Ik ben al aan het neuken met Hostiquote:Op maandag 6 april 2015 21:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je gaat daten met yats maar je weet het zelf nog niet.
Is seks hebben nu ook al uit? Ik loop echt achterquote:Op maandag 6 april 2015 21:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat leek mij ook. Seks klinkt zo 50 shades of grey.
Niet te missen neequote:Op maandag 6 april 2015 21:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
IK heb eigenlijk alleen TGND daar gezien.
TR gemachtquote:Op maandag 6 april 2015 21:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ken uw klonen.quote:Op maandag 6 april 2015 21:18 schreef HostiMeister het volgende:
Wel opletten miss, het ging over daten met mij, daar komt alleen gezelligheid bij kijken, geen seksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Tering, tijd om mijn insider maar weer eens aan te spreken.quote:
Waarom denk je dat ik minimaal 1x in de maand naar Duitsland afreis.quote:
Rollenspel vanavond?quote:
Ik snap het helemaalquote:Op maandag 6 april 2015 21:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik minimaal 1x in de maand naar Duitsland afreis.
Nee, sorry, da's voorbehouden aan Air. Verschil moet er zijn hequote:
Ho ho dit is iets tussen Samzz en mij.quote:
Ik word al moe als ik er aan denkquote:
Prima, dan neem ik wel genoegen met neuken hoorquote:Op maandag 6 april 2015 21:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, sorry, da's voorbehouden aan Air. Verschil moet er zijn he
Dit keer iets over treinen.quote:Op maandag 6 april 2015 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap het helemaal. Wat heb je geleerd?
Dat ze allemaal een eindstation hebbenquote:
quote:Op maandag 6 april 2015 21:19 schreef yats het volgende:
[..]
Wel opletten miss, het ging over daten met mij, daar komt alleen gezelligheid bij kijken, geen seksHoe dan ook: Too lateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Oh, ik meende laatst een reactie van je te hebben gezien. Kan het mis hebben, hoorquote:
Kijk, jij begrijpt het.quote:Op maandag 6 april 2015 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ze allemaal een eindstation hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |