Ik verwacht wel een klapper van een finale, de laatste aflevering gaf al een plottwist wegquote:
jonkoquote:
eensquote:Op dinsdag 7 april 2015 01:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Kunnen er niet gewoon wat minder reclames op spotify?
muziek downloaden en gwn op je telefoon zettenquote:Op dinsdag 7 april 2015 01:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Kunnen er niet gewoon wat minder reclames op spotify?
jonkooooooooquote:
Dat laatste is zeker gunstig als ik het op de PC wil luisteren idd.quote:Op dinsdag 7 april 2015 01:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
muziek downloaden en gwn op je telefoon zetten
ik vind het wel jammer dat er maar 10 afleveringen zijn, ik ben minstens seizoenen van 13 afleveringen gewend als de afleveringen drie kwartier lang zijnquote:Op dinsdag 7 april 2015 01:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik verwacht wel een klapper van een finale, de laatste aflevering gaf al een plottwist weg
dan ook niet zeiken hequote:
oh weet ik veelquote:Op dinsdag 7 april 2015 01:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat laatste is zeker gunstig als ik het op de PC wil luisteren idd.
niet alleen gierig ook nog luiquote:Op dinsdag 7 april 2015 01:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
En dat downloaden deed ik eerst, maar te veel moeite.
volgens mij heeft S2 van BCS meer afeveringen, maar pin me er niet op vast.quote:Op dinsdag 7 april 2015 01:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind het wel jammer dat er maar 10 afleveringen zijn, ik ben minstens seizoenen van 13 afleveringen gewend als de afleveringen drie kwartier lang zijn
kut bakermanquote:Op dinsdag 7 april 2015 01:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
http://arcee862.com/
he een error in de php
ja al mn t-swift playlists gone laatstquote:Op dinsdag 7 april 2015 01:37 schreef deadprez het volgende:
downloaden is juist chill, ben je ook niet opeens je shit kwijt als spotify besluit het eraf te flikkeren
Waarom zou spotify het eraf flikkeren?quote:Op dinsdag 7 april 2015 01:37 schreef deadprez het volgende:
downloaden is juist chill, ben je ook niet opeens je shit kwijt als spotify besluit het eraf te flikkeren
ja weet ik veel, ik vind het gewoon wel chill om m'n muziek op een harde schijf te hebbenquote:Op dinsdag 7 april 2015 01:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom zou spotify het eraf flikkeren?
die kreeg ik ook jaquote:
omdat je als artiest geen fuck van spotify krijgtquote:Op dinsdag 7 april 2015 01:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom zou spotify het eraf flikkeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |