In Amerika werken ze met een salary cap.quote:Op maandag 6 april 2015 21:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kansas City kan het niet betalen maar Ajax wel...
Bij Ajax ook.quote:Op maandag 6 april 2015 22:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
In Amerika werken ze met een salary cap.
Ze hebben toch ook dispensatiespelers?quote:Op maandag 6 april 2015 22:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
In Amerika werken ze met een salary cap.
Er zijn geen regels van de bond in Nederland, als Ajax wil kunnen ze daar dus zo overheen. Dat kan een franchise in Amerika niet.quote:
Een per franchise meen ik, ja.quote:Op maandag 6 april 2015 22:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook dispensatiespelers?
Kijk Beckham, Lampard, Villa
Hij probeerde grappig te doen.quote:Op maandag 6 april 2015 22:05 schreef Cavaliers het volgende:
Er zijn geen regels van de bond in Nederland, als Ajax wil kunnen ze daar dus zo overheen. Dat kan een franchise in Amerika niet.
Wat ben jij dan voor een zwakbegaafde?quote:Op maandag 6 april 2015 22:09 schreef Pino0 het volgende:
Voetbal is oorlog, dus FC Utrecht gewoon niet straffen vanwege spreekkoren.
Het is tegen Ajax, en het is niet racistisch bedoeld.
Goede René.quote:Op maandag 6 april 2015 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal niet meevallen, nooit iemand die om je lacht.
Behalve om je kop.
quote:Op maandag 6 april 2015 22:09 schreef Pino0 het volgende:
Voetbal is oorlog, dus FC Utrecht gewoon niet straffen vanwege spreekkoren.
Het is tegen Ajax, en het is niet racistisch bedoeld.
Misschien moet ik ook maar een snor nemen.quote:Op maandag 6 april 2015 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Behalve om je kop.
barney.gifquote:Op maandag 6 april 2015 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Behalve om je kop.
Verkracht je dan ook meisjes?quote:Op maandag 6 april 2015 22:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook maar een snor nemen.
Zijn jullie 1 persoon?quote:
Als ik hem na ga doen kan ik natuurlijk niet in de buurt van vrouwen komen.quote:Op maandag 6 april 2015 22:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Verkracht je dan ook meisjes?
Of zijn jongetjes meer jouw ding?
Nu heb je GGMM goed te pakken. Hier heeft hij nooit van terug.quote:Op maandag 6 april 2015 22:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als ik hem na ga doen kan ik natuurlijk niet in de buurt van vrouwen komen.
Ik ben wel benieuwd wat je met met zijn account gaat typen.quote:Op maandag 6 april 2015 22:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Nu heb je GGMM goed te pakken. Hier heeft hij nooit van terug.
Ja, laten we net doen alsof jij een snor kan groeien.quote:Op maandag 6 april 2015 22:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook maar een snor nemen.
Wel grappig dat je elke keer met een andere variant van 'Wie is Sked?' komt als ik om jou lachquote:Op maandag 6 april 2015 22:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat je met met zijn account gaat typen.
Jij zit zeker thuis op de bank teletekst te kijken? Bij Utrecht is het emotie, sfeer en beleving. En ja, het hele publiek word opgehitst. Heb er vorige jaren tussen gestaan en heerlijk mijn frustraties eruit gezongen en geschreeuwd.quote:
Wel grappig dat jij elke keer commentaar heb als GGMM weer een niet leuke poging doet om mij aan te vallen.quote:Op maandag 6 april 2015 22:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Wel grappig dat je elke keer met een andere variant van 'Wie is Sked?' komt als ik om jou lach
Antisemitisme is toch wel van andere aard. En passie draag je uit door je eigen ploeg positief te steunen. Niet hele bevolkingsgroepen te beledigen.quote:Op maandag 6 april 2015 22:13 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Jij zit zeker thuis op de bank teletekst te kijken? Bij Utrecht is het emotie, sfeer en beleving. En ja, het hele publiek word opgehitst. Heb er vorige jaren tussen gestaan en heerlijk mijn frustraties eruit gezongen en geschreeuwd.
En over 'kanker Utrecht' dat kwam uit het uitvak, daar hoor je niemand over.
Ik lever graag commentaar.quote:Op maandag 6 april 2015 22:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wel grappig dat jij elke keer commentaar heb als GGMM weer een niet leuke poging doet om mij aan te vallen.
Ah, de bagatellisseerkaart.quote:Op maandag 6 april 2015 22:13 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Jij zit zeker thuis op de bank teletekst te kijken? Bij Utrecht is het emotie, sfeer en beleving. En ja, het hele publiek word opgehitst. Heb er vorige jaren tussen gestaan en heerlijk mijn frustraties eruit gezongen en geschreeuwd.
Die ondertitel klopt niet erg geloof ik.quote:Op maandag 6 april 2015 22:13 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Duh, hoe zou jij je voelen.quote:Op maandag 6 april 2015 22:13 schreef Kopsterk het volgende:
Leuk om te zien dat Sked en GGMM zo close met elkaar zijn. Volgens mij voelt Sked zich best stoer hierdoor.
Maar daardoor krijgt hij de indruk dat hij leuk is en blijft maar doorgaan, snapje?quote:
Dat ben ik wel met je eens.quote:Op maandag 6 april 2015 22:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Antisemitisme is toch wel van andere aard. En passie draag je uit door je eigen ploeg positief te steunen. Niet hele bevolkingsgroepen te beledigen.
[..]
Ik lever graag commentaar.
Van mij part gaat hij door tot je uitlogt en niet meer inlogtquote:Op maandag 6 april 2015 22:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar daardoor krijgt hij de indruk dat hij leuk is en blijft maar doorgaan, snapje?
Het houdt niet op, niet vanzelf.
Boks, eerste helft uur gemist.quote:Op maandag 6 april 2015 22:16 schreef Oliver23 het volgende:
MP4 van de TopShow
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)55a-3156de77b2f7.mp4
Van Gerwen straks in de finale, wordt dat nog ergens uitgezonden?quote:
Is goedquote:Op maandag 6 april 2015 22:16 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Neutraal, hoef geen 'vrienden' op een forum.
helft uurquote:
Voetbal is oorlog en of je nou bij NAC, Utrecht, ADO of Feyenoord komt, kan je altijd wel iets opmerken. Ik ben een paar keer bij Ajax geweest en nog nooit heb ik in zo'n dood stadion gezeten.quote:
Dat het geen racisten zijn betekent niet dat het allemaal maar goed is. Op dit soort leuzen horen gewoon keiharde straffen te staan. Van mij sluit je gewoon alle vakken waaruit de geluiden kwamenquote:Op maandag 6 april 2015 22:18 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Voetbal is oorlog en of je nou bij NAC, Utrecht, ADO of Feyenoord komt, kan je altijd wel iets opmerken. Ik ben een paar keer bij Ajax geweest en nog nooit heb ik in zo'n dood stadion gezeten.
Antisemitisme mag absoluut niet, maar wat ze bij VI vertelde; het zijn geen racisten, maar het gaat puur om het kwetsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |