quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik neem eerder aan dat Eileen of iemand anders die even voor ze gebeld heeft.
Dan had Eileen dit wel gemeld en kon dit telefoongesprek snel geverifieerd worden, niet gebeurt. Geen tijden-verklaringen van bekend
[..]
Kan prima.
[..]
Het centrum van Bajo Boquete. Nee, Manhattan, echt. Hoe kom jij toch bij die claim van 20 minuten? Heb je er zelf gereden? Wellicht was het dinsdagochtend 1 april helemaal niet druk op straat (dat zal het sowieso nauwelijks zijn met zo weinig inwoners). Weet jij veel.
nee, jij ook niet het was marrkt die dag en die markt wordt zeer goed bezocht, druk dus
[..]
Hoeft niet, kan ook taxi zijn.
[..]
Dat vind jij nergens op slaan. Ik wel. Heb vaak genoeg met gewone autotaxi's over onverharde wegen gereden. Nogmaals; Panama is geen VINEX-Nederland.
, wat is in godsnaam een Vinexland?
Nee dat leer je hier wel een beetje naar een jaar tijdquote:Op maandag 6 april 2015 23:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ken geen Spaans maar ik begreep wel wat er stond. Zo moeilijk is het niet.
Zij of iemand anders van die school. Kleine moeite, groot plezier.quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:51 schreef jackie12 het volgende:
[..]
????? Eileen belde om uhhh om 10.30 voor een taxi maar totdat de rugzak werd gevonden gingen ze uit van vertrek 13.10 uur Sigrid?
Nee El Matador Eileen heeft niet gebeld.
Ik heb nu beperkte bandbreedte, dus ga die filmpjes niet kijken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:57 schreef jackie12 het volgende:
El matador ga eens Googlen en kijk even naar de filmpjes die bv Halfthrottle of Lee Z hebben gemaakt.
Neem je tijd en "plak" die filmpjes achterelkaar.
Van de taalschool naar het begin van de Pianista is 20 minuten.
Misschien een minuutje meer of minder maar geen 10 minuten verschil.
Nogmaals als 10.45 uur vertrek taalschool op iets is gebaseerd dan hebben ze geen taxi of bus genomen omdat dat niet kan qua tijd.
Als foto 11.05 uur inderdaad van het ijzeren bruggetje is dan is dat een keihard gegeven, hoe hard je ook roept, dat Kris en Lisanne een lift hebben gehad.
Nee El matador, er is door niemand van de taalschool een taxi gebeldquote:Op dinsdag 7 april 2015 00:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb nu beperkte bandbreedte, dus ga die filmpjes niet kijken.
Bovendien ga ik liever zelf kijken hoe het is in Boquete. Ook op dinsdag. Die markt zou druk kunnen zijn, maar het zou ook prima kunnen dat je door kan rijden. We weten het gewoon niet.
Taxi kan prima in 20 minuten.
Raak ik een gevoelige snaar ofzo?quote:Dan nog; een lift geven, maakt je nog geen moordenaar. En zeker niet de bizarre die hier verondersteld wordt.
De tijd klopt niet.quote:Op dinsdag 7 april 2015 01:10 schreef jackie12 het volgende:
Ik begrijp werkelijk waar niks van jouw redenatie El Matador.
Als Eileen of iemand anders van de taalschool een taxi hadden gebeld dan was dat bekend geweest en gingen ze er de eerste maanden niet uit van 13.10 uur vertrek taalschool omdat Sigrid ze toen nog zag.
Ook je redenatie dat een taxichauffeur door de rivier zou gaan met zijn gewone taxi begrijp ik niet.
Waarom zou ie? De trail begint bij het restaurant. Dat is ook waar de verharde weg stopt.
"Open your mind"!
Volgens Pitti was Feliciano hun gids op 1 aprilquote:Op dinsdag 7 april 2015 01:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De tijd klopt niet.
We weten niet welke activiteiten Eileen of Sigrid die morgen gedaan hebben.
We weten niet of er nog meer mensen werkzaam waren, of er een taxiservice is voor het hostel/taalschool, etc.
We weten dus een heleboel niet.
Ik zeg je dat taxi's dat wel doen, onverharde wegen oprijden, ik heb het zelf meegemaakt. Wie weet; een aardige Panamees die ze vast op weg helpt.
De eerste foto is de enige die daarover duidelijkheid kan geven.
En jij denkt dat jackie en ootje, op een internetforumpje in het knusse Nederland een 4x4 met louche lift hebben uitgedokterd en de ouders nooit aan dat soort dingen gedacht hebben, noch ook maar enigszins iemand om hen heen?quote:Op dinsdag 7 april 2015 01:16 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Raak ik een gevoelige snaar ofzo?
Is mijn redenatie te logisch en te aannemelijk?
Als Kris en Lisanne inderdaad een lift hebben gehad en inderdaad met een 4x4 een stuk hebben overgeslagen dan zal dat een schok teweeg brengen bij zowel de ouders als welke onderzoeker dan ook.
Wat dan in ieder geval gebeurt is dat er verder onderzoek wordt gedaan.
Iets wat ik al 9 maanden roep wat moet gebeuren
Wat moet ik met zo'n uitspraak? Ik zie het haar graag zelf zeggen (videolinkje), en anders is dit gewoon kolder. Ze hadden geen gids mee die dag, want die waren niet beschikbaar, is de lezing die we hebben.quote:Op dinsdag 7 april 2015 01:21 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Volgens Pitti was Feliciano hun gids op 1 april
Dat weten we niet.quote:Op dinsdag 7 april 2015 01:23 schreef ootjekatootje het volgende:
Die Eileen stond er alleen, das gebruikelijk daar.
Je noemt mijn naam:quote:Op dinsdag 7 april 2015 01:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En jij denkt dat jackie en ootje, op een internetforumpje in het knusse Nederland een 4x4 met louche lift hebben uitgedokterd en de ouders nooit aan dat soort dingen gedacht hebben, noch ook maar enigszins iemand om hen heen?
Dat bedoel ik met die zelfoverschatting. Wij zijn amateurtjes, weten het meeste niet en doen dit als hobby en uit respect en verwondering over hoe het zo enorm heeft kunnen misgaan met Kris en Lisanne.
Vanavond zal ik nog een lijstje voor je plaatsen, kun je je psychokiller/killers een profiel geven.
Want je hebt goed geschoten op mijn scenario, daar ben ik ook op ingegaan. Je eigen scenario en de kritieken erop zijn onveranderd. En de meeste vragen onbeantwoord.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 01:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat moet ik met zo'n uitspraak? Ik zie het haar graag zelf zeggen (videolinkje), en anders is dit gewoon kolder. Ze hadden geen gids mee die dag, want die waren niet beschikbaar, is de lezing die we hebben.
Nee ootjequote:Op dinsdag 7 april 2015 01:21 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Volgens Pitti was Feliciano hun gids op 1 april
Deze gelezen Mata? Wat een held he!quote:Op maandag 6 april 2015 23:37 schreef ootjekatootje het volgende:
vondsten:
11 juni rugzak door indiaanse boertjes, tas afgegeven aan Feliciano
16 juni vondst eerste schoen en bekkenbot, team Feliciano
18 juni vondst tweede schoen, team Feliciano
dag onbekend, vondst spijkerbroekje, team feliciano
OPmerkelijk:
op 3 augustus ontvangen de ouders een cd met de foto's uit de camera en een deel van de telefoongegevens in Panama. Dus voor de gesprekken in het vorige topic, de ouders zagen pas op 3 augustus de foto's. Na de vondst van het broekje.
op 20 oktober komt naar buiten dat het stuk huid toch van Lisanne is
En bij wie?quote:Op dinsdag 7 april 2015 01:37 schreef vronie het volgende:
[..]
Nee ootjeop 2 april was de aardbeien tours geboekt door kris en lisanne bij F.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |