quote:Op dinsdag 7 april 2015 02:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Guus woont in een dorp in de buurt van Waalwijk toch? Over kleurloos gesproken
En de TT, het Drents museum en Dierenpark Emmen, kamp Westerbork en aantal nationale parken.quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 02:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Na al die treurige ad hominems niet veel meer eigenlijk
Misschien dat je vmbo-maten wél bereid zijn een discussie te voeren op dat 'niveau'
Discussie voeren over subjectieve zaken. Misschien dat je middelbare klasgenootjes dat interessant vindenquote:Op dinsdag 7 april 2015 02:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Na al die treurige ad hominems niet veel meer eigenlijk
Misschien dat je vmbo-maten wél bereid zijn een discussie te voeren op dat 'niveau'
Ah, daar is de volgende Drent met een nietszeggende post. Jullie zijn daar niet echt van de inhoud he, of wel?quote:
Zelfs die kunnen op een meer volwassen manier dan jij discussiëren inderdaadquote:Op dinsdag 7 april 2015 02:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Discussie voeren over subjectieve zaken. Misschien dat je middelbare klasgenootjes dat interessant vinden
Welke inhoud heb jij precies gegeven dan? Behalve "Drenthe is kut en kleurloos"?quote:Op dinsdag 7 april 2015 02:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ah, daar is de volgende Drent met een nietszeggende post. Jullie zijn daar niet echt van de inhoud he, of wel?![]()
Dit dusquote:
Brabo's schijnen aversie te hebben tegen (Noord) Hollanders, ik snap het niet zo.quote:
Ouch.. Zit toch wel diep dit merk ik.quote:Op dinsdag 7 april 2015 02:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
KLB in een notendop. Reacties afdoen als mad.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 02:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ah, daar is de volgende Drent met een nietszeggende post. Jullie zijn daar niet echt van de inhoud he, of wel?![]()
Ook nooit ingaan op een punt. Guus en Ghph zijn één en dezelfde dunkt me.quote:Op dinsdag 7 april 2015 02:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zelfs die kunnen op een meer volwassen manier dan jij discussiëren inderdaad
ik niet hoor, heb voor iedereen liefdequote:Op dinsdag 7 april 2015 02:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Brabo's schijnen aversie te hebben tegen (Noord) Hollanders, ik snap het niet zo.
Kon altijd leuk uitgaan daar
wowquote:Op dinsdag 7 april 2015 02:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Guus en Ghph zijn één en dezelfde dunkt me.
"Welke argumenten heb jij gegeven behalve de argumenten die je gegeven hebt?"quote:Op dinsdag 7 april 2015 02:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Welke inhoud heb jij precies gegeven dan? Behalve "Drenthe is kut en kleurloos"?
Waar zijn jouw argumenten?...
Hypocriet ook nog dus.
Jij komt met je Drenthe-obsessie inderdaad erg jelly over, ja.quote:Op dinsdag 7 april 2015 02:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ouch.. Zit toch wel diep dit merk ik.
Barney ga je vannacht niet kunnen gebruiken vrees ikquote:Op dinsdag 7 april 2015 02:20 schreef Der_Mann het volgende:
is dit het deel waar ik die gif post van Michael Jackson die popcorn eet in de bioscoop?
Bron?quote:Op dinsdag 7 april 2015 02:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ook nooit ingaan op een punt. Guus en Ghph zijn één en dezelfde dunkt me.
die link heb ik toch nietquote:Op dinsdag 7 april 2015 02:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Barney ga je vannacht niet kunnen gebruiken vrees ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |